וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה נחים ומצפים

רומן רוזנבלט

10.12.2006 / 12:43

הירוקים מלקקים את הפצעים מהניצחון על נתניה, ומחכים להגרלה ולמענקים מאופ"א. גוטמן: "הבנתי שרוני לוי לא ישחרר את מסודי"

שחקני [[מכבי חיפה]] זכו היום (ראשון) לחופש, אחרי הניצחון על [[מכבי נתניה]], מה שפתח ברגל ימין את הסיבוב השני של ליגת העל. בקבוצה מקוים כי התחלה זו, תביא איתה תוצאות בהמשך ותשפיע על היכול של השחקנים בליגה עם הזמן. דקל קינן שנפצע אמש בראשו ונזקק לתפרים מיוחדים, עדיין מרגיש כאבים באזור, אבל צפוי לחזור מחר לאימונים.

מי שזכה אמש למחיאות כפיים סוערות מצד הקהל, ליאור רפאלוב הצעיר, הוחלף במהלך המחצית השנייה בשל מכה חזקה שקיבל ברגלו ולכן הוחלט שלא לקחת סיכון בעניין. גם רפאלוב צפוי לחזור להתאמן. מחר (שני) תחזור מכבי חפה להתאמן לקראת משחק גביע הטוטו ביום שלישי מול מכבי הרצליה, בקרית אליעזר.

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, שחזר בסוף השבוע מרוסיה, ייצג את הקבוצה בהגרלת השלב הבא של גביע אופ"א ביום שישי הקרוב בניון שבשוויץ, כאשר יתכן והנשיא, יעקב שחר יצטרף אליו במשימה הנעימה הזו. הקבוצה תקבל מאופ"א 100 אלף יורו על עצם השתתפותה בשלב הראשון של גביע אופ"א בו עברה את ליטקס לובאץ' הבולגרית, בעקבות החלטת אופ"א לפני מספר ימים לחלק סכום זה לכל אחת מ-80 הקבוצות שנטלו חלק בשלב שקדם לשלב הבתים, בשל הרווחים הבלתי צפויים שהצטברו בקופת האירגון. ככל הנראה עם סיום שלב הבתים ייוודע הסכום המדויק שתקבל הקבוצה מאופ"א על הנקודות שהשיגה ועל העפלה לשלב הבא. רק לקראת סוף החודש צפויה ליפול ההחלטה אם שחקנים כאלה או אחרים ישוחררו במהלך חודש ינואר ומי יצטרף אם בכלל.

לקראת המשך משחקי הליגה והמסע באירופה יוצאת האלופה במבצע מנויים לקראת שני סיבובי הליגה הבאים. במסגרת המבצע מי שירכוש מנוי לשני סיבובים אלו, יקבל 20 אחוז הנחה ברכישת כרטיס למשחקה הבא בארץ של מכבי חיפה במסגרת גביע אופ"א.

מסודי לא הולך, בינתיים (משה הרוש, הארץ)

בסיום המשחק בין מכבי חיפה לנתניה (0:1 לחיפה), נפגשו מנכ"ל מכבי נתניה, קובי בלדב, ומאמן מכבי חיפה, רוני לוי, ושוחחו על אפשרות חזרתו של אלן מסודי לנתניה. דניאל יאמר כבר נתן אור ירוק להחזרתו של השחקן לקופסא, אולם למאמן נתניה, [[אלי גוטמן]], מאלה שביצעו את הפנייה לחיפה, הובהר כי אין לאחרונה כל כוונה לשחרר את מסודי בינואר.

"הבנתי מרוני", גילה אתמול גוטמן בסיום המשחק, "שהוא בכלל לא רוצה לשחרר את מסודי".

גורם בנתניה אמר אתמול: "מסודי וגוטמן לא יסתדרו, הם יגמרו אחד את האחר. חוץ מזה, בכסף של אלן, למרות שהוא שחקן טוב, כבר שווה להביא שני שחקנים".

במשחק עצמו מסודי התחמם במשך יותר מ-40 דקות ולא נכנס לבסוף. לוי הסביר זאת בכך ש"אלן עובר תקופה לא קלה, צריך היה לקבל קצת שקט והיה חשוב להעניק לו את השקט הזה".

עדן בן בסט, שלא נכלל בסגל למשחק, צפוי לסכם השבוע עם רוני לוי על השאלתו לקבוצה אחרת, ככל הנראה מכבי נתניה, בינואר הקרוב. בנתניה מעוניינים בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully