וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "שבצ'נקו לא שחקן הרכב בטוח"

8.12.2006 / 12:04

העובדה שהבוס שלו שילם על האוקראיני כ-30 מיליון ליש"ט, לא ממש מרשימה את המאמן הפורטוגלי, שהתראיין וסיפר גם על הא ועל דא

בימים האחרונים חזר לחיינו אחד החלוצים הגדולים של העשור האחרון, אנדריי שבצ'נקו. לא שמענו מהאוקראיני על הדשא כבר כמה חודשים, למעשה מאז המונדיאל, אבל בשבוע האחרון מתפתחת סאגה תקשורתית שלמה סביבו.

כולם יודעים ששבצ'נקו לא מפיק את המיטב שלו מאז עבר לצ'לסי ולפני כמה ימים התבטא הרנן קרספו, שעשה מעבר דומה לפני כמה שנים כשאמר: "לחלוץ שמצליח מאוד באיטליה, אין שום סיבה לעבור לצ'לסי". בימים האחרונים כבר התחיל לדבר גם האוקראיני. זה התחיל בהצהרה שכוונה לאוהדים באתר הרשמי של המועדון, לפיה הוא נהנה בקבוצה ומחוייב לחלוטין למועדון והמשיך בהודאה שלו שהוא לא מתאים לסגנון המשחק של מוריניו ושלא היה מתנגד לשוב למילאן.

כעת שובר גם המאמן הפורטוגלי את השתיקה, ובראיון ל"סאן" מצהיר לראשונה כי מקומו של שבצ'נקו בהרכב הפותח של הקבוצה כלל לא מובטח.

מוריניו סיפר לצהובון הבריטי על המנטרה שלו: "מקללה בטוח בהרכב כי הוא משחק טוב, אסיין בטוח בהרכב כי הוא משחק טוב, למפארד בטוח שהרכב כי הוא משחק טוב. זה לא בגלל שאני אוהב אותם, אלא רק בגלל צורת המשחק שלהם. כך גם ג'ון טרי, מיכאל באלאק, אשלי קול, ריקרדו קרבאליו ודידייה דרוגבה. כולם שחקני הרכב בטוחים בצ'לסי". על שבצ'נקו לעומת זאת, אמר המאמן: "מקומו לא מובטח כי הוא לא משחק טוב. אני מלביש את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב".

מוריניו הכחיש כי רומן אברמוביץ', בעל הקבוצה וחברו הטוב של שבצ'נקו, הורה לו לרכוש את הכוכב: "אברמוביץ' לעולם לא היה עושה את זה. מעשה כזה מצביע על חוסר אמון במאמן ואם זה היה מקרה הוא היה מפטר אותי. לשלם לי פיצויים לא הייתה לו בעיה". למרות זאת, הפורטוגלי היה סלחני: "אנחנו צריכים לתת לשבה זמן. אני נותן לו אותו. הדבר החיובי הוא שהוא לא מרוצה מהיכולת שלו. אם הוא היה מרוצה ממנה, אז היינו בבעיה".

מוריניו גם נשאל על אם היה רוצה לראות את קבוצת המילואים של המועדון משחקת בליגת המשנה באנגליה ונשמע כמי שקיבל ראיון מצויין: "הייתי מת לראות את זה. אם זה היה קורה, שחקנים כמו סלומון קאלו, ג'ון אובי מיקל, לסאנה דיארה ואחרים היו נהנים מתחרות טובה כשהם לא בסגל של הקבוצה הראשונה".

"זה יכול היה להיות כמו בספרד", הוסיף מוריניו להפליג בדמיונו, "קבוצת המשנה לא הייתה רשאית לעלות ליגה או לשחק בגביע, כדי להימנע ממפגשים מול הקבוצה הראשונה".

ביום ראשון ייפגשו מוריניו וחניכיו את ארסנל. לדרבי הפיקנטי גם ככה, למתח הקבוע בין הפורטוגלי לארסן ונגר, תתווסף הפעם גם העובדה שאשלי קול ו-וויליאם גאלאס החליפו צדדים. הבלם הצרפתי לא עשה את זה ברוח טובה ומיד אחרי שעבר לתותחנים האשים את מוריניו במסרים כפולים לשחקניו וביחס צבוע שהוא נותן להם.

"אם גאלאס היה אדם כנה ואמיתי, הוא היה אומר שתמכתי בו מהיום הראשון בו נפגשנו", אמר מוריניו לקראת המפגש הטעון, "אנשים יכולים להגיד מה שבא להם, אבל הוא מעולם לא התלונן על העמדה בה הוא הצבתי אותו והוא יודע שאני מחשיב אותו לאחד משחקני ההגנה הטובים בעולם.

"גאלאס יודע שעשיתי הכל כדי להשאיר אותו בצ'לסי. הוא צריך להגיד שמהיום הראשון ועד שהתחילו בעיות עם החוזה שלו, גבר שלא בשליטתי, היחסים בינינו היו טובים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully