וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - אשדוד: "הקהל הרב מגדיל את הרצון לנצח"

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

8.12.2006 / 17:10

הדולפינים, רוצים ניצחון רביעי רצוף, ועידן שריקי מעודד מהתמיכה בקבוצה. חסן הכחיש כי יעבור ללאומית. דוד מחפש המשכיות אחרי הניצחון מול נתניה

אחרי הניצחון הראשון של פרדי דוד מול מכבי נתניה במחזור האחרון של הסיבוב הראשון, רוצים גם השבוע בקבוצה מהשרון להמשיך ולצבור נקודות במאבק ההישרדות. הפעם מול מ.ס. אשדוד, שמציגה יכולת מצויינת עד כה בליגה. הרצליה תשחק לראשונה העונה כשהיא מצויה מעל הקו האדום.

הבלם, שי מימון, החל השבוע להתאמן עם כדור, אך עדיין אינו כשיר לשבת. מימון צפוי לחזור ככל הנראה במחזור הבא. מלבדו כל שאר השחקנים כשירים, כאשר פרדי דוד ממשיך לחפש קשר זר, כשיתכן ויצטרך להביא גם חלוץ זר, במידה ופפי קימוטו, שהביע רצון לחזור למשפחתו בבלגיה אכן יעשה זאת בינואר. דוד צפוי להעניק את הקרדיט להרכב, שפתח וניצח את מכבי נתניה, כשיוסי שקל צפוי ככל הנראה ימשיך לעמוד בין הקורות במקומו של שאול סמדג'ה.

הרכב משוער: יוסי שקל; איתן עזריה, יה יה פטי, ליאוניד קרופניק, אייל טרטצקי; דהייו דיויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; שלומי טולדו, איבון ארייטה.

אשדוד רוצה להתחזק בינואר

מ.ס אשדוד יוצאת בשבת למשחק חוץ נגד מכבי הרצליה. המאמן, אלון חזן, אמנם השיג ניצחון שלישי רצוף, אבל לא היה מרוצה מהיכולת נגד הכח. בשבת תנסה הקבוצה להמשיך ברצף הנצחונות (שבעה בסיבוב הראשון). לרשות המאמן יעמוד הרכב מלא, שגם תירגל יוגה השבוע.

חזן מציע לא להקל ראש ביריבה: "הרצליה קבוצה טובה עם מאמן מצוין, שתפסה מומנטום בשבוע שעבר. זו תהיה משוכה קשה, אבל אנחנו באים לנצח". באשדוד מקווים ללא פחות מ-700 אוהדים שידחפו את הקבוצה. שישה אוטובוסים ייצאו מהאצטדיון ואם יהיה ביקוש, יוגדל המספר לשמונה. ההנהלה מסבסדת את הכרטיסים לאוהדים (40 שקל למבוגר, 20 לילד), וחוג האוהדים "דולפינים" מתכוון להתחיל למכור קפוצ'ונים לרגל ההצלחה.

באשדוד הכחישו כי הם מעוניינים בקשר מכבי ת"א, איוון רדזיץ'. לעומת זאת, ז'אן ז'אק גוסו גוסו עשוי להגיע לקבוצה בחלון ההעברות. תוספת זרים תגרום גם לשחרור ישראלים. מנור חסן, שעשוי לעזוב, שולל את האפשרות שישחק בליגה הלאומית. גורם בקבוצה: "כל מיני גורמים שומעים שאנחנו מחפשים שחקנים אז מציעים לנו אותם דרך העיתון". עידן שריקי, מלך שערי הליגה (יחד עם נמני), לא זוכר התלהבות כזו בעיר: "קהל גדול שמלווה אותנו למשחקי החוץ מגדיל את המוטיבציה והרצון לשחק ולנצח".

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, עידן מליחי, דוד רביבו, יניב עזרן, עידן שריקי: שי הולצמן .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully