וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פארדיו פוטר מווסטהאם

11.12.2006 / 16:11

שילם את מחיר הכשלון: "אני גאה בהישגיי במועדון". אריקסון וקירבישלי מועמדים להחליפו. קול ופרבראס מתעמתים. רונאלדו טוב מקאנטונה?

מאמנה של ווסטהאם יונייטד, אלן פארדיו, שילם היום (שני) את מחיר מצבה העלוב של הקבוצה בליגה האנגלית, ופוטר מתפקידו. הפטישים מדורגים במקום ה-18 (מתחת לקו האדום), עם 14 נקודות בלבד משבעה-עשר משחקים, ואחרי התבוסה 4:0 לבולטון, החליט היו"ר החדש של המועדון, אגרט מאגנוסון, לפטר את המאמן שהעלה את הקבוצה לפרמיירשיפ לפני שנתיים.

פארדיו, שהגיע עם הקבוצה בעונה שעברה לגמר הגביע האנגלי, החל את העונה בצורה צולעת וגם החיזוק לה זכתה הקבוצה בדמות שני הקשרים הארגנטינאים, חביאר מסצ'ראנו וקרלוס טבז, לא הועיל במאום לקבוצה והיא הידרדרה מדחי אל דחי.

"אני גאה בהישגים שלי בווסטהאם יונייטד", אמר המאמן המפוטר בהודעה רשמית באתר הקבוצה. "שהתחלתי לעבוד במועדון היינו בצ'מפיונשיפ, ובעונה השנייה שלי עלינו לפרמיירליג. אני גם גאה בעונה הראשונה שלנו בליגה, בה סיימנו תשיעי וכמעט זכינו בגביע. אני גם רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שלהם בי. אחרונים חביבים השחקנים, בהם אני גאה על הופעותיהם תחתיי. חלק מהשחקנים הפכו לכדורגלנים מצוינים בפרמיירליג תחת הדרכתי ושאר הצוות המקצועי".

ווסטהאם מסרה בהודעתה הרשמית כי "פארדיו תרם רבות למועדון מאז בואו בספטמבר 2003, אולם נדרשו מספר שינויים בשל המצב. היו"ר אגרט מאגנסון וצוות ההנהלה חשים כי זה הדבר הנכון לטובת המועדון. אנו מחפשים מחליף ובינתיים עוזר המאמן קווין קין יחליפו זמנית".

שמותיהם של סוון גוראן אריקסון, מאמנה לשעבר של נבחרת אנגליה, ואלן קירבישלי, מאמנה לשעבר של צ'רלטון, כבר הוזכרו כמועמדים לדרוך על הקווים באפטון פארק בשבועות הקרובים.

רונאלדו: " קאנטונה הוא הטוב במספרי 7 של היונייטד, אחריי"

רונאלדו, קשרה של מנצ'סטר יונייטד, החל בדרוג שחקני היונייטד הטובים בכל הזמנים: "אני עובד קשה כדי להיות השחקן הכי טוב בעולם", אמר קשרה של השדים האדומים.

"מאז היותי ילד, עבדתי קשה כדי להיות שחקן הכנף הטוב בעולם, ואני רוצה ללכת צעד קדימה. יש עוד מה לשפר. אחריי, מספר 7 הטוב שראיתי הוא אריק קאנטונה, אבל אני רק בן 21, ואני רוצה להשיג הרבה יותר ממה שהשגתי עד היום".

קול ופאברגאס התעמתו, מוריניו מפתח תיאוריית קשר

כוכבה של ארסנל ססק פאברגאס התעמת עם מגן צ'לסי אשלי קול, במנהרת השחקנים, לאחר סיום משחק התיקו (1:1) בין שתי הקבוצות. השניים החליפו דברים ביניהם בסיום המשחק וקול, שחקנה לשעבר של ארסנל, ביקש להשלים וללחוץ יד עם פאברגאס, אך האחרון דחה את ידו ומכאן התפתחה מהומה, שהופרדה בזכות התערבות אנשי מנהלה של קבוצת צ'לסי.

השניים מסוכסכים, לא מאתמול, והמהומה הציפה את הדם הרע הזורם בין השניים, לאחר שקול ליכלך על פאברגאס באוטוביוגרפיה שלו: "ההגנה שלי". "פאברגאס אינו פטריק ויירה", עקץ קול את יריבו, "זה כמו להשוות בין אלוף העולם במשקל כבד, לבין מתאגרף במשקל קל", נכתב בספר.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר התייחס אך ורק למשחק והתעלם מהדברים סביבו: "יכולנו לנצח בדקות הסיום ואני חש תסכול, כי לפני השער שהם כבשו היה נראה כי בוצעה עבירה על אלכסנדר חלב. היינו בשליטה, לא היה הרבה זמן לסיום ויכולנו לכבוש שער נוסף. באנו לנסות ולנצח, איכות הופעתנו והרוח הקבוצתית, היו נהדרים". ונגר התייחס בתגובתו להגנת התותחנים, אשר חסרה ניסיון מול שחקנים כמו וויליאם גלאס וקולו טורה: "יש לנו הגנה צעירה, והם עבדו טוב בסה"כ".

ומה חושב מאמן היריבה הלונדונית, צ'לסי? ובכן, ידוע הוא כי ז'וזה מוריניו מחבב תאוריות קשר והנה עוד אחת מבית מדרשו: "מוזר שארסנל באו לפה, לא כדי לנצח וזה נראה כאילו יש שיתוף פעולה מסוים של התותחנים עם מנצ'סטר יונייטד. כאילו הם באו להוציא תוצאה מכובדת מול היריבה העירונית, ולא להתחרות על תואר האליפות. אלכס פרגוסון ודאי שמח מהתוצאה, אבל אם הוא חושב שזה נגמר, הוא טועה בגדול".

ארסן ונגר לא נשאר חייב לדברים והשיב: "אם שואלים אותי מי ממנצ'סטר יונייטד או צ'לסי תקחנה אליפות, אני משיב- ארסנל".

בקהאם חוזר לשחק באולד טראפורד

דיוויד בקהאם חוזר לאולד טראפורד. לא, לא כדי ללבוש שוב את מדי מנצ'סטר יונייטד, אלא כנציג נבחרת אירופה, המגיעה לעיר האפרורית בצפון מערב אנגליה, כדי לקיים משחק צדקה. המשחק המכובד ייערך ב-13 במרץ 2007 ובו יחגגו 50 שנה להשתתפותה של מנצ'סטר יונייטד בגביעי אירופה השונים.

קשרה של ריאל מדריד יכלל בסגל הנבחרת האורחת אשר תודרך על ידי אלוף עולם, מאמן נבחרת איטליה לשעבר, מרצ'לו ליפי. "אני נרגש לקראת הארוע, ומצפה לגבור על עמיתי למקצוע, אלכס פרגוסון", אמר ליפי, לו זו תהיה הופעה ראשונה כמאמן מאז הניף את גביע העולם עם ה'אזורי' ביולי השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully