וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש באשדוד

9.12.2006 / 19:30

שער של שריקי (87) העניק ניצחון רביעי ברציפות לדרומיים, 1:2 על הרצליה, ומקום ראשון בליגה. חזן: "הוכח שאנחנו לא רק אוגרים נקודות"

מכבי הרצליה אירחה הערב (שבת) את מ.ס. אשדוד והפסידה 2:1 משער ניצחון דרמטי בפנדל של עידן שריקי, שלוש דקות לסיום המשחק, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל.

אם חשבנו שההצלחה של אשדוד ואלון חזן היא תופעה שתחלוף, אז תתחילו להתרגל. מ.ס. אשדוד היא קבוצת צמרת לכל דבר. הקבוצה מעיר הנמל אספה ניצחון רביעי ברציפות, שיא כל הזמנים שלה, ועלתה למקום הראשון בטבלה, לפחות עד למשחק בטדי בין בית"ר למכבי ת"א. הקבוצה של חזן הוכיחה היום אופי רב. היא הייתה עדיפה, אך לא הגיעה למצבים רבים. מה שכן היא הצליחה, כיאה לקבוצה גדולה, לאסוף את שלוש הנקודות, במשחק לא גדול.

החניכים של פרדי דוד ניצחו במחזור הקודם את מכבי נתניה ועלו מעל הקו האדום. לראשונה העונה הם שיחקו כשהם מעל המקום, ממנו נושרים ליגה, אבל הרצליה חזרה למקום ה-11 בסיום המשחק. הם ניסו להמשיך את המומנטום, אך נוכחו לראות שמה שמספיק מול נתניה, לא מספיק מול אשדוד.

המשחק לא התעלה לרמה הגבוהה, ושתי הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות רבות. בעוד זה נראה כי הן יירדו להפסקה ללא שערים, חשב יניב עזרן אחרת וכבש שער בנגיחה, אחרי הרמה של שי הולצמן. פרדי דוד עשה שני חילופים, אחד בהפסקה ואחד כרבע שעה לאחר מכן והרצליה החלה לתקוף. בסוף זה השתלם לו, כשקרופניק כבש שער בנגיחה בדקה ה-65.

אבל, כאמור, אקורד הסיום היה שייך לאורחים. יניב עזרן הוכשל ברחבה ועידן שריקי, עם עונה נהדרת, כבש את הפנדל וניצח את המשחק לאשדוד, שחוזרת הביתה, עם מאות אוהדיה, שמחה וצוהלת. ובמקום הראשון.

מהלך המשחק:

דקה 15 - הזדמנות ראשונה במשחק רק אחרי כרבע שעה. טולדו הרים כדור וכפיר אדרי, שהשתלט על הכדור, בעט.

דקה 40 - גול! האורחים לא הגיעו להרבה מצבים, אבל זו הגדולה של קבוצת צמרת, להבקיע מהזדמנות בודדת. שי הולצמן הגביה ויניב עזרן נגח כדור, שפגע ביוסי שקל וחדר פנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 56 - דיוויס נגח מקרוב לשער, אבל לא מספיק מדויק, אג'יי הצליח להדוף.

דקה 60 - דוד רביבו שלח כדור חזק, שפגש את קורת השער של הרצליה.

דקה 65 - גול! אשדוד לא כובשת, אז סופגת. מהראן ראדי הגביה וליאוניד קרופניק נגח מחמישה מטרים פנימה לשער של סמי אג'יי, שלא יכל להושיע. 1:1.

דקה 87 - גול! יניב עזרן הוכשל ברחבה. עידן שריקי, מלך שערי הליגה, ניגש לבעוט וכבש. אלון יפת החזיר את הכדור לנקודה הלבנה וביקש ממנו לבעוט שוב. שריקי לא התבלבל וכבש. 1:2 לאשדוד. יא יא פטי לא נרגע משריקת הפנדל, התווכח עם אלון יפת והשאיר את הרצליה ב-10 שחקנים.

הרכבים:

מכבי הרצליה: יוסי שקל; איתן עזריה, יה יה פטי, ליאוניד קרופניק, אייל טרטצקי; דהייו דיויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי (שי ביטון, 57); שלומי טולדו (יוחאי אהרוני, 83), איבון ארייטה (פפי קימוטו, 46).

מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס (אייל אלמושנינו, 46), אדיר טובול: יוסי אופיר, עידן מליחי, דוד רביבו (אושרי אלפסי, 83), יניב עזרן, עידן שריקי: שי הולצמן, (מסאיי דגו, 77).

חזן: "המטרה היא לשמור על המקום בצמרת"

מאמן אשדוד, אלון חזן, אמר הערב: "הניצחון הוכיח שאין טעם לדבר רק על אגירת נקודות אלא המטרה היא לשמור על המקום בצמרת. אין ספק שהאיצטדיון צריך להתמלא במשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא. לא נשכח שניצחון בגביע הטוטו באמצע השבוע על בית"ר ירושלים יקרב אותנו לחצי הגמר, וגם שם יש לנו שאיפות". הבלם כריסטיאן גונזלס, שהוחלף במחצית, ייבדק מחר (ראשון) אצל רופא והוא עשוי לנוח מספר ימים.

מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד, היה מאוכזב בסיום המשחק, בו ברחה הנקודה ממש בדקות הסיום: "תמיד כשמפסידים יש אכזבה. במחצית השנייה שיחקנו טוב, אבל כקבוצת תחתית אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להבקיע. נצטרך להשתפר בניצול המצבים. אין ספק שאני מאוכזב מהתוצאה ואני מאמין שבמשחקים הבאים השערים כן יגיעו. אם יש מגיע בכדורגל, יגיע גם לנו בהמשך".

על המשחק בשבוע הבא, מול מכבי פתח תקוה אמר דוד: "לא מצפה לנו משחק קל. אנחנו צריכים לקחת את הנקודות והוכחנו בעבר שגם מול קבוצות צמרת היינו טובים. נתכונן בהתאם".

גם קשר הקבוצה, עומר בוקסנבאום, לא הסתיר את אכזבתו: "זה משחק הכדורגל וזה מה שיפה בו. ההפסד נורא כואב, אבל יותר כואב זה להפסיד כשאתה טוב ומגיע להמון מצבים ובגלל זה אנחנו יוצאים מעודדים עם הראש למעלה. בשבוע הבא מחכה מכבי פ"ת ושם כבר יהיה משחק קשה מאוד. אנחנו קצת נאיביים ונקווה לשנות את זה. אני מאמין שאם נשתנה בקטע הזה, מצבנו יהיה יותר טוב. יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully