וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה או ספין?

שגיא ניר

12.12.2006 / 11:33

איומי העזיבה של דני קליין את הפועל ירושלים נראים כניסיון לגייס מחדש את הקהל האדום במאבק מול ארקדי גאידמק

הפרסום אתמול על רצונו של יו"ר הפועל ירושלים דני קליין לעזוב את הקבוצה הפך לשיחת היום סביב הקבוצה המקרטעת, שתשחק הערב (שלישי) בסיינה במסגרת היול"ב קאפ. עם זאת, העובדה כי קליין טרם הוציא הודעה מסודרת בעניין וגם הנהלת המועדון דוממת בנושא, מחזקת את הסברה כי הסיכויים שקליין אכן יעזוב את הקבוצה נמוכים.

בסביבתו של קליין הסבירו את איומיו לעזוב את הקבוצה במשבר עם ארקדי גאידמק וקולות הטינה הגוברים מצידו של הקהל הירושלמי בנושא. קליין, שמקבל משכורת בירושלים בשנים האחרונות, אכן אינו זוכה למנת האהדה לה זכה בעבר מהקהל האדום, אך עזיבה שלו את הקבוצה בה החזיק בעשור האחרון ואף סרב הקיץ להעביר אותה לידי גאידמק נראית לא סבירה. מקורבים ליו"ר מספרים כי הוא פגוע מאוד מיחס הקהל אליו.

קליין, ששלט נגדו הונף במלחה באופן לא שגרתי במשחק מול גבעת שמואל בשבוע שעבר, מודע לכך שחלק ניכר של הקהל מתנגד להעברת הקבוצה לארקדי גאידמק, וייתכן כי פעולתו האחרונה באה במטרה להחזיר אליו את תמיכת הקהל, שלא יסכים לעזיבה של "הסמל" של העשור האחרון.

הבוקר התראיין בגלי צה"ל הספונסר הראשי של הפועל ירושלים בשנים האחרונות, נשיא חברת מגדל אהרון פוגל. פוגל הצר על כוונותיו של קליין, ואף הביע את עמדתו לגבי עתיד הקבוצה, ביום שאחרי. "צריך להיערך למצב שהתמיכה של ארקדי גאידמק לא תימשך, אך גם לאפשרות העברת השליטה לידיו, אם הוא יביע את רצונו לעשות זאת", אמר פוגל.

פוגל התייחס גם לקצר בין קליין וגאידמק, ולעובדה כי בקבוצה ממתינים עדיין לכסף אותו הבטיח המיליארדר. "לגאידמק היתה התחייבות של חמישה מיליון דולר, והוא העביר חלק קטן ממנה, 500 אלף דולר. יש שרשרת של אי הבנות סביבו, ואלו יצרו מצב שהכסף לא מועבר".

גאידמק הגיב לדברים וטען כי הם "שקר וחוצפה", וכי "להפועל ירושלים הועברו השנה 9.5 מיליון דולר תוך סיכום שהקבוצה תעבור לשליטתי. כרגע צריך להיות בקופה של הפועל ירושלים סכום של 3.5 מיליון מיליון דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully