וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה נדבקה לברמן

10.12.2006 / 20:01

הכחולים מגלזניקרשן ניצחו את דורטמונד 1:3 ולא נותנים לברמן לברוח. וולפסבורג לא הצליחה לנצח משחק חמישי ברציפות והפסידה לאאכן 2:1

המחזור ה-16 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. שאלקה 04 אירחה באחד הדרבים הלוהטים של גרמניה, בולטינס ארינה את בורוסיה דורטמונד וניצחה 1:3. במשחק נוסף וולפסבורג אירחה את אלמיניה אאכן וספגה הפסד 2:1.

שאלקה 04 - בורוסיה דורטמונד 1:3

החניכים של מירקו סלומקה לא רצו להשאיר את ורדר ברמן בודדה בפסגה, שלא יהיה לה קר שם למעלה, אז הם חברו אליה עם אותו מספר נקודות אחרי שניצחו את דורטומונד באחד הדרבים החמים של גרמניה. כריסטיאן פאנדר, המגן השמאלי של הכחולים הרשית ראשון בדקה ה-14. 11 דקות לאחר מכן כבש החלוץ המצוין, קווין קוראני, את השני לזכות הביתיים. שתי דקות בתוך המחצית השנייה פטר לובנקראנץ כבר עשה 0:3. החלוץ השוויצרי של דורטמונד, אלכסנד פריי, רק צימק בדקה ה-82. שאלקה עוקפת את שטוטגארט ומתייצבת במקום השני.


וולפסבורג - אלמיניה אאכן 2:1

הזאבים, שלא ניצחו כבר ארבעה מחזורים, אירחו את אאכן. מבחינתם לא היה יכול להיות משחק טוב יותר כדי לחזור לפורמה הטובה, שאיפיינה אותם עד לפני מספר מחזורים, אבל מייק האנקה וחבריו יצטרכו לתפוס פראיירית אחרת. פאקונדו קווירוגה, מהמקומיים, הורחק בדקה -28. אבל זה לא הפריע לאלכסנדר מדלונג להעלות את וולפסבורג ליתרון בדקה ה-50. אאכן לא נשברה. קווין הופלנד (72) בשער עצמי וניקו הרזיג (78) הפכו את התוצאה והעלו את אאכן למקום ה-13 וגם נתנו לה קצת אוויר בקרבות התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully