וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פיורנטינה הוא מאמן העונה באיטליה

11.12.2006 / 19:17

צ'זארה פראנדלי זכה לכבוד מחבריו, אחרי הקמפיין המוצלח של הוויולה ב-2005/6. חלוץ קליארי דויד סואזו על הכוונת של אינטר

מאמן פיורנטינה צ'זארה פראנדלי נבחר למאמן העונה ב-2005/6, וקיבל את "ספסל הזהב", אחרי שהוביל את הוויולה לליגת האלופות, עד שהגיעה פרשת השחיתות והנחיתה את המועדון לתחתית. ה

"זה פרס חשוב עבורי, והמשמעות שלו גדולה עוד יותר לאור העובדה שחבריי למקצוע היו אלה שבחרו בי", אמר פראנדלי. "אני רוצה להודות לצוות האימון שלי, שלעיתים בלתי נראים, אבל תמיד נאמנים אליי, ותודה לעיר פירנצה שקיבלה אותי בזרועות פתוחות. הייתי בטוח שלוצי'אני ספאלטי (מאמן רומא) יזכה שוב".

שחקן אחר של פיורנטינה, אדריאן מוטו, קיבל יום חופש כדי לטוס חזרה לרומניה, שם קיבל את תואר "כדורגלן השנה" ברומניה.

סואזו לסן סירו

מאמן אינטר רוברטו מנצ'יני רוצה את חלוץ קליארי דויד סואזו, כך מדווחת התקשורת האיטלקית. הנראזורי לא מפסיקים לנצח בסירייה A, אבל מנצ'יני רוצה לחזק את ההתקפה בין כה וכה.

שחקן נבחרת הונדורס מוכן לעזוב את קליארי, כשחלק מהשמועות טוענות שהוא אכן יגיע לסן סירו, אבל לצד האדום-שחור שלו, שם ישחק במדי מילאן דווקא.

מאסימו מוראטי עשוי להציע 6.5 מיליון ליש"ט עבורו, כדי להביאו כבר בחלון ההעברות בינואר, וליתר בטחון המגן מרקו אנדראולי יעבור לקליארי כחלק העסקה. סוכנו של השחקן טוען כי סואזו יישאר בקבוצתו עד הקיץ.

חדשות נוספות

* מאמן לאציו דליו רוסי אינו יודע את נפשו אחרי הניצחון הגדול בדרבי, 0:3 על רומא. "רק מי שגר ברומא יכול להבין מה המשמעות של ניצחון כזה", אמר. "זה משהו שזוכרים אחרי שהעונה נגמרת". בסיום המשחק אחד מעוזרי המאמנים של לאציו נופף שלוש אצבעות מול פניהם של פרנצ'סקו טוטי וכריסטיאן פאנוצ'י, והשניים כמעט התנפלו עליו בעצבים. "חבל שהוא עשה את זה, זה היה לא לעניין", אמר רוסי.

* טיאגו, המגן הברזילאי של צסק"א סופיה, מעוניין לעזוב את הקבוצה, ורומא הביעה בו התעניינות לקראת חלון ההעברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully