וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תעביר לאוהדי מכבי רק 2,000 כרטיסים

אסף שקד

8.12.2006 / 20:30

הפרקליטות החליטה שהמשטרה לא תקבע כמה כרטיסים תעביר הקבוצה לאוהדי יריבתה. בג"צ יחליט בנוגע לסידורי הישיבה במוצ"ש

פרקליטות המדינה הורתה הבוקר (שישי) למשטרת ישראל לרדת מבקשתה לקבוע את כמות מספר הכרטיסים שתעביר בית"ר ירושלים לאוהדי מכבי ת"א.

אתמול אמר יו"ר הקבוצה, ולדימיר שקלאר. "אנחנו אלה שצריכים להחליט איפה יישבו האוהדים, והמשטרה לא יכולה לחייב אותנו לתת לקבוצה האורחת יותר כרטיסים". היום רשם לעצמו ניצחון קטן.

למי ששכח, סלע המחלוקת בו צריך בג"צ להכריע הוא האם בית"ר תוכל ליישב חלק מאוהדיה ביציע הצפוני, או תאלץ לשריין אותו כיציע של אוהדי היריבה מתל אביב.

בתוך כך, פרקליטות המדינה הנחתה היום את המשטרה שלא תתערב בקביעת כמות הכרטיסים שיועברו לאוהדי מכבי תל-אביב לקראת המשחק. בבית"ר החליטו שלא להעביר יותר מ-2,000 כרטיסים לאוהדי מכבי תל-אביב גם במידה ויוחלט בבג"צ שהם יוצבו ביציע הצפוני.

המשמעות היא, שגם במידה ובג"צ יחליט במוצ"ש, או לכל המאוחר ביום א' בבוקר, שאוהדי מכבי ת"א יישבו ביציע הצפוני, הרי שהנהלת הקבוצה החליטה שלא להעביר לטובתם יותר מ-2,000 כרטיסים בכל מקרה.

הנהלת הקבוצה הציעה למשטרה שאוהדי מכבי ת"א יישבו בגוש 4, הכנף בין היציע הצפוני ליציע המזרחי, גוש המכיל כ-2,400 מקומות אך גם לזאת המשטרה סירבה. בית"ר עדיין ממתינה להחלטת בג"צ לגבי מי יישב ביציע הצפוני, אחרי שהקבוצה מהבירה הגישה עתירה נגד החלטת המשטרה למקם שם את אוהדי מכבי ת"א.

בינתיים, שלחה קבוצת אוהדים של מכבי ת"א מכתב נזעם ליו"ר ההתאחדות לכדורגל איצ'ה מנחם בו נאמר כי לפי תקנון ההתאחדות על אוהדי הקבוצה לקבל בין 2,400 ל-2,800 כרטיסים. אם אוהדי הקבוצה לא יקבלו את מספר המקומות המגיע להם, בכוונתם "לפנות לבית הדין הגבוה לצדק על מנת שיכפה על ההתאחדות, כגוף ציבורי, את מידת הצדק הראויה".

בינתיים ממשיך להירשם ביקוש עז לכרטיסים ומשעות הבוקר כבר נרשמו הזמנות של יותר מ-2,500 כרטיסים.

הרכב מנצח לא מחליפים?

בית"ר ירושלים קיימה אתמול (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי ת"א, אימון שלמעשה היה גם האימון המסכם של הקבוצה. המאמן יוסי מזרחי הפתיע, כשבניגוד לאימונים מסכמים קודמים, הפעם הוא לא תרגל מספר הרכבים שונים, אלא רק את ההרכב שניצח את בני יהודה במחזור האחרון ועל פי האימון נראה שה-11 שניצחו את בני יהודה, יעלו גם מול מכבי ת"א.

השינוי היחיד בבית"ר יהיה חזרתם לסגל של כריסטיאן פביאני וברק יצחקי, על חשבונם של אלירן דנין ורוני גפני. יצחקי עשוי לקבל דקות ראשונות לאחר תקופה ארוכה, לאחר שהצטיין במשחק האימון של הקבוצה נגד הנבחרת הצעירה.

עדכון ראשון 8.12.06 20:30
עדכון אחרון 9.12.06 17:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully