וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העידן של שריקי

יואב ויכסלפיש

10.12.2006 / 21:29

חלוצה של אשדוד, הודות למזרחי שלא הביא זרים להתקפה, פורח ומוביל את טבלת מלך השערים. חזן מפרגן: "יכולת ניצול המצבים שלו השתפרה"

מ.ס. אשדוד רשמה שמונה נצחונות ב-12 משחקים, שהביאו אותה, לפחות עד יום ראשון בלילה לפסגת ליגת העל. קשה למצוא בקבוצה כוכב ,שנוצץ מעל כולם, אבל אין ספק שאת הפריצה הגדולה בינתיים רושם עידן שריקי, מלך השערים הזמני, שניפץ אתמול (שבת) את השיא האישי עם שער ליגה שביעי.

שריקי, בן ה-25, גדל בעירוני אשדוד ובילה גם עונה במכבי אשקלון. העונה הוא, כאמור, מלך השערים הזמני. איך שריקי הגיע עד הלום? "כל שנה עידן מוכיח התקדמות, הוא משתפר וקשה להעריך לאן יגיע", אומר שי הולצמן, "התפקיד באגף השמאלי מתאים לו, אבל הוא חייב לדאוג להמשיך להיות יציב לאורך זמן. יש לו גם משחק ראש טוב. לא צריך לבחון אותו על פי סיבוב, אלא עונה שלמה".

המאמן, אלון חזן: "העונה שריקי מבין את המשחק יותר טוב ומשקיע הרבה יותר. יכולת ניצול המצבים שלו השתפרה. הוא צריך לשפר יכולת פיזית, ולדעת לסיים 90 דקות וכן להגיע יותר למצבים של אחד על אחד. כרגע הוא צריך למתג את עצמו כאחד משחקני החוד המובילים בארץ. לקחת אחריות וגם לעשות דברים באופן עצמאי, והוא יעשה את זה כמו שצריך".

שריקי עצמו לא מכחיש: "העונה אני משחק יותר כי הכושר הפיזי שלי השתפר, וגם הביטחון בגלל גיבוי מהמאמנים, וכנראה גם שיפור אצלי. אני מתבגר ועובד הרבה יותר קשה באימונים ואני שמח על התוצאות עד עכשיו. אני עדיין צריך לשפר את החוסן הגופני ומאמין שגם זה יבוא. מה יהיה בעתיד? אני מסתכל לטווח הקצר וחושב רק על העונה הזו. אחר כך מה שיבוא - יבוא".

אשדוד היא הקבוצה היחידה בליגת העל בלי זרים בחלק הקדמי. המאמן נותן קרדיט ליוסי מזרחי בעניין זה: "מאמנים מביאים לכאן זרים כדי למלא מכסה. יוסי ידע מה הוא רוצה ולא התקפל. חייבים להעריך אותו על זה. לכן הזרים שלנו עושים עבודה טובה מאחור ולא מעורבים בחלק ההתקפי. המצב עשוי להשתנות בחלון ההעברות. אותי מעניין להביא שחקן טוב ולא בהכרח יקר, ויש דוגמאות לשחקנים כאלה כמו שיש יקרים שלא תורמים".

ושריקי מסכם: "אנחנו ומכבי פ"ת בצמרת עם הרבה שחקני בית וחיזוק במקומות הנכונים. אני לא זוכר מצב ששיחקנו בלי זרים מקדימה. אם נתחזק בחלון ההעברות נוכל לדבר בביטחון על הצמרת הגבוהה".

בעניין אחר: מצבם של שי הולצמן וכריסטיאן גונזלס הפצועים יתברר תוך יומיים ובאמצע השבוע יוחלט אם ישחקו נגד מכבי חיפה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully