וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזונים, אל תמהרו עם המענקים

יואב ויכסלפיש

9.12.2006 / 20:34

שחקני מכבי פ"ת לא צריכים לבנות יותר מדי על מענקי האליפות, לאור היכולת החלשה ב-0:0 מול הכח, שרושמת משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון

שחקני מכבי פ"ת נמנעים מלדבר על אליפות, אבל הם בהחלט לקחו בחשבון את האפשרות הזאת במעמד חתימת החוזה. השבוע התברר כי הלוזונים הכניסו בתחילת העונה מענקי אליפות לכל שחקני הקבוצה. בתכ'לס, לפי היכולת ב-0:0 מול הכח, לא כדאי לשחקנים לצאת למסעות קניות או להתחייב מבעוד מועד להוצאות כאלו ואחרות.

הקבוצה של אורי מלמיליאן רושמת משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון, הארוך בליגה, נגד מכבי פ"ת, סגנית המוליכה. בקבוצה מקווים שזה יהיה משחק הבית האחרון לפני החזרה ל"וינטר" בסוף החודש. ובמפגש עם קבוצת הצמרת של הלוזונים הם היו ראויים לניצחון, כשהפכו את אוהד כהן למצטיין במשחק, עם שלוש עצירות במצבים של אחד על אחד.

עוד בהכח, יואב ויכסלפיש מוסיף כי הקשר-מגן ארז אליאב מתח שריר במהלך המשחק, ומחר (ראשון) תתברר חומרת פציעתו. מספר אוהדים הביעו תמיהה על העובדה שהקבוצה עלתה בתלבושת צהובה עם שרוולים סגולים, ולא להיפך. גורם בקבוצה מסר בתגובה: "הסיבה היא שזו קבוצה שנוצרה מאיחוד". בהכח מצפים לסיוע כספי מספונסר חדש במהלך ינואר.

מהלך המשחק

דקה 12: שלומי אדרי קיבל כדור עומק, בעט מחמישה מטרים, אבל כהן הדף.

דקה 21: רוביל סרסור הגביה מימין, סופו התעופף למספרת, אבל הכדור טס מעל השער.

דקה 26: סרסור נכנס לרחבה מצד ימין, אבל בועט החוצה באחד על אחד.

דקה 31: בעיטה חזקה ושטוחה של רוזן מ-16 מטר נהדפת על ידי אוהד כהן.

דקה 45: אבי תקווה בעט וולה מ-10 מטרים, אוהד כהן התעופף והדף לקרן בעצירה ענקית.

דקה 60: שלומי אדרי קיבל כדור עומק מתקווה, פרץ מצד ימין, הגיע לאחד על אחד מול כהן, אבל גילגל חלש מחוץ למסגרת.

דקה 65: הצלה כפולה של אוהד כהן, הראשונה מבעיטה של שוקי נגר מ-18 מטר, והשנייה מבעיטה של יוסי רוזן מ-16 מטר.

דקה 70: קלדיירה בעט בעוצמה מ-14 מטר, אודה עצר.

הרכבים:

הכח עמידר: מרשל אודה; אילן בכר, רובי רגב, זוויטי ליפנייה, שוקי נגר; אדריאן גמאן (דניאל היידמן, 81), יוסי רוזן, ארז אליאב (אבי תקווה, 27), דן רומן (דודי ליברמן, 57); מור גולן, שלומי אדרי.

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל אעמר, מוראד מגמאדוב, סולי צמח, קובי גנון; אנדריי קלדיירה (דני פרדה, 81), בלסינג קאקו, אורי לוזון, רוביל סרסור (דידי אונגר, 57); פטריק סופו, עומר גולן (דובב גבאי, 69).

גיא לוזון: "לא הגיע לנו לנצח"

בסיום גיא לוזון לא הסתיר את אכזבתו: "הכח היו טובים מאיתנו. מגיעה להם מילה טובה. לא יצרנו כמעט מצבים, בניגוד ל- 0:0 בסיבוב הראשון. היום לא הגיע לנו לנצח".

אבי תקוה: "בשני המשחקים האחרונים היינו יותר טובים מהיריבה אבל לא הבקענו למרות הרבה מצבים. אם לא נבקיע, אין לנו מה לחפש. כל הקבוצה חייבת להשתפר בקטע ההתקפי".

אורי מלמיליאן: "הגיעה לנו יותר מנקודה. אנחנו שוב משחקים טוב ולא מנצחים כי השוער שלהם הצטיין. אם נמשיך ביכולת הזאת, השערים יבואו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully