וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה במשבר?

רומן רוזנבלט

10.12.2006 / 20:46

הפסד שני ברציפות הוציא את השלדים מהקופסא. שחקן בקבוצה: "גם אם רונאלדו או שבצ'נקו ישחקו בחוד של נתניה, הם לא יכבשו"

יממה אחרי ההפסד השני ברציפות של מכבי נתניה ובקבוצה מנסים להבין מה הסיבות לתוצאות האחרונות – שלוש נקודות מ-12 אפשרויות בחודש האחרון, ובעיקר לאופן בו שיחקה הקבוצה במשחקים האחרונים, כולל בניצחון 0:1 על הכח. באופן טבעי, התוצאות האחרונות יצרו לחץ, במיוחד לאור פתיחת העונה הטובה, שהעלתה את מפלס הציפיות בקרב האוהדים.

בינתיים עושים בקבוצה את כל המאמצים כדי להוריד את גובה הלהבות. הצוות המקצועי מקבל גיבוי מהבוס ואף צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה הבאה, למרות הקריאות של אוהדי הקבוצה להחליף את המאמן אלי גוטמן, שזכה לשבחים עד לפני מספר שבועות.

גוטמן מושך את מירב הריקושטים, ומתחיל להיזכר בתקופות קודמות שלו בקבוצות ישראליות. המאמן הנתנייתי התאפק עד לאחרונה וציין שמדובר בקבוצה החדשה, אבל אחרי ההפסד אמש (שבת), גם הוא הודה בגלוי במה שאמר עד עתה בחדר ההלבשה ובשיחות סגורות: לא הוא בנה את סגל הקבוצה. אם זה היה תלוי בגוטמן, נתניה היתה נראית אחרת לגמרי.

שחקני הקבוצה דווקא סומכים ברובם על גוטמן. "מי שאומר שאנחנו לא יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו, מדבר שטויות", אומר אחד מהם."עובדה ששיחקנו טוב מאוד עם אותם השחקנים וניצחנו קבוצות כמו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, כך שהיכולת קיימת. מדובר פשוט במשבר, תקופה שבה כלום לא הולך, זה קורה ואנחנו צריכים לגרום לכך שהתקופה הזו תסתיים כמה שיותר מהר".

שחקן אחר חיזק את העניין: "כנראה שההפסד למכבי הרצליה הוריד לשחקנים את הביטחון, כי הפסדנו לקבוצה שעם כל הכבוד לא היינו אמורים להפסיד לה. אני מאמין שנצא מזה, כי אין לנו ברירה. ביום שבת הקרוב מול הפועל פתח תקוה אנחנו עם הגב לקיר ועם התמיכה של הקהל נהיה חייבים לנצח כדי לשים את התקפה הזו מאחורינו".

"כשנהיה יותר חופשיים בהתקפה, התוצאות יגיעו"

שחקנים אחרים מזכירים שוב את סגנון המשחק ההגנתי של מאמנם: "אין ספק שאנחנו צריכים לשחק יותר התקפי כדי לנצח. עד עכשיו, כששיחקנו הגנתי הפסדנו לרוב, ואולי זו אחת הסיבות למשבר. יחד עם זאת, אסור לנו לאבד את הראש ולחטוף גולים כמו נגד הפועל תל אביב. כשאתה יוצא מהבית אתה צריך לזכור לסגור את הדלת",.

"אני מאמין שאם נהיה יותר חופשיים בהתקפה התוצאות יגיעו", אומר השחקן, "כי כיום, גם אם רונאלדו או שבצ'נקו ישחקו בחוד של מכבי נתניה הם לא יצליחו לכבוש אם הם לא יקבלו כדורים. יש לנו מאמן מצוין ואני בטוח שהוא יודע את הדברים האלה וימצא את הדרך לצאת מהתקופה הרעה".

המאמן החליט לחזק את הקבוצה בשניים-שלושה שחקנים, כולם בחלק הקדמי. קשר יצירתי וחלוץ נמצאים בעדיפות ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully