וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרב על הצוואר של דנבר

9.12.2006 / 13:39

ג'יי קאטלר והברונקוס יוצאים למשחק קשה בסן דייגו, כשהפסד יסבך אותם בתמונת הפלייאוף. אינדי בג'קסונוויל, ניו אורלינס בדאלאס

ה-NFL שוב נדחק השבוע הצידה, כמו כמעט בכל שנה בתחילת דצמבר, לטובת שערוריית המכללות. עניין ה-BCS (שעבדכם הנאמן מודה שגם אחרי כתבותיו המחכימות של גפן הוא עדיין מחפש את דרכו בפענוח השיטה) צף ועלה. אבל גם מבחינת חובבי ה-NFL יש לא מעט בעיות, ולבעיה המרכזית קוראים רוג'ר גודל.

נישא על כתפי ההצלחה של פול טגליאבו, הקומישינר החדש, שנכנס לליגה בתקופת שיא, משדר שהוא לא יותר מבובה על חוט. חוקי ההגנה על הקוורטרבק שוברים שיאים חדשים בכל שבוע, שלא לדבר על מדיניות הסמים המטופשת. בסופו של דבר, עם הצלחה קשה להתווכח אבל עוד עונה כזו, שאחריה יהפוך הפוטבול סופית לפלאג פוטבול, תתחיל להשמיע קולות מחאה. כמו שקראו לזה באחד מאתרי האוהדים במרילנד: "roughing the passer lottery" - נכשלת? זרקת לאינטרספשן? לא נורא, אולי השופטים יצילו אותך.

אבל אנחנו כאן כדי לדבר גם על ליגה מעניינת וצמודה, שכרגיל אין לדעת מה בדיוק קורה ויקרה בה. בשבוע שעבר: 10 מ-16, לשבוע הבא 15 הימורים, כי איזה דמיקולו שכח להמר על פיטסבורג-קליבלנד.

מה מכינים לנו בטלוויזיה?

METV:

20:00: קנזס סיטי - בולטימור

23:15: ג'טס - בפאלו


FOX:

20:00: קרוליינה - ניו יורק ג'איינטס

23:15: סן פרנסיסקו - גרין ביי (הללויה, דאבל הדר!)


ESPN:

3:15 בין ראשון לשני: דאלאס - ניו אורלינס

3:30 בין שני לשלישי: סט. לואיס - שיקגו ברס

משבר באינדיאנפוליס? (שעה ראשית - 20:00)

ג'קסונוויל (5:7) - אינדיאנפוליס (2:10)

אחרי פתיחה של 0:9 הקולטס הם 2:10, כשקבוצות הליגה לומדות איך לעצור אותם. משחק הריצה לא עקבי, וכשהקבוצה השניה רצה, כמו שטנסי עשתה בשבוע שעבר, הכדור פחות ופחות בידיים של פייטון מאנינג. הפסד נוסף של אינדיאנפוליס ירחיק אותה מהאפשרות לארח עד הסופרבול, מה גם שהמומנטום לא טוב במיוחד לכך. אבל לחדשות הטובות מבחינתה: אם תנצח בג'קסונוויל, כפי שעשתה בשנה שעברה, תחגוג את ראשות ה-AFC דרום בפעם הרביעית ברציפות.

הג'אגוארס יריצו הרבה את הכדור. מעודדים מהניצחון במיאמי, הם יודעים שניצחון על אינדי יהיה לא רק מוראלי, אלא יקרב אותם עוד יותר לפלייאוף. הטייט אנד של אינדי, דאלאס קלארק, לא ישחק ואולי גם לא הקיצוני הגנתי רוברט מאת'יס. בג'קסונוויל יפתח שוב דייויד גרארד במקום ביירון לפטוויץ'.

התחזית: אינדי נראתה חשופה בנשוויל. הג'אגוארס טובים מאוד בבית נגד יריבות חזקות (לא יוסטון). ניצחון לג'קסונוויל


קרוליינה (6:6) - ניו יורק ג'איינטס (6:6)

משחק שניתן לקרוא לו "הדרבי של הבלתי ממומשות". שתי קבוצות שיכלו להיות 4:8 ובמקום זאת הן 6:6. לאחת מהן העונה תיגמר כבר ביום ראשון, ומי שזו לא תהיה - המאמן שלה ימצא עצמו תחת חצים רושפים. כריס ווינקי (ההוא מהתמונה למעלה) יפתח לראשונה מזה ארבע שנים במקום ג'ייק דלהום, שפציעת האגודל שלו שימשה מילוט מהיר מההרכב. הענקים ימשיכו לשחק בלי מייקל סטראהאן במרכז ההגנה, ועם הרבה מוראל שפוף. האח הידד שמראים לנו את המשחק הזה, ולו בגלל ההשלכות שלו (הנה - תיקנתי).

התחזית: ניצחון לקרוליינה (כי לא מהמרים יותר על הג'איינטס. זוכרים?)


טמפה ביי (9:3) - אטלנטה (6:6)

אולי מייקל ויק הציל את העונה בשבוע שעבר בוושינגטון, ואולי לא. ויק והפאלקונס באים בתקופה לא טובה ל"ריימונד ג'יימס סטדיום", כשסימני השאלה ממשיכים לרחף על ראשם. הבאקנירס רק רוצים לסיים עונה עגומה מאוד. אטלנטה החלה בשבועות האחרונים החלה להשתמש בג'ריוס נורוורד כנשק ריצה מצויין. השאלה היא מה עם משחק המסירה.

התחזית: אוי לפאלקונס אם יפסידו את זה. ניצחון לאטלנטה


קנזס סיטי (5:7) - בולטימור (3:8)

ווה, משחק חזק! הצ'יפס החמארים יכלו לנצח בקליבלנד ולעלות ל-4:8, שעם היכולת של דנבר ושאר ה-AFC היה מעמיד אותם למעשה בתוך ינואר. במקום זאת הם חטפו בהארכה, ועכשיו נמצאים במצב של מאסט ווין. גם אצל הרייבנס לא הכל דבש. אחרי שהעונה נראתה סגורה, הבנגאלס התחילו להתעורר, ועם הניצחון של הנמרים במפגש הישיר, הפער בתוך הבית הוא שני משחקים בלבד. הפסד נוסף של בולטימור, והעסק מתעורר.

התחזית: בולטימור לוקחת את זה. ניצחון לעורבים

המטרה של סינסינטי: לא להסתבך

סינסינטי (5:7) - אוקלנד (10:2)

בשבועות האחרונים הכל נראה הרבה יותר טוב אצל הבנגאלס. צ'אד ג'ונסון וקרסון פאלמר משתפים פעולה, חושמנזאדה נכנס לעניינים ומעל לכל - ההגנה מתקתקת. סינסי ניצחה בתצוגה הגנתית את בולטימור, והצהירה שהיא כאן. מאוחר בעונה, אבל היא חזק בתמונה. מנגד לריידרס כבר לא נשאר על מה לשחק, כי גם את הכבוד הם לא יצילו. התופס קלי וושינגטון לא ישחק בסינסי, התאקל רוברט גאלרי והרץ למונט ג'ורדן ימשיכו להיעדר באוקלנד.

התחזית: אסור להמר על שום דבר מלבד ניצחון לסינסינטי


מיאמי (7:5) - ניו אינגלנד (3:9)

עד לשבוע שעבר השתעשעו הדולפינס באשליה שיהפכו לקבוצה הראשונה שפותחת 6:1 ומגיעה לפלייאוף. ואז בא משחק חלש של ג'ואי הרינגטון והעיר אותם. הפטריוטס, מנומנמים בעצמם, שיחקו רע מאוד ובקושי ניצחו בבית את דטרויט. ניו אינגלנד היא בדיוק הדוגמא לקבוצה שעולה מכוח האנרציה מהמקום הראשון בבית. מגן הפינה אליס הובס והרץ האחורי לורנס מארוני בסימן שאלה אצל הפאטס, סמי מוריס ימשיך לפתוח בעמדת הרץ האחורי (איכס, איזה מגעיל) במיאמי במקום רוני בראון.

התחזית: נו. נלך על ניו אינגלנד


וושינגטון (8:4) - פילדלפיה (6:6)

אם להסתמך על הנשמה של ג'ף גארסיה, העונה של האיגלס ממש לא גמורה. גארסיה היה מצוין בניצחון על קרוליינה במאנדיי נייט, ויקווה להמשיך את המומנטום בלנדובר. הרדסקינס פתחו טוב מול אטלנטה, אבל מוגרו בהמשך להפסד, בעונה אותה ירצו לשכוח. ג'ייסון קמפבל ימשיך לפתוח בוושינגטון בעמדת הקוורטרבק. צפו למשחק ריצה, בעיקר מצד הרדסקינס, בשורותיהם רשם לאדל בטס 155 יארד בשבוע שעבר.

התחזית: ניצחון דחוק לאיגלס


יוסטון (8:4) - טנסי (7:5)

הטייטאנס התגברו בשבועיים האחרונים על שתי קבוצות חזקות מהן בהרבה על הנייר, ואחרי פתיחה ששידרה ניצחון או שניים לכל אורך העונה, הם בקצב של 7-8 נצחונות. הטקסאנס עשו את הבלתי ייאמן וניצחו למרות 34 יארד במסירה של הקוורטרבק שלהם באוקלנד. דייויד קאר יצטרך להיות יותר טוב הפעם מול וינס יאנג וחבר מרעיו.

התחזית: ניצחון לטנסי


דטרויט (10:2) - מינסוטה (7:5)

Do we really have to? ניצחון לדטרויט, מינסוטה עלולה לעלות עם הקוורטרבק השלישי שלה, טרוואריס ג'קסון, וזה הדבר היחיד שנרשום על המשחק הנורא הזה.

הנופש של סן דייגו? (שעה ראשית: 23:05-23:15)

סן דייגו (2:10) - דנבר (5:7)

ג'יי קאטלר ערך הופעת בכורה בשבוע שעבר מול סיאטל, ולמרות ניצוצות שהראה הפסיד. השבוע זה הולך להיות קשה יותר, כשקאטלר יצטרך לקטוע רצף של שלושה הפסדים של הברונקוס דווקא מול הקבוצה הכי מושלמת בליגה. שלושה טאצ'דאונים של לדניאן טומלינסון יסייעו לו לשבור את השיא של שון אלכסנדר משנה שעברה (28 טאצ'דאונים) כבר ביום ראשון, ואגב כך להעלות את חזיזי הברק רשמית לפלייאוף. התופס קינן מקארדל והרץ מייקל טרנר בסימן שאלה אצל הצ'ארג'רס, הבועט ג'ייסון אילאם עלול להיעדר בדנבר.

התחזית: סן דייגו לא תיתן לקאטלר לנשום. ניצחון לצ'ארג'רס


ניו יורק ג'טס (5:7) - בפאלו (7:5)

הסילונים יכולים לעשות בעצמם צעד נוסף לכיוון ינואר, אם לא יבעטו בדלי שמילאו בניצחון היפה בגרין ביי. הבילס ינסו להסתדר אולי בלי הרץ וויליס מגאהי ומחזיר הבעיטות המצוין ומגן הפינה, טרנס מגי. הליינבקר מאט צ'אטאם עם 50 אחוזי סיכוי לשחק בניו יורק.

התחזית: פני והחבר'ה לא ישמטו את ההזדמנות. ניצחון לג'טס


סן פרנסיסקו (7:5) - גרין ביי (8:4)

לפני שבועיים שתי הקבוצות הללו השתעשעו באשליית פלייאוף, כעת הן שוב חושבות בצורה הראויה להן: דראפט. ברט פארב יתבזה בעוד פתיחה, הניינרס ימשיכו לחשוב מה לעזאזל עושים עם אלכס סמית' בעמדת הקוורטרבק, וכולנו נוכל לראות את המשחק הזה (אלא אם נבחר שלא).

התחזית: ניינרס


אריזונה (9:3) - סיאטל (4:8)

הסיהוקס חזרו מדנבר עם ניצחון, והבטיחו כמעט סופית זכייה ב-NFC מערב. פויה, תשעה נצחונות יספיקו בבית המסריח הזה. יובל גפן אומר שבשנה הבאה התקפת הקרדינלס, עם ליינארט-בולדין-פיצג'רלד-ג'יימס תדבר המון, אבל האם "בשנה הבאה" אינו מונח שקיים במדבר מאז שהקרדינלס עברו מסט. לואיס?

התחזית: ניצחון לסיהוקס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יום קדוש בדאלאס

דאלאס (4:8) - ניו אורלינס (4:8) - אור ליום שני, 3:15

יא אללה, איזה פיצוץ של משחק. דאלאס עם טוני רומו מול דרו בריס וה"תגלית" הלוהטת, רג'י בוש, שבשבוע שעבר הראה למה עורר כזה רחש עצום במדינה לפני הדראפט. הקאובויס ניצחו ארבעה רצופים, כשבכל פעם רומו מראה שהוא הדבר האמיתי. בנוסף, הקאובויס יכולים להרגיש טוב עם העובדה שרשימת הפצועים שלהם ריקה מתוכן. מארקז קולסטון וג'ו הורן עלולים להיעדר שוב בניו אורלינס, ואם זה יקרה, צפו להרבה מסירות לכיוונו של בוש, כמו בשבוע שעבר מול הניינרס.

התחזית: משחק קשה ביותר לחיזוי. נלך על הסיינטס


סט. לואיס (7:5) - שיקגו (2:10) - מאנדיי נייט, 3:30

כמו שאומר לאבי סמית' בתשובה לשאלה אם רקס גרוסמן יסופסל: "אנחנו 2:10". צודק, האמת, אם כי גם הוא יודע שהניצחון של השבוע שעבר לא הושג בזכות הקוורטרבק שלו. ולמרות זאת, גרוסמן יכול להחזיר לעצמו את הביטחון מול מה שהיה פעם "ההצגה הגדולה ביותר על משטח סינתטי" והיום לא יותר מסתם קבוצה (וזה, יש להודות, די עצוב). צפו למנה גדושה של נשיאות לתומאס ג'ונס ולסדריק בנסון בשיקגו, ולהרבה דשא מלאכותי שיאכל מארק בולג'ר, הקוורטרבק של הראמס.

התחזית: ניצחון לשיקגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully