וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון הביא לקרלייל את הסעיף

10.12.2006 / 17:30

שחקן הפייסרס זרק למאמנו כמה מילים, ונשלח לחדר ההלבשה. המירוץ אחרי אייברסון נמשך. זאק רנדולף הושעה למשחק אחד

סטיבן ג'קסון ידע לא מעט ימים סוערים באינדיאנה. הגארד של הפייסרס הורחק לתקופה ממושכת על חלקו בתגרה ההיא בפאלאס לפני שתי עונות, ולפני פתיחת העונה הנוכחית הוא נעצר לאחר שירה בנשקו האישי בעיצומה של תגרה במועדון חשפנות. הלילה (בין שבת לראשון) רשם ג'קסון עוד פרק מפוקפק בסדרת התקריות שלו. במהלך הרבע השני של המשחק של הפייסרס מול קליבלנד הלילה ג'קסון הוחלף, והגיב בסדרה של קללות לעבר מאמנו, ריק קרלייל. בתגובה שלח קרלייל את ג'קסון לחדר ההלבשה, ואמר לו שיישאר שם עד תום המשחק. בעקבות התקרית האחרונה גוברים הקולות באינדיאנפוליס הקוראים ללארי בירד להיפטר מהגארד המוכשר אך הבעייתי.

* המרדף אחרי אלן אייברסון נמשך. יום לאחר שהנהלת פילדלפיה הודיעה שהיא מתכוונת לשלוח את הכוכב הגדול שלה בטרייד למרבה במחיר, נזרקו לאוויר עשרות ספקולציות באשר למקום נחיתתו של AI. כמה מהקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט את אייברסון, כמו מינסוטה, דנבר ודאלאס, הודיעו היום כי אין להן כל כוונה לרדוף אחרי השחקן.

* הפורטלנד בלייזרס השעו את כוכב הקבוצה, זאק רנדולף, למשחק אחד וקנסו אותו בסכום שלא פורסם, בעקבות האצבע המשלושת ששלח לעברם של אוהדי הפייסרס במשחק בין הקבוצות אתמול. רנדולף יחמיץ את משחקה הקרוב של פורטלנד בטורונטו.

* קובי בריאנט, שנעדר ממשקה של הלייקרס בשבת נגד אטלנטה בגלל פציעה בקרסול, עשוי להחמיץ גם את המשחק מול סן אנטוניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully