וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבעה תחליף את אוואג'ובי

שגיא ניר

11.12.2006 / 14:22

היכולת הירודה של הפורוורד תשלח אותו הביתה לאחר הפסד חמישי ברציפות של הגבעה. ברקוביץ': "כתוב על הקיר שהקבוצה זקוקה לשינוי"

אחרי פתיחת עונה מוצלחת וניצחון על רמת גן בזיסמן, נחלה אתמול (ראשון) גבעת שמואל הפסד חמישי ברציפות, 95:87 לאליצור אשקלון, שהותיר אותה בודדת במקום האחרון בטבלת ליגת העל.

הפיתרון המיידי הצפוי הוא החלפתו של טונג'י אוואג'ובי, שמאז שהגיע לקבוצה כמה ימים לפני פתיחת העונה במקומו של אנטוניו לאטימר לא מצליח לשחזר את יכולתו מעירוני רמת גן והפועל ירושלים. "אנחנו לא מרוצים ממה שאנחנו רואים ממנו, וחושבים מה ואיך לעשות", אמר יו"ר הגבעה מוטי אמסלם.

אוואג'ובי סיים את המשחק אתמול עם 2 נקודות ב-15 דקות. בששת המשחקים עד כה הוא שיחק 19.3 דקות בבמוצע, קלע 8.3 נקודות וקטף 2.2 ריבאונדים. בקבוצה החלו בחיפוש אחר מחליף כבר לפני מספר שבועות, אך ההפסד אמש האיץ את הנסיונות לאתר מחליף בעמדת הפורוורד.

הגבעה תצא בשבוע הבא למשחק חוץ בהרצליה מול בני השרון, שלאחריו תצא הליגה לפגרה של חודש. בגבעה בונים על תקופת ההפוגה הזו כדי לשדרג את הסגל.

"כתוב על הקיר שהקבוצה זקוקה לשינוי", אומר המאמן עופר ברקוביץ', שבעונה שעברה הצטרף לקבוצה שנחלצה איתו מהמקום האחרון בדרך למסע הישרדות מופלא. העונה, עם סגל דומה, זה נראה הרבה פחות טוב. "אנחנו צריכים שידוד מערכות כי אי אפשר להשלים עם איפה שאנחנו נמצאים", אמר ברקוביץ', שממתין לפגרה כדי לבחון אופציות שונות לשדרוג הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully