וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: פנטיקון לקחו את טורניר הסתיו

8.12.2006 / 0:20

משחקים מצויינים של דניאל מדי וייצמן עזרו לקבוצה מרעננה להכניע בגמר את ציון טורס, אחרי שמיגרה את טוויסטרס הגליל

בטורניר הסתיו על שם "בייב ג'ילט", פנטיקון ניצחו את טוויסטרס הגליל והרסו להם את רצף הניצחונות עם ניצחון 5:11, וניצחון טכני על הטייגרס הוביל אותם לקרב על המקום הראשון מול ציון טורס.

בגמר, ביום ראשון בערב בכפר הבפטיסטים, פנטיקון השלימו את העבודה עם 0:7 על ציון טורס. עמי בראן הגיש משחק מעולה, כשפסל 4 על סטרייקים וסגר את כל הראליס של ציון טורס. הקבוצה מרעננה עלתה על הלוח ראשונה, כאשר האווי הירש חבט לטריפל ודן מרקוס (3-3 עם 5 ריצות מוכנסות) חבט לסינגל שהכניס אותו. דניאל מדי וויצמן הוסיף סינגל שהכניס 2 ריצות בחמישי, אחת משלוש החבטות של הצעיר בלילה, והתוצאה הייתה 0:5 לפנטיקון.

בנצי פלייטמן ביצע כמה מהלכים טובים בבסיס השני בהגנת פנטיקון, שהשיארו את המחבטים של הירושלמים בלי נקודות. אהרון לבארקו הגיש טוב בשביל ציון טורס ואיתן פרנקל היה נהדר בבסיס שני, אבל כמה טעויות בשדה גרמו לנקודות.

בערב יום שני לפני שבוע בכפר הבפטיסטים, פנטיקון והטוויסטרס התחילו קרות אחרי 3 שבועות בלי משחקים. פנטיקון היו צריכים לנצח כדי להגיע לגמר בזמן שהטוויסטרס יכלו להרשות לעצמם להפסיד, אם הם ירשו 4 ריצות או פחות. הטוויסטרס עלו על הלוח קודם עם ריצה לא מורווחת בסיבוב השלישי ועוד חבטה מכניסה ריצה של ג'פרי זיטומור ברביעי, מהמגיש של הפנטיקון עמי בראן.

באותו הזמן, המגיש ביל ארסקוט הגיש כדורים שמנים לאמצע בזמן שההגנה מאחוריו הייתה מעולה, במיוחד הבסיס השני, ייצי טרגין, שביצע דאבל-פליי יפה. למרות זאת, בעליון החמישי, פנטיקון התפוצצו על ארסקוט העייף. דניאל מדי וויצמן חבט ליין דרייב למגרש הימני, שפגע בכפפה של איתן מילגרם שניסה לזנק אל הכדור והפיל אותו, ונתן לדניאל דאבל שהכניס ריצה והפך את התוצאה ל-1:2. אח"כ פנטיקון פשוט המשיכו לחבוט בכדור כולל חמש חבטות רצופות כאשר יש שתי פסולים, שנסגרו עם עוד חבטה שהכניס ריצה ממדי וייצמן (היה על 4 מ-5 באותו היום).

כשענן העשן התנקה מהסיבוב הזה, הפנטיקון כבר הובילו 2:7. הצפוניים נלחמו חזרה עם ליין דרייב של מילגרם עד הגדר של במגרש מרכזי והכניס 2 ריצות הביתה, אבל ריליי מצוין של מדי וויצמן לשורט-סטופ רון סולומון והתופס דויד פלייטמן ניצחו את הנחישות של מילגרם שרץ להומראן בתוך הפארק.

פנטיקון החלו לעבוד שוב בהתקפה והשיגו עוד 4 ריצות בסיבוב השישי כדי לגמור את התקוות של הטוויסטרס. שחקן הבסיס השלישי, דויד אהרון, היה מצויין והמגיש המחליף היציב, מארק בודנר, שהרשה רק סינגל שהכניס ריצה אחת בסיבוב השביעי מידיו של מילגרם, סגר את הדלת. מארק מאירפלד היה על 4 מ-5 בשביל פנטיקון, ויפליטמן וסם גולדברג חבטו כל אחד 3 פעמים. ג'יי'ק מילר ותומר מולובינסקי כל אחד חבטו פעמיים בשביל הטוויסטרס, המפסידים בפעם הראשונה בטורניר.

קבוצה ניצחונות הפסדים משחקים מאחורה ריצות בעד ריצות נגד
ציון טורס 7 1 --- 71 33
פנטיקון 7 1 --- 102 25
טוויסטרס הגליל 7 1 --- 106 49
שימשון היי-טק 4 4 3 70 61
קרייזי ריצ'רד 3 4 3.5 67 87
עוצמה אילת 3 5 4 53 103
ברוורס 2 6 5 63 82
טייגרס 2 6 5 29 66
דוגס 0 7 6.5 42 97

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully