וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה את טועמה באירופה?

לי בוץ

11.12.2006 / 12:54

בהפועל ת"א טוענים שדינמו בוקרשט הציעה לרכוש את השחקן במיליון יורו, אך האדומים סירבו. בקבוצה דחו שמועה כי גיא לוי מועמד לקבוצה

הפועל ת"א ממשיכה בהכנות לקראת משחק גביע אופ"א מול מלאדה בולסלאב הצ'כית ביום רביעי בבלומפילד. אורח מיוחד הגיע לבקר את האדומים במתחם האימונים בוולפסון - אקס המועדון ושחקן סיבאספור בהווה, פיני בלילי. החלוץ, שנמצא בחופשת מולדת בישראל, יתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים על מנת לשמור על כושר.

ואם באירופה עסקינן, בקבוצה טוענים שדינמו בוקרשט הרומנית הציעה לרכוש את סלים טועמה במיליון יורו. בכל מקרה, ההצעה ירדה מהפרק, לאחר שבמועדון השיבו בשלילה. אנשי דינמו נמצאים בלונדון, לקראת משחקם מול טוטנהאם ואת תגובתם לא ניתן היה להשיג. גם שמה של ראפיד בוקרשט, שפגשה את האדומים העונה בגביע אופ"א, הועלה כמי שהתעניינה בטועמה.

התשובה הרשמית של ראפיד הייתה: "אנחנו בוחנים אפשרויות לחיזוק בינואר, יש לנו אנשי קשר שבודקים אופציות בכל העולם, גם בישראל, אבל כרגע עוד אין שחקן ספסציפי ועדיין לא נעשתה מאיתנו פנייה רשמית לאף מועדון". גם ראפיד וינה האוסטרית גיששה בעבר אחר השחקן, אך דבר לא התפתח בנושא.

"לאור התוצאות שלנו במפעל עד עכשיו, זה יהיה כישלון אם לא נצליח לעלות שלב", אמר שי אבוטבול. "הם קבוצה חזקה, אבל אנחנו חייבים לעבור אותם". ברוך דגו הוסיף על דברי חברו לקבוצה: "אני לא רוצה לדבר על הפסד. אסור לנו לגמור את העונה האירופית, אנחנו רוצים להמשיך את חווית פריז גם במקומות אחרים".

"אני יודע שהמחירים גבוהים", התייחס דגו למעט האוהדים שהבטיחו את מקומם בבלומפילד ליום רביעי. "אבל אני מקווה שבסופו של דבר הקהל יחליט להגיע כי אנחנו זקוקים לו מאוד. הקהל של הפועל הוא הקהל מספר 1 בארץ ואנחנו צריכים את הדחיפה שלהם".

יגאל אנטבי, שסובל ממתיחה בשריר התאומים נעדר גם הבוקר (שני) מאימון הקבוצה, זה היום השני ברציפות. בהפועל עושים מאמצים על מנת להכשירו למשחק, אך מאור פרץ נמצא בכוננות במידה ויצטרך לפתוח בהרכב. גם ואליד באדיר, שסובל משבר בציפורן בבוהן, לא התאמן, אך בקבוצה מאמינים כי הוא יהיה כשיר למשחק.

בהפועל הכחישו הבוקר (שלישי) את הפירסומים לפיהם מאמן הנבחרת האולימפית, גיא לוי, מועמד לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. "אף אחד לא מתעסק עדיין בעונה הבאה", הבהירו במועדון האדום. "זה בא מגורמים אינטרסנטיים"


עדכון ראשון: 11.12.06, 11:54
עדכון אחרון: 12.12.06, 10:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully