וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן מתלבט בין ז'אן לביטון בהרכב

לי בוץ

9.12.2006 / 16:34

מכבי ערכה אימון מסכם ללא נוכחות משמעותית של אוהדים כנהוג לפני משחק גדול של הקבוצה. מכירת הכרטיסים למשחק - בבלומפילד

פחות מ-24 שעות למשחק המסקרן בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים בטדי, ונכון לעכשיו עדיין לא ברור כמה אוהדים יגיעו לירושלים מת"א, ואיפה הם יישבו. בית"ר הקצתה 2,000 כרטיסים בלבד לאוהדי מכבי, והכרטיסים צפויים להגיע לר"ג רק מחר. אי לכך, מכירת הכרטיסים צפוייה להתקיים רק בשעות הצהריים באצטדיון בלומפילד, כאשר השעה הרשמית לפתיחת הקופות עדיין לא ידועה.

אוהדי מכבי אמנם לא קיבלו מהירושלמים את היציע הצפוני, אך ייתכן וכמות לא קטנה של אוהדים תקנה כרטיסים ליציעים של בית"ר, דבר שעלול ליצור לא מעט פרובוקציות ביציעים לפני ובעת המשחק. "מדובר בסכנת נפשות", אמרו הערב אוהדי מכבי לוואלה! ספורט. "ששקלאר, לוני, המשטרה, בג"צ או כל מי שלא אחראי למחדל הזה, יישא על מצפונו כל פגיעה שתיגרם לאוהד כזה או אחר בעקבות המשחק הזה". כמו כן, קבוצת אוהדים צהובים כבר הודיעה אמש כי אין בכוונתה להגיע לטדי בעקבות חוסר ההתערבות של הבעלים, לוני הרציקוביץ', במלחמות הכרטיסים מול יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר.

מכבי מגיעה למשחק לאחר שישה משחקים ללא הפסד ובמומנטום נהדר, כשהשחקנים הצהובים יודעים כי ניצחון על קבוצת המיליונים של ארקדי גאידמק יהווה הצהרת כוונות רצינית, לאחריה כבר לא יוכלו להכחיש כי הצהובים הם חלק בלתי נפרד מהמאבק על התואר הנכסף.

הערב (שבת), ערכו חניכיו של אלי כהן את האימון המסכם בקרית שלום, כשכל שחקני הסגל עמדו לרשותו של המאמן. בניגוד להתנהלות במהלך העונה לפיה לפני משחקים גדולים של הקבוצה מגיעים כמה מאות אוהדים לקרית שלום, מדליקים אבוקות, רימוני עשן ופורצים לאימון, הערב הגיעו מספר אוהדים בודדים ולא נרשמו אירועים מיוחדים. זאת לאור העובדה שלפני המשחק מול מכבי חיפה עוכבו לחקירה חמישה מאוהדי הקבוצה על ידי שוטרים סמויים לאחר שפרצו לאימון.

אמש, צפו השחקנים בקלטות וידיאו ממשחקיה של בית"ר מול מכבי חיפה ובני יהודה, ובאסיפה ביקש כהן משחקניו לנצל את העובדה שהקהל של בית"ר בטדי מלחיץ את קבוצתו אם היא לא כובשת בחצי השעה הראשונה של המשחק.

במהלך האימון בחן כהן שתי אפשרויות ל-11 שיפתחו מחר - האחת עם ליאור ז'אן, שחוזר לאחר פציעה, כקשר אחורי, והשנייה עם משה ביטון בהתקפה וג'ובאני רוסו בקישור האחורי. אבי יחיאל, שסבל מוירוס במשחק הליגה הקודם מול הפועל פ"ת, יחזור לאייש את ההגנה הצהובה, כשגם יובל שפונגין, שהורחק באותו משחק וריצה את עונש ההרחקה בגביע הטוטו, יקבל את חולצת ההרכב.

מחר ב-12:00 תתכנס הקבוצה לאימון שחרור קל בקרית שלום, שלאחריו יצאו השחקנים יחד עם הצוות המקצועי לבית מלון בירושלים שם ישהו עד לשעת המשחק.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, אבי נמני, מושיקו מישאלוב, ליאור ז'אן (משה ביטון), עומר פרץ, ג'ובאני רוסו, מיליאן מרדקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully