וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה קורוניה בוחנת את אופציית קולאוטי

רומן רוזנבלט

11.12.2006 / 12:49

חלוץ מכבי חיפה הוא אחד המועמדים להצטרף לקבוצה הספרדית. התגלה מועדון מעריצים של האלופה הישראלית ברומניה

מכבי חיפה תמשיך גם היום (שני) בהכנותיה לקראת המשחק בשבת הקרובה מול המפתיעה הגדולה של ליגת העל, מ.ס. אשדוד. לפני כן תפגוש חיפה כבר מחר את מכבי הרצליה במסגרת גביע הטוטו, כאשר שחקנים שלא זוכים לדקות משחק במסגרת הליגה צפויים לקבל מחר הזדמנות.

כל שחקני הקבוצה צפויים להיות כשירים. הבלם דקל קינן עדיין סובל מכאבים, אך התאושש מהפגיעה בראשו שספג מול מכבי נתניה בשבת. הבלם רפאל אולארה, שלא שיחק בשבת בשל מחלה, חש הרבה יותר טוב וכבר ערך אמש אימון אישי עם ד"ר בוקי ירון, והיום צפוי לחזור להתאמן עם הקבוצה.

בקבוצה הדגישו היום שוב כי טרם התקבלה החלטה סופית לגבי שחקנים שישוחררו או יצטרפו במהלך מועד ההעברות, שייפתח בעוד שלושה שבועות. ההחלטה צפויה להתקבל בשבועות הקרובים. בחיפה טוענים כי שחרורו של רוברטו קולאוטי, שעל פי פרסומים בספרד מעוניינת בו דפורטיבו לה קורוניה, לא עומד על הפרק. כמו כן בחיפה ביטלו את הפרסומים לגבי חזרתו האפשרית של עידן טל.

גורמים המקורבים לסוגיית קולאוטי ודפורטיבו לה קורוניה מסבירים כי הקבוצה הספרדית עקבה זמן רב אחרי השחקן ומכירה את איכויותיו, ועל כן אין לה צורך להמשיך לעקוב אחריו במשחקים הקרובים או באמצעות סקאוטים. על פי אותם גורמים, בלה קורוניה מאוד מעריכים את קולאוטי, והוא מועמד רציני, יחד עם עוד מספר שחקנים, לחיזוק הקבוצה בינואר הקרוב.

כעת על ראשי לה קורוניה להחליט איזה מהמועמדים הם רוצים לצרף. הדברים צפויים להגיע לכדי החלטה בשבועות הקרובים, ככל שיתקרב חלון ההעברות, ובמידה שבספרד יחליטו סופית כי הם הולכים על חלוצה של מכבי חיפה, תיעשה פניה רשמית למועדון. בכל מקרה, קולאוטי אינו צפוי להימכר בזול. בקיץ הציעה פומאס המקסיקנית כ-2.5 מיליון דולר על השחקן, ונראה כי במידה שהדברים יגיעו לכדי מששא ומתן, חיפה תדרוש סכום בסדר גודל זה.

* למכבי חיפה כידוע יש אוהדים בכל רחבי ישראל, אבל היום (שני) התברר, כי האהדה לאלופת המדינה חצתה את גבולות המדינה והגיע לא פחות ולא יותר ל..רומניה. במשרדי המועדון התקבל היום מייל מנשיא מועדון אוהדי מכבי חיפה ברומניה, יאן אלבו. אלבו הסביר כי המועדון שקיים כבר שנה מונה כ-250 חברים וביקש לעזור לו להקים מועדון האוהדים בספרד ,שכן מבחינה טכנית הפעילות שם תהיה נוחה יותר מאשר ברומניה, בכל הנוגע לעבודה עם דואר אלקטרוני. במועדון הופתעו לטובה וכבר שלחו בחזרה מזכרות ואביזרי עידוד שונים .

עדכון ראשון 11.12.06 12:45
עדכון אחרון 11.12.06 21:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully