וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי נטש את האימון, בספק למשחק מול מלאדה

לי בוץ

10.12.2006 / 14:32

המגן סובל ממתיחה בתאומים, פרץ עשוי להחליפו בהרכב. אבוקסיס ערך אימון מלא: "אפשר לשחזר את ההישג ההסטורי מ-2001/2"

מגן הפועל ת"א, יגאל אנטבי, שנעדר ממשחק הליגה אמש מול בני יהודה (1:3 להפועל) עקב מתיחה בשריר התאומים, ניסה לחזור הבוקר (ראשון) לאימונים אך נטש את האימון לאחר מספר דקות. בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את אנטבי למשחק ביום רביעי מול מלאדה בולסלאב בגביע אופ"א, אך במידה ולא יצליחו ימשיך מאור פרץ לקבל את הקרדיט בהרכב.

מי שערך אימון מלא היה הקפטן, יוסי אבוקסיס, שקיבל מנוחה מול בני יהודה אתמול. אבוקסיס צפוי להיות כשיר למשחק באופ"א ולחזור להרכב, כשכרגע עדיין לא ברור על חשבון מי. ייתכן ומי שירד לספסל לטובת הקפטן יהיה שי אבוטבול, כשאופציה נוספת היא לוותר על טל חן, כשואליד באדיר יחזור לשחק כבלם.

הבוקר החלה הקבוצה בהכנות למשחק מול מלאדה, ולפני שיצאו לכר הדשא, צפו שחקני הקבוצה בקלטות וידיאו של הקבוצה הצ'כית. המאמן יצחק שום, התמקד ביתרון הגובה המשמעותי של שחקני מלאדה, והסביר לשחקניו איך להתמודד עם זה.

אבוקסיס: "בלי הקהל יהיה לנו קשה מאוד"


בהפועל מאוכזבים מקצב מכירת הכרטיסים למשחק, ומעריכים כי בעקבות המחירים הגבוהים לא ימלא הקהל האדום את בלומפילד, כפי שציפו בקבוצה. נכון להיום הבטיחו את מקומם בבלומפילד כ-7,000 אוהדים בלבד, וכפי שזה נראה כרגע קשה להאמין כי יותר מ-10,000 איש יגיעו למשחק ביום רביעי.

"בלי הקהל יהיה לנו מאוד קשה במשחק", אמר הקפטן יוסי אבוקסיס. "זה משחק של פעם בכמה שנים, לא משהו שקורה כל יום, ואם נעפיל לשלב הבא, אפשר יהיה לשחזר את ההישג ההסטורי מ-2001/2. כל מה שאנחנו צריכים זה את הדחיפה של הקהל שלנו וקצת מזל, ונוכל לעשות את זה".

טל חן הדגיש כי אין לזלזל ביריבה: "מלאדה קבוצה חזקה מאוד. ראינו קטעים מהמשחק שלהם מול ראפיד, ורק בזכות השוער של הרומנים, מלאדה לא הבטיחה את מקומה בשלב הבא. אנחנו לא מפחדים מעומס, אבל יש לנו שבוע מאוד חשוב עם המשחק בגביע אופ"א והמשחק מול בית"ר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully