וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת: "שמיר מחויב למצוא בית לקבוצה"

10.12.2006 / 15:27

המחאה במלאבס מתגברת, ואוהדי הקבוצה דורשים מהבעלים לשעבר לעמוד בהתחייביותיו כלפי המועדון

הדרמה הגדולה בשבת במשחק בו אירחה הפועל פ"ת את הפועל כפ"ס, לא התרחשה על כר הדשא, אלא ביציעי האורווה.

מתחילת העונה מנהלים האוהדים באם המושבות מחאה מאורגנת נגד הבעלים לשעבר של הקבוצה, מאיר שמיר. במשחק מול קבוצתו של אלי אוחנה, נכנסה במופגן כמות גדולה מחוג אוהדים, המכונה "הפנתרים הכחולים" רק במחצית המשחק, במחאה על מה שהם מגדירים כניהול הכושל של הקבוצה בעבר ואי עמידה בהתחייבויות מצד שמיר, אשר הביאו למצבה כיום.

בתחילת המחצית השנייה של המשחק ניסו חלק מאוהדי הקבוצה להניף שלט ביציע, הקורא למאיר שמיר לעמוד בהתחייבויותיו כלפי הקבוצה, אך מיד התפתחה תגרה, לאחר שאוהדים אחרים התנגדו למחאה.

יוסי מנחם, מראשי "הפנתרים הכחולים" מסביר: "כיום לא חשוב לנו אם הקבוצה תרד ליגה או לא, אלא רק שיהיה לה בית, כי מועדון ללא בית סופו שייעלם. חשוב שאוהדי הקבוצה יבינו - אין לנו שום עניין עם מאיר שמיר ומבוקשנו היחידי הוא שיעמוד בהתחייבויותיו".

בתגובה לדבריו של מאיר שמיר בראיון ל"הארץ" בנוגע למכבי תל אביב, אומר מנחם. "הפועל פ"ת היא לא הנרקומנית החדשה בעיר שתישאר זרוקה לבדה. היא צריכה בית ואף אחד מלבד שמיר לא ידאג לזה. מאיר קיבל את האיצטדיון של פ"ת ולפיכך הוא מחויב למצוא לקבוצה בית.

"אחרי שקראנו את הראיון עם מאיר שמיר, והאמת היכתה בפנינו, אנחנו משנים כיוון לגביו. חשבנו שהוא יהיה המושיע של הקבוצה, אבל כל שאנו רוצים עכשיו הוא ששמיר לא יברח מההתחייבויותיו".

"עוד מעט יבנו על מגרשי הנוער, הצמודים לאיצטדיון בפ"ת, שכונת מגורים, ועדיין לא נמצא פתרון הולם לאותו נוער. יש לזכור שמדובר במאות בני נוער שעלולים למצוא עצמם ללא מסגרת", אומר מנחם ומוסיף, "כל שאנו רוצים משמיר הוא שידאג למגרש קבוע לקבוצת הנוער. אנו מבקשים ממנו גם דבר נוסף, שהמגרש החדש יהיה במתחם משותף עם הבוגרים. זה אמנם ידרוש ממנו להוציא מעט יותר כסף, אך אנו מצפים שיעשה זאת ואז יעזוב אותנו, ויילך אחת ולתמיד לעיסוקיו". יש לציין כי כיום מתחם מגרשי הנוער של המועדון נמצא בצמוד לאיצטדיון של העיר.

"יש אפשרות שבעוד שנתיים, הפועל פ"ת לא תתקיים"

מיכה אדניה, אחד מאוהדיה הוותיקים של הקבוצה, ובעבר עורך אתר האוהדים "כחול" ומי שכיהן למשך תקופה קצרה כדובר המועדון, חושש כי המחאה החלה מאוחר מדי. "עלול להיווצר מצב שנרד ליגה ולא יהיה היכן לשחק, כי בניית מגרשים והכשרתם אורכות זמן רב". אדניה חושב כי אסור לקבוצה לרדת ליגה: "מי הילד שיבוא למחלקת נוער, כשקבוצת הבוגרים שלה בלאומית? הפועל פ"ת זה לא מועדון זניח בליגה, אלא קבוצה מפוארת עם מסורת".

בימים אלה מתנהלים מגעים בין בעלי הקבוצה, רונן אלעד, לבין איש העסקים יגיל מנוביץ', אוהד הקבוצה, לגבי רכישת המועדון. עד כה, מעבר להעברת מסמכים זניחים, לא הושגה שום התקדמות במו"מ בין הצדדים. "אנו צריכים שהבעלים יהיה אוהד אמיתי של הקבוצה", מביע אדניה את חששם של אוהדים רבים.

באופן מפתיע, חצי הביקורת לא מופנים לעבר המאמן. אייל לחמן גדל בהפועל פתח תקווה והוא בשר מבשרם של האוהדים. אחרי כל משחק הוא משוחח איתם באריכות. "אני משתוקק ליום שבו המאמן או השחקנים יהיו הבעיה בקבוצה", אמר אדניה. "לצערי הניהול הכושל במשך שנים הוא שבעוכרינו. אני מצפה מאייל לחמן שיקים קול זעקה בעניין".

אוהד אחר של הקבוצה, דור ליאונד, חושב שמדובר במצב החמור ביותר אליו נקלעה הקבוצה: "אני חושש מאד מהאפשרות שבעוד שנתיים מהיום, הפועל פ"ת לא תתקיים, לא רק בגלל מצבה של קבוצת הבוגרים אלא בעיקר בשל מצב מחלקת הנוער. המועדון הזה נאכל מהשורש וזה הסימן הגרוע והמדאיג ביותר. צריך לומר את האמת: הכתובת הזו מרוחה באותיות ענק על הקיר כבר מספר שנים, אבל כנראה שיותר מדי אנשים התכחשו לה, כל אחד מטעמיו שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully