וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר ניצחה בדרבי הלונדוני

10.12.2006 / 19:48

1:1 בין ארסנל לצ'לסי היה מצוין לשדים האדומים, שפתחו פער של 8 נקודות מהכחולים. פלמיני (78) כבש לתותחנים, אסיין (84) הישווה בשער נהדר

צ'לסי אירחה הערב (ראשון) את ארסנל בדרבי לונדוני, במוקד המחזור ה-17 של הפריימירליג. שתי הקבוצות רצו לנצח כדי לשמור על פער סביר מהיונייטד, שמתחילה לברוח להן. בסוף הן סיימו בתיקו 1:1 ומנצ'סטר יצאה המנצחת הגדולה מהמפגש.

את הפיקנטריה של המשחק סיפק אשלי קול, או 'קאשלי' בפי אוהדי ארסנל, שערק בקיץ מהתותחנים לכחולים של אברמוביץ' בעבור חופן ירוקים. מוריניו נתן את הקרדיט בשער להילאריו, כשג'ון טרי חזר להרכב אחרי הפציעה. אצל ונגר שוב עלו 11 אזרחים זרים בהרכב ללא אף נוכחות אנגלית.

עד הדקה ה-25 לערך של המחצית הראשונה התנהל המשחק בשני צידי המגרש, אולם מאז השתלטו הכחולים של מוריניו, תקפו יותר, אך לא הצליחו לתרגם זאת לשערים. בדקה ה-18 פרנק למפארד היה הכי קרוב עם כדור ששלח לקורת השער של להמאן. כ-20 דקות לאחר מכן הגיעה צ'לסי לעוד מצב קורץ. למפארד הרים קרן, להמאן שמט. אסיין בעט מכ-10 מטרים, אבל פברגאס היה על קו השער כדי להציל.

המחצית השנייה שוב נפתחה עם בשליטה כחולה. דווקא ב-20 הדקות האחרונות של ההתמודדות, תפס המשחק קצב מצוין. בדקה ה-71 ניהלה צ'לסי התקפה מבריקה, שבסופה, בעט דרוגבה, אך לא הצליח להכניע את להמאן. 7 דקות לאחר מכן עקצה ארסנל . חלב התהנל באגף הימני ומסר לפלמיני. הצרפתי החזיר לבלארוסי ורץ לתפוס מקום בתוך הרחבה. חלב החזיר לו ופלמיני בעט חזק למסגרת. הילאריו הצליח להדוף, אך רק לתוך שערו.

המיליונרים לא התייאשו והמשיכו לתקוף. בדקה ה-84 מסר קול ללמפארד. האנגלי העביר לרובן, שהחזיר לו. למפארד השאיר קטנה למייקל אסיין, שהניף רגל ימין אימתנית ושלח טיל אדיר לקורה של להמאן ופנימה. שער ענק לגנאי. החניכים של מוריניו עוד ניסו ואף שני כדורים שלהן פגעו בקורות השער של להמאן בתוך תוספת הזמן של המשחק, אך בסוף הם ירדו מהמשטח עם נקודה אחת ועם הרבה אכזבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully