וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: המאבק על הפלייאוף העליון מתחמם

ספי שלם האתר שוטר

8.12.2006 / 19:18

ק"ש חולון הפסידה להפועל ראשל"צ 40:21, מכבי קרית מוצקין ניצחה 28:31 את רמה"ש, וההכרעה על המקום השישי תקבע במחזור האחרון

תוצאות משחקי המחזור העשירי בליגת ספגטים בכדוריד הפכה את המחזור הבא, האחרון בסיבוב הראשון של העונה, למותחן. מכבי קרית מוצקין הממוקמת במקום השביעי בטבלה, ניצחה בביתה את האחרונה בטבלה א.ס רמת השרון 28:31, והתקרבה כדי נקודה מהמקום השישי המוביל בתום הסיבוב הראשון לבית העליון.

קרית מוצקין ניצלה את הפסדה הביתי של מכבי קרית שרת חולון למוליכת הטבלה הפועל ראשל"צ 40:21, ורק נקודה מפרידה בינה לבין המקום השישי בו ממוקמים החולונים.

בשבוע הבא ייצאו שתי הקבוצות למשחקי חוץ, אשר יקבעו את זהות העולה לבית העליון. מכבי קרית מוצקין תתארח בנסציונה וחולון תפגוש בחוץ את מכבי ת"א. עבור שתי המארחות אין מדובר במפגש לפורטוקול, שכן לתוצאות המשחקים יש משמעות במאבק על מקום בין ארבע הראשונות, שמוביל לסדרת הפלייאוף.

ק"ש חולון - הפועל ראשל"צ 40:21

הפועל ראשון לציון גברה על המארחת בקלילות והנחילה לה את הפסדה החמישי ברציפות. במחצית כבר הובילו האדומים 10:20 ובעזרת 8 שערים של אבישי סמולר ו-7 של עידן מימון, הביסו אנשי עיר היין את השכנה מצפון 21:40.

מכבי קרית מוצקין - א.ס רמת השרון 27:32

במשחק צמוד ומותח ניצחה הערב מכבי קריית מוצקין את א.ס.רמת השרון, מוצקין פחות או יותר הבטיחה את ההישארות בליגה, ואף השאירה לעצמה סיכוי להעפיל במחזור הבא לבית העליון.

מוצקין התחילה את המשחק לא טוב כשלא הצליחה לחדור את הגנת האורחים בראשות ארז פפו ואחרי 11 דקות התוצאה הייתה 6:2 לרמת השרון. מור קימחי, שלא פתח במשחק, נכנס לקראת אמצע המחצית הראשונה, הביא למפנה ומשך את מוצקין לכמה התקפות ולסיים את המחצית בפיגור של שלושה שערים בלבד- 15:12. בפתיחת המחצית השנייה מוצקין לחצה ולחצה עד שהשוותה וברבע שעה האחרונה, לאורחים מרמת השרון כבר לא היה כוח לרדוף אחרי מוצקין שרצה עד לניצחון 27:32 בראשותם של מור קימחי ודני שצ'רבין.

הפועל ר"ג - מכבי ת"א 39:33

ניצחון החוץ של מכבי ת"א הבטיח לה למעשה את מקומה בבית העליון. בשורותיה הצטיינו הצעירים, עידן קלינגר ורנן לנדסמן עם שישה שערים כ"א. לאחר מחצית ראשונה שקולה נראתה במחצית השנייה רק קבוצה אחת על המגרש. עד לסיום ר"ג הצליחה רק לצמצם את התוצאה. ת"א מבטיחה את מקומה בבית העליון ולר"ג ברור שהיא תתמודד השנה בבית התחתון.

יתר התוצאות

בני הרצליה - מכבי ראשל"צ 37:25

אחרי התיקו בדרבי בשבוע שעבר, מכבי ראשון לא התקשתה לגבור על קבוצת התחתית של הרצליה.

לאורך כל המשחק לא היה אפילו צל צילו של ספק לגבי זהות המנצחת וכבר במחצית הובילו הצהובים של גלעד מאור 19:9. לכל אורך המחצית השנייה ראשל"צ הוליכו בהפרש של מעל 10 שערים, כשהבולטים בשורותיהם היו יואב נאמן, יוהן רושקה ומודי סורדו. כ-12 שניות לסיום הכשיל בני אינגל את עוז מטלון בצורה בלתי ספורטיבי וספג כרטיס אדום בהצלבה, מה שאומר שהוא יחמיץ את המשחק הבא, מול הפועל ראשל"צ.

עירוני אולימפיה פ"ת - א.כ נס ציונה 29:24

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, הצליחו חניכיו של שלמה הופמן להשיג ניצחון נוסף המציב אותם בעמדה טובה במקומות 1-4. המשחק התאפיין בקצב טוב אך גם בהרבה עצירות, זריקות עונשין והרחקות לשתי דקות.

המחצית הראשונה הסתיימה, כאשר נס ציונה ביתרון של שלושה שערים בלבד. בשורותיה הצטיין ערן אברמוביץ עם עשרה שערים. המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה, פ"ת נלחמה וירדה טוב להגנה אך בדקה ה- 57 איבדה את עמיר אהרון, שהורחק בכרטיס אדום. מאותו רגע הגדילה נס ציונה את הפער עד לסיום המשחק, משאירה מאחור את פ"ת המאוכזבת.

מכבי ארזים ר"ג - אס"א ת"א 39:28

תוצאת המשחק אינה משקפת את מה שקרה על הפרקט. אס"א ת"א אומנם הובילה בכל שלבי המשחק, אך את המחצית היא סיימה בארבעה שערי יתרון בלבד 17: 21, כאשר בשורותיה הצטיין איציק חליפי עם שבעה עשר שערים. בדקה ה- 45 הצליחה אס"א לברוח לר"ג, למרות חסרונו של דן מירקוס, שהורחק עוד במחצית הראשונה ועמיר שור, אשר נקע את קרסולו במחצית השנייה.

הכושר הגופני של ר"ג הכריע וכוחם לא עמד אל מול הקבוצה הנמרצת של אולג בוטנקו. הליגה של ארזים תתחיל בסיבוב השני בבית התחתון וכדי להישאר בליגה תצטרך הקבוצה לחזק את עצמה, לאס"א לעומתה אין כאלו דאגות.

משחקי המחזור הבא: מכבי ת"א- ק"ש חולון, מכבי ראשל"צ- ארזים ר"ג, הפועל ראשל"צ- בני הרצליה, א.כ נס ציונה- מכבי קרית מוצקין, אס"א ת"א- עירוני אולימפיה פ"ת, א.ס רמה"ש- הפועל ר"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully