וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו עשתה תהלוכת ניצחון ברומא

10.12.2006 / 23:25

טוטי ושות' הגיעו זחוחים אחרי 6 ניצחונות ו-19 שערי זכות וקיבלו בראש מהיריבה העירונית, לאציו, 3:0. אינטר ניצחה את אמפולי ופתחה פער של 7

המחזור ה-15 בסריה A ננעל היום (ראשון), אחרי שנפתח אתמול עם 0:3 של פאלרמו על ליבורנו ו-1:2 של רג'ינה מול אסקולי. אינטר, שיצאה למשחק חוץ מול אמפולי, ניצחה והגדילה את הפער בפיסגה ל-7 נקודות. פעם הנראזורי היו מפשלים, אבל לא העונה. אינטר הביסה 0:3 את אמפולי, למרות יכולת לא מזהירה, והיא בדרכה הבטוחה לאליפות. הניצחון הזה, השמיני ברציפות של אינטר, שווה שיא מועדון.

רומא, עם שישה ניצחונות רצופים, פגשה באולימפיקו את לאציו לדרבי של רומא ונחלה תבוסה 3:0. מילאן מהצד השני של הכביש, שוב פישלה עם 0:0 ביתי מול טורינו. פיורנטינה עלתה לראשונה העונה אל מעל לקו האדום.

לאציו - רומא 0:3

את הקלישאה השחוקה "לדרבי חוקים משלו" כולם מכירים, אבל היום (ראשון) היא הייתה רלוונטית מאי פעם. לאציו ורומא התעמתו באולימפיקו. החבורה של לוצ'יאנו ספאלטי הייתה חייבת ניצחון כדי להמשיך להיצמד לאינטר, שפשוט לא עוצרת לרגע. רומא הגיעה בכושר נהדר עם שישה ניצחונות רצופים בליגה ו-19 שערי זכות. לאציו ידעה שניצחון שלה יקפיץ אותה למקום החמישי. יכול להיות שהרצון של התכולים היה חזק יותר.

דקה לתום המחצית הראשונה ירה כריסטיאן לדסמה בעיטה נהדרת מכ-25 מטרים לרשת העליונה של דוני, שהיה קצר מלהושיע. המחצית השנייה נפתחה, כיאה לארץ המגף, עם שערוריית שיפוט. מקסס איבד כדור לפנדב, שחדר לרחבה, אך הוכשל על ידי שוער רומא, דוני. השופט התייעץ עם הקוון הורה על הנקודה הלבנה ושלף אדום לדוני, אך אחרי דקה שינה דעתו, ביטל את האדום והוציא לדוני צהוב. מאסימו אודו לא התרגש מהפארסה, שלח את השוער לצד אחד ואת הכדור לצד השני. 0:2 ללאציו בדקה ה-52. בדקה ה-69 השופט הצביע על הנקודה הלבנה לזכות רומא, אך שינה מהר דעתו. ארבע דקות חלפו ולאציו יצאה להתקפה מצויינת, שבסופה, מוטראלי הכניע בפעם השלישית את דוני.


אינטר - אמפולי 0:3

אינטר לא שיכנעה במשך 60 דקות, אבל מצב נייח אחד אחרי שעה הספיק לה כדי לעלות ליתרון. אלברו רקובה הגביה כדור חופשי, זלאטן נגח למשקוף והרנן קרספו הגיע ראשון לריבאונד וקבר את הכדור ברשת. אמפולי ניסתה להשוות, אבל החמיצה וזלאטן העלה ל-0:2 בדקה ה-77 עם שער באחד על אחד מול באלי. וולטר סמואל חתם את התוצאה 3 דקות לסיום ואינטר בורחת לליגה.

יתר התוצאות:

מילאן - טורינו 0:0

מילאן כבר לא תיקח אליפות. את זה כולם יודעים, אבל בקצב הזה היא גם לא תשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה, ואולי אפילו לא בגביע אופ"א. אלברטו ג'ילארדינו החמיץ פנדל למילאן בדקה ה-78.


קטאניה - אודינזה 0:1

העולה החדשה נהנית מעונה חלומית, והתייצבה למשחק הזה ממקום ששווה השתתפות באירופה בעונה הבאה. מספיק? בכלל לא. שער של ג'ונתה ספינסי, השמיני שלו העונה, בדקה ה-68 העלה את הקבוצה מסיציליה למקום הרביעי והיום כנראה חולמים שם על ליגת האלופות.


קייבו - פיורנטינה 1:0

הצפי בתחילת העונה היה שהויולה יתקשו להישאר בליגה וייאבקו נגד הירידה עד לשלהי העונה. אלא שתחזיות לחוד ומציאות לחוד והיום פיורנטינה עלתה לראשונה העונה מעל לקו האדום, אחרי שהצליחה לנצח בורונה את קייבו במשחק תחתית. אדריאן מוטו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-80.


סמפדוריה - סיינה 0:0

סמפ אמורה הייתה להיות אחד מהסוסים השחורים של העונה לנוכח משפט הקאלצ'יופולי והעובדה שחלק מהקבוצות הגדולות נענשו. למרות זאת הקבוצה של ווטלר נובלינו פתחה את העונה בצורה איומה והתיקו שלה מול סיינה הקטנה והמפתיעה מסמל את העונה הבינונית מינוס שלה.


אטאלנטה - מסינה 2:3

גם הנראזורי מברגאמו יכולים להיות מרוצים מהעונה הנוכחית שלהם. אחרי עליות וירידות, ירידות ועליות לאורך שנים, אטאלנטה מתייצבת בחצי העליון של הטבלה והיום השיגו ניצחון ביתי על מסינה שמאז פתיחת העונה הנפלאה שלה פשוט צונחת. דוידה בומברדיני הותיק העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-32. אדריאנו בדקה ה-57 וכריסטיאנו דוני עשר דקות אחריו הגדילו ל-0:3 גדול. ניקולס קורדובה הצ'יליאני כבש את השער הרביעי שלו העונה 12 דקות לסיום וצימק ל-3:1, ארתורו די נאפולי הותיק הוריד ל-3:2 5 דקות לסיום, אבל הסיציליאנים לא הצליחו להשוות.


קליארי - פארמה 0:0
פארמה עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון וירדה מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully