וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לטלנובלת הביובית

רומן רוזנבלט

10.12.2006 / 13:28

נתניה עלולה לארח את הפועל פ"ת ללא קהל, בשל שביתת הכבאים. גוטמן כעס על שחקנים שהתבדחו. רוני לוי אמר לבלדב שמסודי לא ישוחרר

מכבי נתניה שבה להתאמן היום (ראשון) לאחר ההפסד למכבי חיפה אמש. שחקני ההרכב הראשון שפתחו במשחק ערכו אימון שחרור. יתר השחקנים התאמנו כרגיל, באימון, שהתרכז בעיקר בכושר. לפיכך, קשה היה להתרשם מהחלוץ הניגרי הנבחן, דייויד טייבאסקה, שהחל להיבחן היום (ראשון). ההזדמנות הטובה ביותר לבחון את יכולותיו של הזר תהיה ביום שלישי במשחק גביע הטוטו מול הפועל פ"ת. במידה וירשים, עשוי טייבאסקה להחליף את ג'ף טוטואנה.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, היה עצבני היום וניכר כי לקח קשה את ההפסד לחיפה. גוטמן זעם על השחקנים שהיו במצב רוח טוב ואף התבדחו ביניהם. "אני לא רוצה לראות יותר צחוק אחרי הפסד. תחשבו על איך ששיחקתם אתמול", אמר המאמן לשחקניו, כשהוא גם פונה לשחקנים ספציפיים כמו אבישי ז'אנו. רוני לוי, ששוחח עם מנכל הקבוצה, קובי בלדב, הבהיר לו כי לו אלן מסודי לא ישוחרר.

בקבוצה מקווים שהקשר מריוס זנו בונדאה, שנפגע אמש (שבת) בהיתקלות עם בלם מכבי חיפה דקל קינן ונזקק ל-6 תפרים ומנוחה של 3 ימים, יהיה כשיר למשחק הליגה.

הבוקר נודע לוואלה! ספורט, כי המשחק מול הפועל פ"ת עשוי להיערך ללא קהל. זאת בשל שביתה ארצית של הכבאים, שמקורה בהסתדרות העובדים. בשל כך עשוי להיווצר מצב דומה לזה שהיה לפני כחודש וחצי במשחק הביתי מול מ.ס. אשדוד, כאשר ללא כבאית לא ניתן היה לערוך משחק עם קהל. כזכור בפעם הקודמת עלו בנתניה על פתרון יצירתי, במסגרתו הוחבאה כבאית ישנה בלילה שלפני המשחק באצטדיון, כולל שומרים שאבטחו את המקום.

יו"ר איגוד ערים לכבאות באזור השרון, רפי קדוש, אישר את הדברים הבוקר והסביר: "החל מהיום אנחנו עובדים בשיתוף עם הקבוצה ועם המשטרה וכן עם כל גורם שיוכל לעזור, כולל עיריית נתניה, כדי לפתור עד יום שבת את העניין. למעשה הבעיה נעוצה בכך שבמגרש אין נקודת מים באצטדיון, מה שהיה פותר את כל הבעיה. אני מקוה שעד המשחק בשבת כל העניין ייפתר". בין יתר האפשרויות יחפשו פתרון גם בכבאיות אזרחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully