וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר של יונייטד

9.12.2006 / 17:07

השדים האדומים ניצחון 1:3 את סיטי, ליברפול עם 0:4 על פולהאם. בניון ראה מהספסל את בולטון, עם המחליף עידן טל, מביסה 0:4 את ווסטהאם

המחזור ה-17 בליגה האנגלית הצפופה נפתח היום (שבת). כשחמש נקודות בסך הכול מפרידות בין המקום השלישי ל-13. אחרי משחקי המחזור הפער גדל לשמונה.

במרכז המחזור עמד הדרבי של מנצ'סטר, שאותו ניצחה היונייטד 1:3 את סיטי באולד טראפורד. בדרבי הישראלים תארח בולטון בריבוק סטאדיום את ווסטהאם, שהתדרדרה באמצע השבוע אל מתחת לקו האדום. ליברפול חוזרת להביס במבצרה, הפעם את פולהאם הלונדונית. פורטסמות' של סשה גאידמאק ממשיכה לכוון לצמרת עם ניצחון על אברטון. ביום ראשון תאחר צ'לסי את ארסנל.

מנצ'סטר יונייטד - מנצסטר סיטי 1:3

מנצ'סטר יונייטד הוכיחה היום (שבת) שגם השנה העיר מנצ'סטר נמצאת בשליטתה הבלעדית, כשגברה באולד טראפרד 1:3 על סיטי בדרבי של מנצ'סטר.

ווין רוני פתח את החגיגה בדקה ה-6 עם שער אחרי מסירה מצוינת של רונאלדו, ולואיס סאהה דחק בדקה ה-45 את השני אחרי בעיטה של היינצה, והוריד את האדומים להפסקה עם יתרון 0:2. חאטם טראבלסי עוד צימק בדקה ה-73 וכמעט שהרס את החגיגה של היונייטד, אבל אז רונאלדו סיים עוד יום יעיל בעבודה עם שער בדקה ה-83, שצבע את מנצ'סטר באדום.

ריאן גיגס העפיל למקום השני בתולדות מנצ'סטר יונייטד עם 688 הופעות ליגה, כשהשתווה לביל פולקס, ועדיין מפגר מאחורי סיר בובי צ'רלטון. בכל מקרה, כבוד.

היונייטד פתחה פער של 9 נקודות על האלופה צ'לסי, שממקומת שנייה עם שני משחקים חסרים.

בולטון - ווסטהאם 0:4

הצרות של ווסטהאם נמשכות. הפטישים שנמצאים מתחת לקו האדום, אחרי שנחלו הפסד עשירי במספר לוויגן, קיבלו היום פטיש ארבע קילו בראש מהוונדררס, ונראה שהאיום של הבעלים האיסלנדי החדש, אגרט מגנוסון, כי הצוואר של אלן פארדיו בסכנה אם לא תהיינה תוצאות, קרוב מאי פעם.

יוסי בניון ראה מהספסל את קווין דייויס (17, 52), דיוף (77) ואנלקה (78) כובשים לבולטון, שעלתה למקום החמישי. טל בן חיים הפצוע לא שיחק, אבל עידן טל כן, כשהחליף את דיוף בדקה ה-79. גם ידידנו ג'ון פנטסיל שותף כמחליף בדקה ה-61.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ליברפול - פולהאם 0:4

האדומים של רפא בניטז, שהשיגו סוף סוף במחזור הקודם ניצחון חוץ עם רביעייה נגד וויגאן, המשיכו היום במומנטום כשהביסו את פולהאם תוך כדי השחלת רביעייה נוספת. סטיבן ג'רארד (54), ג'יימי קאראגר (60), לואיס גארסיה (66) וגונזאלס (90) שלחו מסר ברור לחבר'ה מדובאי.


פורטסמות' - אברטון 0:2

פומפי במקום הרביעי ניצחה בפראטון פארק את אברטון, שנמצאת שלושה מקומות מתחתיה, משערים של מתיו טילור (14) וקאנו (27).


טוטנהאם - צ'רלטון 1:5

התרנגולים מצליחים מאוד באופ"א, אבל בליגה הם קיוו ליותר. עם יחס שערים שלילי עלו היום חניכיו של מרטין יול ושיפרו אותו באופן ניכר כשאירחו בוויט הארט ליין את צ'רלטון, הלפני אחרונה. דימיטאר ברבאטוב (30, 66), תימו טאיניו (33), , טיד מלבראנק (55) וג'רמיין דפו (63) כבשו לטוטנהאם, מיכאל דוסון (42) בשער עצמי קילל מעט את המאזן.

במשחקים נוספים:

מידלסברו - וויגן 1:1
הנרי קאמרה (24 פנדל) לוויגן. מיודענו איגבני יעקובו (66) השווה לבורו

בלקבורן - ניוקאסל 2:1
אובפמי מרטינס (31, 90) וסטיבן טיילור (35) כבשו לניוקאסל. מורטן גאמסט פדרסן (47) צימק זמנית.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully