וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להמן: "למפארד העליב אותי"

12.12.2006 / 10:02

שוער ארסנל מאשים את קשר צ'לסי, כי הטיח בו עלבונות במשחק התיקו 1:1 בין הקבוצות ביום ראשון. פרגוסון: "אני לא מקשיב למוריניו"

הגנון בפרמייר ליג נמשך. בדרך כלל אנחנו רגילים לאלכס פרגוסון או למוריניו, ולפעמים זה מגיע גם מצד שחקנים. כמו למשל שוער ארסנל, יינס להמן, שאמר כי קשר צ'לסי, פרנק למפארד, אמר לו "מלים מעליבות מאוד" במהלך המפגש בין הקבוצות ביום ראשון (1:1). להמן מתייחס לתקרית בה היו מעורבים למפארד ומגן ארסנל, עמנואל אבואה. אחר כך התערבו גם להמן ודידייה דרוגבה.

"אין לי שום דבר נגד דרוגבה, אבל חלק מהחברים שלו השתמשו בעלבונות, ובעיקר למפארד". הוא לא פירט באלה מילים השתמש למפארד.

ואם כבר סכסוכים, אז אי אפשר, כמובן, לדלג על ז'וזה מוריניו ואלכס פרגוסון. מוריניו אמר שמנצ'סטר יונייטד לא צריכה לחגוג, כי סיפור האליפות ממש לא גמור. פרגוסון הגיב בציניות: "איזה מזל שאני לא מקשיב לו. זה ברור שהסיפור לא גמור. כדי לזכות באליפות צריך להיות עקביים, השחקנים שלי יודעים את זה וגם כל השחקנים של צ'לסי".

לאן תעבור אברטון?

יו"ר אברטון, ביל קנרייט, מצהיר כי הישארות אברטון בגודיסון פארק "היא לא אופציה". "לא רציתי להיות האיש שמוכר את ווין רוני למנצ'סטר יונייטד ואני גם לא רוצה להיות האיש שמעביר את אברטון מגודיסון פארק", אמר קנרייט, "הלוואי שהיינו נשארים כאן לעד, אבל מבחינה פיננסית אין לנו ברירה".

הנהלת אברטון נמצאת במשא ומתן לבניית אצטדיון חדש בקירקבי הסמוכה ואחד מבעלי המניות במועדון אמר: "האם ההנהלה חשבה על המשמעויות של מעבר מליברפול? האם היא חשבה מהי המשמעות של זה עבור האוהדים?"

היריבה העירונית, ליברפול, מחכה גם היא לתחילתו של בניית אצטדיון חדש, אך זה לא יקרה עד שהקבוצה לא תירכש. כעת ייתכן שאברטון תזכה לשחק באצטדיון חדש לפני יריבתה העירונית.

עוד באברטון: הקשר הברזילאי אנדרסון דה סילבה, המושאל מהקבוצה למלאגה הספרדית, עשוי לערוך את הופע הבכורה שלו במועדון ממרסיסייד אחרי פתיחת חלון ההעברות בינואר. הקשר הגיע לאברטון לפני שנה, אבל לא זכה לשחק בגלל שלא קיבל אישור עבודה וגם בשל העובדה שהוא לא החזיק בדרכון אירופאי. כעת טוענים באברטון, אנדרסון צפוי לקבל דרכון אירופאי ויוכל לשחק.

מוריניו יפסיד בקרב על היגואין

ה"מירור" מדווח היום כי ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, חשק בגונזאלו היגואין, החלוץ המבטיח ריבר פלייט, אך שככל הנראה יפסיד בקרב עליו לריאל מדריד. בין הסיבות, טען ה"מירור", גם העובדה שמקורביו של השחקן יעצו לו להגיע לספרד ולא לאנגליה. על פי העיתון האנגלי, ריאל תרכוש את הכוכב הצעיר, המחזיק באזרחות צרפתית, תמורת סכום של כ-8 מיליון ליש"ט, ותציע לו חוזה של 8 שנים.

* רוברט רימר, מדריך חדר הכושר בן ה-20 שנעצר בחשד לדקירת קשר בארנסלי, רוני וולוורק לפני מספר שבועות, הואשם בנסיון לרצח. וולוורק, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, המושאל לבארנסלי מווסט ברומיץ', בילה עם חברתו במועדון הלילה הידוע "שוגר לאונג'" ואחרי ריב עם רימר נדקר 7 פעמים בגבו, בטנו וידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully