וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוני שוב נגד ההתאחדות

לי בוץ

11.12.2006 / 21:35

"ההתאחדות פועלת מתוך התחשבנות אישית", כתב הרציקוביץ' במכתב לאיצ'ה, והוסיף : "מכבי ת"א פועלת תחת מערכת של אפליה ואיומים"

הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', ממשיך במלחמות נגד ההתאחדות לכדורגל. הבוקר (שני), שלח הבעלים מכתב חריף בנוגע להתנהלות בכל הנושא סביב המשחק של קבוצתו מול בית"ר ירושלים בטדי אמש (0:0). "תקנון ההתאחדות לכדורגל בנוגע להקצאת כרטיסים לקבוצות אורחות לוקה בחסר", פתח לוני את מכתבו. "היות ומדובר בביטחונם ובריאותם של אוהדי כדורגל, הרי ראוי להטיל אמצעי הרתעה משמעותי כגון הפסד טכני שימנע משיקולים כלכליים לעמוד לנגד עיניהם של מקבלי ההחלטות בתחום זה".

"אני מניח שמכבי ת"א תוזמן לדין שוב, עקב זריקת רימוני העשן במשחק אתמול ותיענש בקנס כספי או אחר בעל משמעויות כספיות, על לא עוול בכפה, מבלי שיש לקבוצה את היכולת להתגונן או לפעול כנגד 'חוליגנים' שכל רצונם הוא במימוש אותם סעיפי תקנון מעוותים שמשמשים כחומר בעירה בהעצמת המוטיבציה של העבריינים.

"ההתאחדות לכדורגל שבמשך העשור האחרון לא הצליחה, הגם ומדובר בשינוי משמעותי, לשנות את הסטטוס קוו, כמו גם לעשות את הנדרש בתקנונים ובהתנהלות במגרשים בכדי לצמצם את התופעה או למנוע אותה כלל ועיקר. די בדוגמא שלמעלה בנוגע לתקנון של העברת הכרטיסים בכדי להמחיש את המשל 'חכם אינו נכנס לצרות שפיקח יוצא מהן'.

"צר לי שזו המציאות ובניסיוני לשנות מציאות זו, אני משוכנע שהזימונים של מכבי ת"א ושלי באופן אישי לבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל יהיו חלק מהשגרה בעתיד הקרוב, כתוצאה מהעובדה שההתאחדות לכדורגל היא אירגון שלא מוכן ו/או מסוגל לקבל ביקורת. הפעילים בו לא מוכנים לזוז ממקומם ולהבין ששינוי רדיקלי הוא קריטי לעתיד הענף ובניסיוני לשנות, אנחנו במכבי ת"א פועלים תחת מערכת של אפליה, איומים ומימושים בהעמדה לדין, לצד התחשבנות אישית במישור הציבורי ללא קשר לדיון המהותי בעובדות והתוצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully