וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הקהל של בית"ר ילחיץ אותם"

לי בוץ

8.12.2006 / 18:12

המאמן ביקש משחקניו לנצל את האצטדיון המלא בטדי לטובתם. אוהדי מכבי: "במקום להילחם עם ההתאחדות, שלוני ילחם עבורנו"

על רקע מלחמות הכרטיסים ומקומות הישיבה של האוהדים בטדי במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א, מאמן הצהובים, אלי כהן, דווקא חושב שיתרון הביתיות של בית"ר יכול לפעול לרעתה.

באסיפה שקיים כהן לפני אימון הבוקר (שישי) של הקבוצה, הסביר כהן לחניכיו כי 20,000 אוהדים בטדי זה לא מפחיד כמו שזה נשמע. "הקהל של בית"ר ייצור עליהם לחץ", אמר המאמן, "ואנחנו צריכים לדעת לנצל את זה". לאחר מכן צפו השחקנים בקלטות וידיאו ממשחקיה האחרונים של בית"ר נגד מכבי חיפה ובני יהודה.

באימון עצמו, שהיה סגור לתקשורת, עמד סגל השחקנים המלא לרשותו של כהן, כשליאור ז'אן ומושיקו מישאלוב, המחלימים מפציעות, ממשיכים לערוך אימונים מלאים וצפויים להיום כשירים ליום ראשון.

אוהדי מכבי: "במקום להילחם עם ההתאחדות, שלוני ילחם עבורנו"

הזעם בקרב אוהדי מכבי ת"א על הסדרי הישיבה וכמות הכרטיסים למשחק בטדי בשיאו. עם זאת, לאחר שהאשימו את יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, ביחס לא הוגן (שכן האוהדים הירושלמים קיבלו 5,500 כרטיסים כשהתארחו בבלומפילד), כעת מפנים האוהדים הצהובים אצבע מאשימה כלפי הבעלים לוני הרציקוביץ'.

"זאת שערוריה שהאוהדים של מכבי יצטרכו לקנות כרטיסים בת"א ביום המשחק", הסבירו אוהדי הקבוצה לוואלה! ספורט. "אנחנו רואים איך ההנהלה של בית"ר נלחמת ועושה שמיניות באוויר בשביל האוהדים שלה, ומה לוני עושה? הוא לא נלחם עבורנו כי יותר מעניין אותו להילחם עם ההתאחדות על הקנס שהוא קיבל. השבוע, יעקב שחר שילם קנס דומה ולא שמענו אותו יוצא כנגד האוהדים שלו".

"אנחנו מאוכזבים מחוסר המנהיגות בהנהלת מכבי ת"א", סיכמו האוהדים, "ורואים זאת כהמשך ישיר להזנחת האוהדים בשנים האחרונות, דבר שהוביל לירידה הדרסטית במכירת המנויים. לוני כבר פירק את ההתאחדות, שינה את כל הכדוגל בישראל ורק לאוהדים שלו הוא לא דואג. למה אנחנו אשמים בזה שהוא פיטר את דריקס ועכשיו אין לו מנכ"ל שיעשה את העבודה השחורה? לוני גדול במלחמות עם הלוזונים ועם ההתאחדות, שפעם אחת ילחם בשבילנו".

בתוך כך, הודיעה הבוקר קבוצת אוהדים של מכבי, שקנתה כרטיסים למשחק בצורה מרוכזת, כי לא תגיע למשחק בעקבות האכזבה מהיחס של ההנלה.

מכירת הכרטיסים לאוהדים תחל ביום ראשון בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully