וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה עשו הלוזונים בטוברוק?

11.12.2006 / 23:23

האחים אבי ועמוס לוזון הגיעו לביקור, מ"מ יו"ר ההתאחדות, כדי ללמוד, ונשיא מכבי פ"ת כדי לנהל מו"מ על רכישת כרטיסו של השוער דוד חננשווילי



שעת צהריים במרכז נתניה. למגרש בטוברוק מגיע יו"ר ההתאחדות הבא, אבי לוזון, שזכה לתשואות מצד השחקנים. מתברר, שבטוברוק החליטו לנצל את הבמה ולהזמין את האיש החזק בכדורגל הישראלי לסיור התרשמות.

לוזון הזמין לפגישה עם הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ', והמנכ"ל ירון גולן, את אחיו נשיא מכבי פתח תקווה עמוס לוזון. מתברר כי הנשיא עמוס לוזון לוזון מעוניין לרכוש את השוער השלישי של קבוצתו, דוד חננשווילי, שכרטיס שייך לטוברוק. במכבי פתח תקווה אמרו היום (שני) כי מדובר בשוער בעל פוטנציאל אדיר, ולקבוצה אופציה לרכוש את השוער באמצע העונה. כך או כך, הפרטים בין הצדדים עדיין לא נסגרו.

אבי לוזון אמר בתום הפגישה עם נציגי טוברוק: "באתי לראות את המפעל החינוכי הזה. מאוד נהניתי לראות את הילדים מתאמנים וקיבלתי סקירה על המקום. אם לא ייצאו מכאן שחקנים, ייצאו מכן אזרחים טובים".

בפתח תקווה הכחישו מגעים עם טוברוק לשיתוף פעולה, כפי שחתמה טוברוק בעבר עם מכבי חיפה והפועל פתח תקווה.

עוד אצל הלוזונים: בקבוצה עדיין לא הגיעו להסדר עם פרקליטו של הקשר הניגרי עמנואל אוביידה בנוגע לשחרורו. המגן נאור פסר ממשיך להתאושש מהפגיעה בעינו והוא ממשיך להתאמן בצורה הדרגתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully