וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוראן פלאניניץ' מושבת לשלושה שבועות לפחות

11.12.2006 / 9:05

הכוכב של טאו ויטוריה נפצע במשחק הליגה האחרון ויחמיץ את המשחק מול אולימפיאקוס ביום ד' ביורוליג. קלימאמיו צירפה את אלן דיגבאו

טאו ויטוריה תיאלץ להסתדר שלושה שבועות לפחות ללא זוראן פלאניניץ'. השחקן הקרואטי נפצע במשחק הניצחון של הקבוצה בשבת על ויאדוליד (65:86). בתחילה סברו בקבוצה הבאסקית כי הפציעה חמורה ביותר והיה חשש שפלאניניץ' סיים את העונה, אולם בדיקה שנערכה היום הרגיעה את חששם וקבעה שהשחקן יוכל לחזור לפעילות תוך מספר שבועות. בכל מקרה פלאניניץ' ייעדר מהמשחק החשוב של טאו ביום רביעי הקרוב (21:30, שידור ישיר ב-ESPN) מול אולימפיאקוס, בקרב ראש בראש על המקום הראשון בבית א' של היורוליג.

קלימאמיו צירפה את אלן דיגבאו

קלימאמיו בולוניה צירפה אתמול (שני), עד לתום העונה, את הסמול פורוורד אלן דיגבאו (31, 1.95מ'). דיגבאו עזב את אטוסה אליקאנטה הספרדית, שם קלע בעונה שעברה 6.6 נקודות בשניים-עשר משחקי גביע יול"ב. בהחתמתו, מנסה קלימאמיו לחזק את יכולת הקליעה מבחוץ, וכן להוסיף נסיון משחק לקבוצה, בה מככב גם אקס מכבי ת"א, דיוויד בלות'נטאל. בולוניה מדורגת כיום אחרונה בבית א' של היורוליג, עם ניצחון בודד.

דיגבאו החל את הקריירה בוילרבאן הצרפתית, וכוכבו דרך בסוף שנות התשעים, עת שיחק בברצלונה עימה העפיל לפיינל פור 2000 וזכה באליפות ספרד בשנת 2001. מלבד ברסה, שיחק שחקנה לשעבר של נבחרת צרפת גם בריאל מדריד וחובנטוד בדאלונה.

עדכון ראשון: 23:59, 11/12
עדכון אחרון: 09:05, 12/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully