וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סביליה: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם הגדולות"

10.12.2006 / 13:41

בסביליה חגגו את הניצחון על ריאל מדריד, שהקפיץ אותם למקום השני והמאמן, ראמוס, שפע מחמאות. אוואט נפצע, אך ישחק מול ולנסיה

אחרי שפתחה את העונה עם 0:3 מדהים על ברצלונה בסופרקאפ האירופי, הוסיפה אמש (שבת) סביליה עוד ניצחון מרשים לרזומה שלה העונה, כשגברה 1:2 על ריאל מדריד. מאמן הקבוצה, חואנדה ראמוס, אמר היום שהניצחון מוכיח שסביליה מסוגלת להתמודד עם הגדולות של הלה ליגה בכבוד. "הניצחון הזה היה מאוד חשוב עבורנו", אמר ראמוס. "לא שיחקנו מבריק, אבל ידענו לצאת מפיגור ולהפוך את התוצאה. ממשחק למשחק אנחנו מתקדמים בצעדי ענק".

מי שחיפש דוגמה לנחישות של שחקני סביליה, קיבל אחת מצוינת בדקה ה-86 של המשחק אתמול. קשר הקבוצה, אנזו מארסקה, שנפצע בהתנגשות ראשים עם חוזה אנטוניו רייס ונחבל בצורה די קשה, אך סירב לצאת מהמגרש. למרות דרישות הצוות הרפואי של הקבוצה לפנותו מיידית לבית החולים, התעקש האיטלקי להישאר על כר הדשא במשך מספר דקות, עד שהוחלף לבסוף.

מאמן ריאל, פאביו קאפלו, היה מאוכזב כצפוי: "תיקו היה משקף יותר", הוא אמר. "אבל זה הכדורגל. הגענו להרבה מצבים אבל לא ידענו לנצל אותם כדי לכבוש יותר". המאמן האיטלקי לא שכח גם להחמיא ליריבתו: "הם קבוצה מצוינת, עם שחקנים מהירים מאוד. לא סתם הם מחזיקי הסופרקאפ האירופי". לגבי החלפתו של רונאלדו, אמר קאפלו: "הוא עדיין לא בכושר משחק מלא, והוא היה עייף. היו לו כמה הזדמנויות טובות לכבוש והוא לא עשה זאת".

דודו אוואט נפצע ברגלו באימון לה קורוניה ביום שישי, אבל הצהיר שהוא לא מתכוון להחמיץ את המשחק מול ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully