וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "צ'לסי היא לא קבוצה גדולה, היא כמו אלאבס בספרד"

10.12.2006 / 12:11

מאמן ארסנל מחמם את הגזרה לקראת הקרב הערב מול צ'לסי (18.00, ספורט 2) וחושש מהמפגש עם קול. מעמדו של פארדיו מתערער

אשלי קול, שיפגוש היום (ראשון, 18.00, ספורט 2) בפעם הראשונה את קבוצתו לשעבר ארסנל, יודע שלא צפוי לו ערב קל על כר הדשא בסטמפורד ברידג'. המגן, שעריקתו למדים הכחולים של המיליונרים מצ'לסי עוררה עליו את חמתם של אוהדי היריבה העירונית, כבר מתכונן לקראת צפוי לו: "אני מעריך שיהיו הרבה שריקות בוז שיכוונו נגדי, ואני מודע לכך שאוהדים רבים מאוד כועסים עליי. אני לא חושב שעשיתי משהו רע, אבל אני יודע שלעולם לא אצליח לצאת בטוב מהסיטואציה שנוצרה".

על פי הדיווחים, הכינו אוהדי ארסנל אלפי שטרות מזויפים של 20 ליש"ט בקבלת הפנים שמתוכננת לקול. "האוהדים עדיין חושבים שהסיבה היחידה שהוא עזב אותנו היא בגלל כסף", אמר אחד האוהדים. כזכור, לאחר המעבר המתוקשר טען קול בספרו האוטוביוגרפי כי הוא חש "נבגד" על ידי ההצעה הכספית שהגישה לו ארסנל.

שוער התותחנים, יינס להמן, צוטט השבוע כאמור כי "כל שריקות הבוז שקול יספוג מגיעות לו". ארסן וונגר לעומתו נשמע קצת יותר סלחן: "אשלי הוא שחקן מצוין, והדברים שלו כאן פשוט לא הסתדרו. לא צריך להתחיל לחפש אשמים. כנראה שהאוהדים שלנו פשוט רצו לראות אותו לובש את מדי ארסנל עד לסוף הקריירה שלו. אני מפחד שאסון יקרה בגלל הדבר הזה".

ונגר אמר לקראת המשחק: "צ'לסי זה לא מועדון גדול. היא כמו אלאבס בספרד. ריאל זה מועדון גדול, למרות שאלאבס היתה טובה יותר עונה אחת. להגיד שצ'לסי זה המועדון הכי גדול בעולם זה לא בוגר. לבנות בסיס של אוהדים לוקח הרבה זמן. אבות מביאים ילדים, שהופכים להיות אוהדים".

הסנדיי מירור מפרסם הבוקר כי אוהדי צ'לסי לא צריכים להתייחס לפרץ הבכיינות התורן של ונגר. לפי העיתון, רומן אברמוביץ' דואג לצ'לסי גם ביום שהוא יעזוב. האוליגרך, שמשפחתו נמצאת בראש טבלת המועמדים לחטיפה, שם 500 מיליון ליש"ט בקרן, סכום שנועד לצ'לסי ביום שיקרה לו משהו.

אנדריי שבצ'נקו אמר לקראת המשחק: "הפרסומים על מילאן הם רק דיבורים. לא אחזור לשם. עברתי זמנים קשים באנגליה, אבל רכשתי לעצמי כבוד. אני בטוח שכאשר אכנס לכושר אעזור לצ'לסי להגדיל את הפער מארסנל. אני אבין אם מוריניו יזרוק אותי מההרכב מול ארסנל".

פארדיו בדרך החוצה?

התקשורת האנגלית מפרסמת הבוקר כי אלן פארדיו בדרך לפגישה צפופה עם אגרט מגונסון, הבוס האיסלנדי החדש של ווסטהאם. זאת בעקבות ההפסד הרביעי מתוך חמישה משחקים בעידן האיסלנדי של הפטישים. ייתכן כי הפגישה רק תעסוק בחיזוק, אך לא מין הנמנע שפארדיו בדרך החוצה. רק השבוע צוטט הבוס האיסלנדי אומר ש"פארדיו יודע שהצוואר שלו יהיה הראשון להיערף במקרה שהוא לא יביא תוצאות". מגונסון לאחר ה-4:0 לבולטון: "אני לא מודאג שנרד. אם נצטרך, נחזק את הסגל".

פארדיו אמר בסיום: "בולטון היו מאוד טובים, ואנחנו בדיוק ההפך. אנחנו מאוד פגיעים בהגנה. התוצאה משקפת. לפעמים אנחנו רוצים יותר מדי. נצטרך הרבה חוסן מנטלי להתגבר על התוצאות האחרונות. אנחנו לא מספיק טובים. לבוס החדש יש תכנית למועדון, אם נרד ליגה. אם זה יקרה, השחקנים יפגעו כלכלית".

ויין רוני כבש אתמול (שבת) את שערו ה-50 בפרמייר ליג, בניצחון 1:3 של מנצ'סטר יונייטד על הסיטי בדרבי. אלכס פרגוסון אמר בסיום המשחק: "אנחנו בכושר יוצא מהכלל. אני לא מוצא סיבה למה לא נזכה באליפות העונה. התמודדנו נגד קבוצה גדולה כמו הסיטי. הקרדיט מגיד לשחקנים".

* הגארדיאן מפרסם כי הלורד סטיבנס, שחוקר את פרשת התשלומים האסורים בין סוכנים ומאמנים (ביניהם גם העברת טל בן חיים לבולטון), החליט לאסור על סוכנים שלא יעזרו לו בחקירה וישתפו איתו פעולה לעבוד יותר באנגליה. בעבר פורסם כי פיני זהבי לא הגיע לחקירה.

* על-פי הניוז אוף דה וורלד, ניוקאסל מוכנה לשים 7 מיליון ליש"ט על פיטר קראוץ, אבל לא נראה שליברפול תהיה מוכנה לשחרר אותו.

* הסנדיי אקספרס מדווח הבוקר כי ג'ורג' ג'ילט, הטייקון האמריקאי שכנראה לא יזכה להיות הבעלים של ליברפול, שוקל לרכוש את ניוקאסל במקום.

* הניוז אוף דה וורלד מוסיף וטוען כי פורטסמות הצטרפה למירוץ אחרי שון רייט פיליפס.

* הפיפל מדווח כי גרהאם סונס, שפוטר על ידי ניוקאסל בפברואר האחרון, מועמד לחזור לקדנציה שנייה כמאמן גלאטסראי, אותה אימן באמצע שנות התשעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully