וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הפועל ר"ג ברצף תיקו, נס ציונה וראשל"צ הפסידו

9.12.2006 / 16:00

המוליכה סיימה משחק שלישי בתיקו, 0:0 נגד מכבי ב"ש. שמשון במקום השני עם ניצחון 0:2 על השקמה. אלעל מבני טמרה ניצח את ראשל"צ

המחזור ה-12 בליגה הארצית נפתח אתמול (שישי) עם ארבעה משחקים, שהניבו אספקה דלה ביותר של ארבעה שערים בלבד. מוליכת הליגה, הפועל ר"ג, התארחה בבאר-שבע אצל מכבי המקומית ויצאה משם רק עם נקודה אחרי שסיימה בתיקו נטול שערים. הרמת גנים יכולים להתנחם בעובדה שהשנייה ערב המחזור, השקמת רמת/חן, נחלה הפסד לבית"ר שמשון/ת"א 2:0, שעלתה על חשבונה למקום השני.

הפועל הרצליה, שלא זוכרת כבר איך נראה ניצחון אחרי שבעה משחקים, סוף סוף חזרה לנצח, מול עירוני קרית אתא 1:2.

היום (שבת) ננעל המחזור עם שני משחקים נוספים, כשדווקא קבוצות הצמרת הפסידו: סקציה נס ציונה הובכה בביתה 2:1 מול מכבי כפר קנא והפועל בני טמרה הכניעה 0:2 את עירוני ראשל"צ.

מכבי באר שבע - הפועל רמת גן 0:0

האורחים עם תיקו שלישי ברציפות ושני כיבושים בלבד בשלושת המשחקים האחרונים לא מצליחים להציג את היכולת מתחילת העונה. הם רק יכולים להתנחם בכך ששאר הקבוצות שנמצאות במרדף אחריהם לא מצליחות לסגור את הפער. למקומיים זה היה משחק ראשון תחת שרביטו של דורון ממן, שהחליף את אהוד כחילה. אולי החילוף עזר מול המובילה.

בית"ר שמשון/ת"א - השקמה רמת /חן 0:2

המקומיים ידעו שניצחון בגובה של שני שערים יעלה אותם למקום, שמוביל לליגה הלאומית, על חשבון השקמה. האורחים פתחו טוב וקיבלו פנדל בדקה ה-30 נוסף על הרחקתו של מוטי כלטוב, שחקן שמשון, אבל יחיאל חיאווי לא ניצל את ההזדמנות והחמיץ. איציק בוחבוט כבש בדקה ה-50 לזכות הביתיים. עמוק בתוך תוספת הזמן הרשית בוחבוט בפעם השנייה במשחק והעניק לשמשון את המקום השני בטבלה.


עירוני קרית אתא - הפועל הרצליה 2:1

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון חזרה סוף סוף הקבוצה, שפתחה עם רצף של ארבעה ניצחונות את הליגה, לנצח. זה התחיל רע עבור האורחים עם שער בדקה ה-65 של סאהר עיאד, אבל וילי כחלון בדקה ה-72 וניר סוחר, 10 דקות לאחר מכן, הביאו להרצליה את הניצחון החמישי בליגה, שמרחיק אותה מהתחתית וגם מקרב אותה לצמרת.

במשחק נוסף גברה הפעול מרמורק בביתה על עירוני טירת הכרמל 0:1 משער של אחמד גליון בדקה ה-79.

ראשל"צ ונס ציונה הפסידו

גם סקציה נס ציונה, נגד מכבי כפר קנא, וגם עירוני ראשון לציון, מול בני טמרה, חיפשו ניצחון היום בתקווה להיצמד לצמרת, אל גילו שדווקא הליגה מלמטה סוגרת עליהם.

הפועל בני טמרה - עירוני ראשל"צ 0:2
לבני טמרה: אשרף אלעל (65, 82)

סקציה נס ציונה - מכבי כפר קנא 2:1
אייל ישראל (38) כבש לסקציה נס ציונה. דן ברוקלין (71 פנדל) השווה, טאהר באשה ניצח בדקה ה-90

עדכון ראשון: 8.12.06, 16:00
עדכון אחרון: 9.12.06, 16:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully