וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה וולפה: "לא חושב שאסטודיאנטס פייבוריטית"

11.12.2006 / 12:13

אחרי ההפסד המביך ללאנוס, בוקה ג'וניורס והמאמן לה וולפה החלו בלוחמה הפסיכולוגית לקראת משחק האליפות ביום רביעי

איזו סיומת דרמטית לליגת האפרטורה. במחזור ה-19 והאחרון שהתקיים הערב (ראשון) בוקה ג'וניורס הייתה זקוקה לתיקו בלבד מול לאנוס באיצטדיון ה"בונבונרה" כדי להבטיח אליפות שלישית ברציפות, והישג היסטורי. מי היה מאמין שבתום 90 דקות ישבו האוהדים שלה בבושת פנים אחרי הפסד משפיל 2:1 וישמרו את אביזרי העידוד למשחק מכריע מול אסטודיאנטס ביום רביעי הקרוב.

זאת המציאות של בוקה ג'וניורס, שכמו שזה נראה בשבועיים האחרונים, עושה הכל כדי לא לזכות באליפות השלישית. למעשה, היא הייתה יכולה לעשות את זה עם ההפסד, אלא שאסטודיאנטס ניצחה את ארסנל 0:2 וכפתה את המשחק המכריע על האליפות. אסטודיאנטס, של המאמן דייגו סימואנה והקשר חואן ורון, תבוא עם מצב רוח וביטחון לקראת המשחק הגורלי.

המשחק הזה דווקא נפתח בחגיגה של בוקה, כשמרטין פאלרמו דייק בפנדל בדקה ה-30. לקראת סיום המחצית הראשונה לאנוס יצאה למתפרצת וכבשה משער של קלאודיו גראף. בדקה ה-58 רודריגו ארצ'ובי עשה את הבלתי יאמן וכבש את שער הניצחון ללאנוס.

לפני המשחק הבטיח מאמן בוקה, ריקרדו לה וולפה, כי אם הקבוצה לא תעמוד במשימה ותזכה בשלוש הנקודות מול לאנוס, הוא יתפטר. התקשורת בארגנטינה עטה על האיש, שיצטרך לעודד את שחקניו השבורים לקראת המשחק ההיסטורי מול אסטודיאנטס, ודרשה את ראשו, אולם המאמן התגלה כאיש עם הגיון בריא ולא התפטר בסיום המשחק, "אני אדם שעומד במילתו, אבל ברור שלא אעזוב את הקבוצה ללא מאמן, לפני משחק כה מכריע. נראה מה יהיה רק ביום רביעי".

"אני לא חושב שאסטודיאנטס פייבוריטית", התייחס לה וולפה למשחק המכריע בין שתי הקבוצות.

"ב-15-20 הדקות האחרונות מול לאנוס, היו לנו מספר הזדמנויות, ובמקום לכבוש ספגנו את השער השני. לא יכולנו להתאושש מזה", סיכם המאמן את סיום המשחק הדרמטי מול לאנוס. לפעמים דברים כאלה קורים אחת לעשר, והיום לא היה לנו את המזל. לא חשבנו להשיג את התיקו שהיה מקנה אליפות".

כנשאל אם בוקה ראויה להיות אלופה, ענה בקצרה: "לפי מספר הנקודות שהשגנו, כן. יש לנו את היכולת לקום מהקרשים. אנחנו צריכים להיות חכמים ולממש את יתרונותנו. ההכנה תהיה עם דגש על הצד המנטלי". לא מפתיע שעל צד זה יטיל יהבו, לאור יכולתה ותוצאותיה של הקבוצה לאחרונה.

"אם בוקה לא לוקחת אליפות השנה, אני לא רואה עצמי ממשיך במועדון", חתם המאמן את הדיון לגבי המשך דרכו בקבוצה.

עדכון ראשון: 01:02, 11/12
עדכון אחרון: 12:13, 11/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully