וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט חטף רביעייה במסטאייה

10.12.2006 / 23:52

ולנסיה התפוצצה על לה קורוניה 0:4. אתלטיק בילבאו ניצחה את רקראטיבו 2:4 ועלתה מעל הקו האדום. אתלטיקו מדריד - אספניול 2:1

המשחקים המרכזיים במחזור ה-14 של הליגה הספרדית כבר נערכו אתמול (שבת), אבל מה לעשות, כדורגל ספרדי זה לא רק ריאל מדריד וברצלונה. דודו אוואט ולה קורוניה יצאו למסטאייה והתארחו אצל ולנסיה. השוער הישראלי לא יכל להתקפה הקטלנית של הכתומים ולה קורוניה הפסידה 4:0.

ניצחונות בתחתית

ולנסיה - לה קורוניה 0:4

הקבוצה מעיר התפוזים אירחה את דפורטיבו במסטאייה והצליחה להתאושש מהכישלונות בשבועות האחרונים על הגב שלה ושל אוואט. אנגולו עשה את הספתח כבר בדקה ה-9. חואן מנואל חואנמה הכשיל בדקה ה-38 את וייה ברחבה. השופט לא היסס ופסק נחרצות על הנקודה הלבנה וגם הרחיק את חואנמה. וייה ניגש וכבש. רובן בראחה הרשית בדקה ה-76 וויסנטה השלים בדקת הסיום. ולנסיה טיפסה בעקבות הניצחון למקום ה-9.

אתלטיק בילבאו - רקראטיבו 2:4

הבאסקים לא ניצחו מאז המחזור השישי והיום באו והוציאו את העצבים על העולה החדשה, שעד עכשיו דווקא נהנתה מעונה מצוינת. שער עצמי של דני באוטיסטה בדקה החמישית וצמד של איסמעל אורסאיז הותיק בדקות 27 ו-41 הכריעו את המשחק למעשה כבר במחצית הראשונה. אוצ'ה עוד צימק בדקה ה-54, אבל גרמנדיה כבש עוד אחד לבילבאו בדקה ה-58.


אתלטיקו מדריד - אספניול 2:1

הקבוצה השנייה של העיר ברצלונה יצאה למדריד והמשיכה בכושר הטוב שלה עם ניצחון חוץ גדול בויסנטה קלדרון. ראול טאמודו העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השמינית. פרננדו טורס הישווה לקולוצ'יונרס בדקה ה-56. אבל אקורד הסיום היה שייך ללואיס גרסיה, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-60.


חטאפה - בטיס 1:1

בטיס לא מצליחה להתרומם העונה, והניצחון של בילבאו הוריד אותה אל מתחת לקו האדום. גויזה כבש בדקה ה-49 עבור הקבוצה של ברנד שוסטר.


סלטה ויגו - ויאריאל 1:1

כשהמציאו את המונח "משחק מרכז טבלה", חשבו על זה. פרננדו באיאנו כבש לזכות סלטה בדקה ה-17, דייגו פורלאן הישווה בדקה ה-64.


חימנסטיק - לבנטה 1:2

קרב העולות הוכרע לטובת האחרונה בטבלה, שהשיגה ניצחון שני בלבד העונה. ומוסטפה ריגה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27, אבל דויד גרסיה הישווה 4 דקות לפני המחצית ורובן קסטרו השלים את המהפך בדקה ה-76.


רסינג סנטאנדר - סראגוסה 2:0

גבי מיליטו כבש בדקה ה-59, אנחל לאפיטה הוסיף בדקה ה-80 וסראגוסה ממשיכה לרוץ חזק בצמרת.


אוסאסונה - מאיורקה 3:0
לאוסאסונה: מילוסביץ' 61, פלאניו 67, פונייל 80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully