וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול בישראל: רעננה והנבחרת בגמר טורניר הסתיו

10.12.2006 / 12:57

רעננה עברה את התל אביב רדס 6:8, הנבחרת ניצחה את חשמונאים 0:21, והשתיים יתמודדו בגמר טורניר הסתיו של איגוד הבייסבול

רעננה PTC "וויילד פייר" ניצחה את תל-אביב רדס 6:8 בחצי גמר טורניר הסתיו של האיגוד הישראלי לבייסבול, בשבוע שעבר בכפר הבפטיסטים. הניצחון העלה את סגל רעננה לגמר של הטורניר, שיתקיים בשבוע הבא בכפר הבפטיסטים נגד סגל חלקי של הנבחרת הלאומית, שדילגה מעל חשמונאים 0:21, בחצי הגמר השני שנערך גם כן בשבוע שעבר.

רעננה הובלה ע"י צוות צעיר של מגישים: הבחור החדש שבשכונה, יואנדרה גיל-לוי - עולה חדש מקובה, אשר הגיש 5 סיבובים אפקטיביים, אלעד כהן - אשר זרק 3 סיבובים וזכה לניצחון, ומייקס ראלסון - אשר נכנס בסיבוב ה9 והאחרון כדי לסגור את הסיפור.

ראלסון גם הוביל את הגנת רעננה, כאשר ביצע כמה מהלכים הגנתיים מוצלחים. דניאל מדי-וויצמן, הסנטר פילדר של הקבוצה, הוציא 2 שחקנים בבסיס הבית בשני הסיבובים האחרונים, האחרון כדי לסיים את המשחק, וגם השאיר את רעננה בתמונת המשחק לאחר שחבט הום ראן למרחק מעל השלט של ה-350 רגל (110 מטר), במרכז המגרש.

לאחר שנקלעה לפיגור 6:3 בסיבוב השישי, רעננה חזרה בסערה עם שתי הקפות בשני הסיבובים הבאים, ועוד הקפה אחת בשמיני, תודות לשלוש חבטות מוצלחות של ראלסון, עמית מגידו וגיא פלד, והקפה נוספת שהכניס קן גולדסטין.

המגיש של ת"א, עמרי מודיאנו, הגיש 8 סיבובים ארוכים בהופעה הירואית על גבעת ההגשה, כאשר הרשה רק 8 חבטות מוצלחות ופסל 5 חובטים בסטרייקאאוט. בנוסף, מודיאנו תרם לקבוצתו בהתקפה עם 2 חבטות מוצלחות ועוד 2 הקפות, כמו גם חברו לקבוצה אופיר קץ, וגם שחקן הבסיס השלישי, טוני גלילי, שחבט חבטה מוצלחת שהכניסה הקפה, כדי לעלות את ת"א ליתרון 3:6, שכאמור לא הספיק בסופו של דבר.

הניצחון המדובר הכיל תחושה של נקמה, לאחר שרק שבוע לפני כן ידה של ת"א הייתה על העליונה כאשר ניצחה 7:8 בזכות תצוגת פיצ'ינג מצויינת של ג'ורג' צ'יטיאט, הכנסת רצים מוקדמת במשחק של דן רותם וקץ, והתנהגות בלתי הולמת של שחקן רעננה, אשר גרמה להרחקתו מהמשחק ולניצול העובדה ע"י הרדס.

המשחק של הנבחרת הבוגרת נגד חשמונאים היה מאופס לאחר 2 סיבובים, כאשר המגיש השמאלי של חשמונאים משה לואיס השאיר את החובטים של הנבחרת ללא שיווי משקל וללא תוצאות. לואיס המשיך להגיש טוב, אך ההגנה של קבוצתו לא עזרה לו בכלל, וגרמה להתפרקות טוטאלית.

אסף רותם השלים ערב מושלם בצלחת עם 3 חבטות מוצלחות, 2 הליכות, 4 הקפות והגנה טובה באאוטפילד. נייט רוזנברג ודן רותם הגישו 2 סיבובים כ"א ללא חבטות מצד היריב, וגיא פלד סגר את הסיפור עם 3 סיבובים ללא הקפות לזכות חשמונאים.

בליגת הנוער (15-18) בשבוע שעבר, גזר זכו באליפות לאחר שניצחו את רעננה 4:8, כאשר רוזנברג זרק 7 סיבובים מלאים, וסיוון שיק הוסיף 3 חבטות מוצלחות כדי להוביל את התקפת גזר. אלעד כהן חבט 2 חבטות מוצלחות לזכות רעננה, אך חוסר יכולת להכניס את הרצים בזמנים הקריטיים מנע מרעננה לנצח את המשחק.

בחצי הגמר, שבוע לפני כן, רעננה עברה את ירושלים 4:8, מאחורי תצוגת פיצ'ינג סולידית של יואנדרה גיל-לוי, שזרק 6 סיבובים והרשה רק חבטה אחת מוצלחת. רונן קורנברג וגיל לוי הובילו את התקפת רעננה עם חבטות משולשות (טריפלס), שנחבטו אחת אחר השניה.

ירושלים סיימה במקום השלישי, לאחר שגברה בקלות על ת"א 1:14, מאחורי 6 סיבובים מלאים של המגיש יהושוע זלוטוגורסקי, ו3 חבטות מוצלחות של צבי רנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully