וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס חתם בג'איינטס

8.12.2006 / 2:27

הסלאגר ימשיך בסן פרנסיסקו לעוד עונה. פרדי גארסיה עבר לפילדלפיה, היאנקיז רוצים את פטיט, השוק ממשיך להשתולל

בארי בונדס כבר לא שחקן חופשי, אבל עדיין שחקן של הסן פרנסיסקו ג'איינטס. בונדס ינסה לעבור את שיאו של האנק ארון (755 הומראנס) במדי הענקים, לאחר שחתם הלילה (בין חמישי לשישי) על חוזה לעונה של 16 מיליון דולר. הג'איינטס ביטלו את האפשרות ללכת עם בונדס לבוררות בחודש שעבר, מכיוון שהיו צריכים לשלם לו סכומים גבוהים ביותר. הוא, מצידו, ידע שבשוק החופשי אין לו ביקוש גבוה מדי למרות הרקורד, בגלל הגיל והמצב הבריאותי. בונדס חשב על 18-20 מיליון דולר, הג'איינטס על 12 - והצדדים הגיעו לעמק השווה.

שוק ה-MLB רוחש ובוחש. המחירים ממשיכים להאמיר (ג'יי די דרו קיבל מבוסטון 70 מיליון דולר לחמש שנים), כשהמהלך הגדול האחרון שהתבצע הוא טרייד בין שיקגו וייט סוקס לפילדלפיה פיליז. פרדי גארסיה, המגיש הפותח של הגרביים, עבר לפיליז תמורת מגיש אחר, גאווין פלויד, ועוד שחקן.

גארסיה הועבר בטרייד מסיאטל לוייט סוקס ב-2004, ומייד אחר כך חתם על חוזה לשלוש שנים נוספות בשיקגו. הוא היה חבר בכיר בקבוצה שזכתה באליפות ב-2005. אחת הסיבות לטרייד היא רצונם של הוייט סוקס לקדם את ברנדון מקארת'י, המגיש הכשרוני, לרוטציה.

גיל מש. כן, גיל מש. המגיש שלא הצליח לסיים עונה כמו שצריך בסיאטל, חתם על חוזה בן 55 מיליון דולר לחמש שנים בקנזס סיטי. אלוהים!

האם אנדי פטיט בדרך לחזור לניו יורק? בראיין קשמן, המנכ"ל של היאנקיז, מעוניין במגיש השמאלי של יוסטון. פטיט הגיש ביאנקיז בין 1995 ל-2003. ניו יורק רצתה להחזיר לשורותיה מגיש אחר ששיחק אצלה, טד לילי, אבל שיקגו קאבס ריפדה את השמאלי ב-40 מיליון דולר לארבע שנים.

טרייד בין אטלנטה לסיאטל: הברייבס העבירו לצפון מערב את המגיש הוראסיו רמירז, תמורת הריליוור המצוין רפאל סוריאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully