וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרעה במגרש, לא בעניין מסודי

רומן רוזנבלט

9.12.2006 / 21:00

מכבי חיפה לא שיכנעה, אבל ניצחה את נתניה 0:1. אין החלטה לגבי עתידו של הקונגולזי. גוטמן: "הבנתי מרוני לוי שהוא לא מועמד לעזוב"

מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 0:1 על מכבי נתניה בקרית אליעזר, והשיגה ניצחון חשוב שמחזיר מעט שקט לאלופה. כבר בדקה השנייה כבש דירסאו (שחזר להרכב אחרי פציעה טורדנית) את שער הניצחון בבעיטה לחיבורים, שהעניק לירוקים את הניצחון המיוחל אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות.

מדד הלחץ בחיפה עלה בשבוע האחרון אחרי התיקו המאכזב מול כפר סבא והסכסוך המתוקשר עם הקהל, אבל אין כמו ניצחון כדי להרגיע את האוהדים. חיפה שלטה ללא עוררין כמעט לכל אורך המשחק ויכלה להגדיל את היתרון במספר הזדמנויות קורצות, אבל חוסר ריכוז של שחקניה ויום טוב של שטראובר מנעו מנתניה תבוסה.

הקבוצה של גוטמן לא השכילה לנצל את חוסר המחץ של חיפה ולא הצליחה לעקוץ במתפרצת, כמו שעשו כפר סבא והכח ר"ג. זהו הפסדה השלישי של נתניה בארבעת משחקיה האחרונים, והפרויקט של יאמר נראה רע יותר ויותר, אבל בעיקר משעמם.

מהלך המשחק

דקה 2 - גול! בוקולי מצא את דירסאו, והקשר המצוין, שחזר להרכב, ירה לחיבורים מ-16 מטר. שער נפלא, 0:1 לחיפה.

דקה 14 - משומר הגביה מימין, ורפאלוב בעט חזק מהאוויר, שטראובר קלט.

דקה 30 - התנגשות ראשים חזקה בין קינן לבונדאה הדאיגה את ספסלי הקבוצות, לאחר ששני השחקנים פתחו את הראש ודיממו. קינן נחבש וחזר לשחק, בונדאה ירד לספסל.

דקה 40 - רפאלוב בעט מצוין כדור חופשי מ-20 מטר, אך הוא נעצר במשקוף.

דקה 46 - כדור רוחב של רפאלוב הגיע לקולאוטי, שהחטיא מחמישה מטרים.

דקה 58 - פריצה מצוינת של בוקולי הסתיימה בבעיטה חזקה מתוך הרחבה, שטראובר קלט.

דקה 70 - ארבייטמן מצא את עצמו שוב במצב נוח, ושוב החמיץ.

דקה 80 - קולאוטי קיבל מסירה מצוינת, אבל הארגנטינאי שוב החמיץ מול שטראובר.

הרכבי הקבוצות:
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, אדורם קייסי, גוסטבו בוקולי, חאבייר דירסאו, ליאור רפאלוב (מאור מליקסון, 66), שלומי ארבייטמן (שאבייר אנדרסון, 77), יניב קטן (עבאס סואן, 90), רוברטו קולאוטי.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, אבישי ז'אנו (ישראל זביטי, 66), מזואה אנסומבו, מוריס בונדאה (שי בירוק, 34), איתי שכטר, אופיר חיים, ג'ף טוטואנה.

לוי: "הגענו למצב שכל משחק הוא חשוב"

המאמן המנצח, רוני לוי: "היינו ראויים לניצחון. נתנו גול בהתחלה, ולמרות שהתפתח משחק לא מהיר במיוחד, שלטנו במשחק, והגיע לנו הניצחון. עם הניצחונות יגיעו גם הניצחונות היפים יותר, זה מה שהיה חשוב".

"הגענו למצב שכל משחק הוא חשוב, ואני מקווה שנעלה על דרך המלך. היינו לא מפוקסים בסיבוב הראשון, ושילמנו על זה. אנחנו חייבים להידבק לצמרת, ואז נוכל לדבר על אליפות".

חאבייר דירסאו, שכבש את שער הניצחון היפה, הצטנע: "אני שמח מאוד שהבקעתי את השער, אבל זה לא התפקיד שלי להבקיע, נקווה שבפעם הבאה יבקיעו אחרים".

יניב קטן, שהיה במוקד העיניינים במשחק מול כפר סבא וזכה לעידוד היום, אמר: "הלך קשה, למרות שבחצי השני הגענו למצבים טובים. מה שחשוב הוא שניצחנו ונקווה שמכאן נצא לדרך חדשה. אמנם אנחנו עולים עכשיו לסדרת משחקים מול קבוצות שמעלינו בטבלה, ונצטרך להיות הרבה יותר טובים. הליגה קשה, אני שמח על הניצחון". קטן עצמו לא שכח את מה שהיה רק ביום שני האחרון: "עשיתי טעות בשבוע שעבר כשיצאתי נגד האוהדים. חלק מהאנשים בקהל אי אפשר לשנות, והיה עדיף שהיינו מתרכזים בדרך שלנו להשיג ניצחון ולא בקהל".

בסיום המשחק התפתחה קטטה בין קומץ אוהדים משני המחנות. לוחמי מג"ב, שהיו בקרבת מקום, טיפלו באחד מאוהדי נתניה, שדימם מראשו.

גוטמן: "ידענו שהם יבואו בטירוף"

אלי גוטמן: "ידענו שחיפה יבואו בטירוף, ציפינו לזה, אבל הם יודעים לנצח גם ביום רע שלהם. שמנו את טוטואנה ושכטר כשני שחקני התקפה מהירים, וקיווינו לעקוץ במתפרצות, אבל היינו רחוקים מיכולת משביעת רצון".

"אנחנו נמצאים בתקופה פחות טובה", הודה גוטמן, "היו לנו משחקים הרבה יותר טובים, נקווה שנצא מזה. נשב עם יאמר והצוות המקצועי, ונראה אם נצטרך להתחזק בחלון ההעברות". משה הרוש מ"הארץ" מוסיף, כי גוטמן ציין: "זה היה המשחק החלש ביותר שלכם העונה. כל אחד מכם יכול היה לתת הרבה יותר".

אבישי ז'אנו, ששיחק מול האקסית, אמר בסיום: "חיפה נתנו לנו לשחק, חבל שלא ניצלנו את זה. רצינו להשוות ואפילו לנצח, אבל לחיפה קבוצה חזקה, וקשה מאוד להגיע מולה למצבים".

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק ועודד את השחקנים: "תרימו את הראש ואל תהיו מדוכאים". את אותה בקשה ביקש יאמר גם מהצוות המקצועי של הקבוצה. הקשר הרומני זנו בונדאה, שנפצע בראשו במשחק הערב, נזקק לשישה תפרים אותם ביצע במקום רופא הקבוצה, ד"ר מרסלו פוסניק. השחקן לא יתאמן בשלושת הימים הקרובים.

החלוץ הניגרי, דיוויד טייבאסקה, שנחת היום בישראל, יחל מחר את ההתרשמות בקבוצה וייבחן במהלך משחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה ביום שלישי הקרוב, כאשר גם בשבת תיפגשנה שתי הקבוצות, הפעם במסגרת הליגה.

חיפה לא מוותרת בקלות על מסודי

בימים הקרובים ייפגש הצוות המקצועי עם הבעלים דניאל יאמר כדי לדון עמו בנושא החיזוק, כאשר הקבוצה צפויה להתחזק בחלון ההעברות הקרוב ב-3-2 שחקנים בחלק הקדמי. נתניה וחיפה ימשיכו להיות בקשר בתקופה הקרובה בנושא אלן מסודי, אם כי עדיין לא ברור אם השחקן ישוחרר בסופו של דבר.

רוני לוי הצהיר כי "מסודי אומנם לא שיחק היום, אבל הוא בהחלט שחקן של מכבי חיפה ושום דבר איתו לא נגמר. אחרי התקופה שהוא עבר, היה צריך לתת לו קצת שקט כדי שיירגע, הוא שחקן מאוד חשוב שלנו". גוטמן אמר כי "מבחינתי אין מה לדבר על מסודי, כי הבנתי מרוני לוי שהשחקן לא מועמד לעזוב את חיפה". מקרוב לאלן מסודי אמר הערב: "שום דבר עוד לא גמור מבחינת אלן בחיפה, רוני לוי לא ייתן לו ללכת כל כך מהר, הוא הצליח להתמודד עם שחקנים בעייתיים לא פחות בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully