וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מי אמר אני ולא קיבל

9.12.2006 / 23:55

סביליה ממשיכה להוכיח שהיא שייכת לגדולות של ספרד, ורשמה ניצחון 14 ברציפות בבית, 1:2 על ריאל מדריד. בארסה גברה 0:1 על סוסיאדאד

המחזור ה-14 בספרד יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים. במשחק השיגה סביליה ניצחון 14 ברציפות בבית, 1:2 על ריאל מדריד, חלפה על פניה והתמקמה במקום השני בלה ליגה (ולא לשכוח את ה-0:3 הגדול על ברצלונה בסופר-קאפ לפני פתיחת העונה).

ברצלונה גברה על לפני האחרונה ריאל סוסידאדד במשחק שעל הנייר אמור היה להיות קל, אבל הפך למעיק, ונגמר ב-0:1 קטן. מחר (ראשון) עולה אלופת אירופה למטוס ליפן, שם תשחק באליפות העולם לקבוצות. לבארסה 33 נקודות, לסביליה 31, ולריאל 29.

סביליה - ריאל מדריד 1:2

סביליה איבדה את המקום השני בטבלה לריאל מדריד בשבוע שעבר, אבל ידעה שבאצטדיון 'ראמון סאנצ'ז פיחואן' מול הלבנים אין שום סיבה שהיא לא תחזור להשקיף על הקבוצה מהבירה מלמעלה.

דייויד בקהאם, שעלה בהרכב במקום מאמדו דיארה המושעה, העלה את המדרידיסטים ליתרון מפתיע בדקה ה-13, כששלח בעיטה חופשית מ-35 מטרים אלוכסונית פנימה, כשכולם, כולל השוער אנדרס פאלופ, חיכו להגבהה. אז נשמעה ההבטחה של מגן ריאל מיצ'ל סלגאדו שקבוצתו תהיה במקום הראשון לפני חג המולד כמו משאלה שעשויה להתגשם. אבל 4 דקות מאוחר יותר חזרו חניכיו של פאביו קאפלו לקרקע, כשלואיס פביאנו שלח בומבה הישר למשקוף, ופרדי קאנוטה עט על הריבאונד והשווה מקרוב ל-1:1.

במחצית השנייה הייתה לרונאלדו, שעלה בהרכב לצידו של רוד ואן ניסטלרוי החלש, פיספס הזדמנות להחזיר לריאל את היתרון, ובדקה ה-77 נעשה צדק כאשר ארנסטו חאבייר צ'באנטון התעופף למספרת מ-7 מטרים, מין רונאלדיניו לעניים, והכניע את קסיאס. 1:2 לסביליה, שלא מתכוונת לעצור עד התואר.

הקבוצה של קאפלו כמעט באף משחק אינה מציגה יכולת מרשימה, אבל משיגה את התוצאות, והייתה יכולה לחזור הביתה עם נקודה או שלוש גם הפעם. זו הייתה הפעם השנייה בלבד שמדריד סופגת יותר משער אחד, וכל עוד היציבות הזו תימשך, ריאל תהיה שם עד הסיום.

ברצלונה - ריאל סוסידאד 0:1

אלופת אירופה שיחררה קצת קיטור שהצטבר, לאחר שניצחה את ברמן באמצע השבוע והבטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות, והתקשתה ללחוץ על הדוושה עד הסוף במשחק הביתי מול הבאסקים, שטרם השיגו ניצחון אחד העונה.

ציפו ממנה לשוב להלהיב את רבבות אוהדיה בקאמפ נואו, אבל שער בודד של רונאלדיניו, מספר 11 שלו העונה, היה הדבר היחידי שהפריד בין המוליכה ללפני האחרונה. לודוביק ז'יולי התנהל באגף, ומסר כדור רוחב לברזילאי, שהגיע בטריילר ובעט שטוח פנימה בדקה ה-61. שער נוסף של הקטלונים, מרגליו של צ'אבי במחצית הראשונה, נפסל בגלל הנפת דגל מוטעית של הקוון לנבדל.

קרלס פויול מתח שריר וירד לספסל, כשהולגר נכנס במקומו. אנדראס אינייסטה, שנפצע במשחק מול הגרמנים בקרסולו, החלים ועלה לשחק כמחליף, לאחר שצ'אבי פתח במקומו בקישור.

הבאסקים הבקיעו את מספר השערים הנמוך ביותר בליגה, שבעה במספר, אבל כמעט השוו משום מקום בדקה ה-94, כשנגיחה מכדור חופשי מסוכן עשה דרכו פנימה, ו-ויקטור ואלדז התעופף והבטיח ששלוש הנקודות יישארו בקטלוניה. סילביניו הורחק בדקה ה-85 בצהוב שני.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully