וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה - נתניה: "מסודי שחקן חיפה"

רומן רוזנבלט

8.12.2006 / 18:10

האלופה רוצה לנקום את ההפסד במחזור הראשון. המאמן מגן על מסודי. בנתניה זועמים על ההדלפות: "זה הורס את הקבוצה". חלוץ ניגרי ייבחן בקבוצה בימים הקרובים

אחרי תוצאת תיקו נוספת, אמש (רביעי) מול מכבי תל אביב במסגרת גביע הטוטו, החלה מכבי חיפה בהכנות היום (חמישי) לקראת המשחק הראשון של הסיבוב השני מול מכבי נתניה.

לפני האימון קיים מאמן הקבוצה, רוני לוי, אסיפה, בה ניתחו את השערים שספגה הקבוצה מול הפועל כפר-סבא וביקר את משחק ההגנה, ובעיקר את משחקו של דקל קינן. לוי אמר לו בין היתר: "ככה אתה רוצה להגיע לבייג'ין"?

משה הרוש, ממערכת "הארץ" מוסיף כי בחיפה מתחזקת הנטייה לשחרר כבר בינואר הקרוב את רפאל אולארה, שמסיים חוזה בתום העונה. בכיר בקבוצה אף ציין אמש כי ללוי כבר יש מועמד מחליף, שינחת בינואר ויצטרף לקבוצה.

על פי אותו גורם מדובר כנראה בשחקן דרום אמריקאי, בעל ניסיון בינלאומי, שימלא את משבצת הבלם במקום אולארה. כבר לפני כחודש וחצי הוחלט בחיפה לא להאריך את חוזהו של אולארה, וגורמים בקבוצה אף ניסו לעניין קבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי פתח תקוה, להעביר אליהן את השחקן. כעת נראה כי המהלך לשחרורו יואץ בימים הקרובים.

השחקנים, שפתחו במשחק מול מכבי ת"א, ערכו הערב אימון קל, כאשר ממנו נעדרו עדן בן בסט הפצוע ורפאל אולארה החולה, שלא ישחק מול נתניה. חאבייר דירסאו התאמן כרגיל וכנראה יוכל לפתוח בשבת. על פי האימון נראה, כי גם לשלומי ארבייטמן סיכוי לפתוח בהרכב.

מאמן הקבוצה התייחס לפני האימון למשחק: "עשינו מהפך יפה מאוד ביום שני, אבל סבלנו מחוסר מזל שלא קורה כל יום. יש לנו הרבה עבודה מקצועית לעשות, לי ולשחקנים. את מה שצריך לתקן, נתקן. אני בטוח שנראה מכבי חיפה טובה יותר. לגבי המשחק, אם תהיה מוטיבציית יתר אצל השחקנים אז זה לטובה. אני מקווה שזה יעזור לנו לנצח. מכבי נתניה קבוצה חזקה, כבר הפסדנו להם השנה, אנחנו רוצים מאוד לחזור ולנצח. מה שהביא את מכבי חיפה לתארים זה לא רק היכולת האישית, אלא היכולת הקבוצתית והטקטית ואת זה נצטרך לשפר".

את אלן מסודי, שהמולה תקשרותית מתרחשת סביבו לאחרונה, גיבה לוי, אך לא התחייב שהוא יישאר: "לא שחררנו את אלן מסודי. הוא שחקן של מכבי חיפה. הוא עובר תקופה קשה, כי כל מה שנעשה סביבו לא נעים. הוא שחקן מצוין שעשה הרבה בקריירה שלו. אני מכבד אותו ומקווה שכולם יכבדו אותו. אני מאמין שמי שנחשב לשחקן טוב יכול לשחק בכל רמה", המשיך המאמן ללמד סנגוריה על הקשר מקונגו.

"לפעמים צריך סבלנות וזמן. בתחילת השנה אלן היה טוב מול ליברפול ומול ליטקס וגם נגד אוקזר. בסך הכל, כששחקן חדש מגיע לקבוצה אז זה לוקח זמן, במיוחד כשמדובר בשחקן בעל יכולות התקפיות שצריך את השקט והרוגע. בכל אופן אנחנו לא יודעים מה יהיה בכדורגל עוד חודשיים, זה עוד הרבה זמן. אי אפשר לדעת מה קורה לגבי כל אחד, לגבי המאמן ולגבי השחקנים, כך שאני לא רוצה להתנבא. לא אמרתי שאני לא רוצה שהוא יישאר, מבחינתי הוא בסדר גמור ואין שום שינוי. אני רואה שקשה לו עם כל הלחץ שיש עליו, אבל לא שמעתי ממנו שהוא רוצה ללכת. שחקנים צריכים לדעת לעבור תקופה כזאת שהיא קצת פחות נעימה".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, אדורם קייסי, גוסטבו בוקולי, חאבייר דירסאו (אנדרסון), אלן מסודי (שלומי ארבייטמן), ליאור רפאלוב; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

ז'אנו עשוי להחליף את טגה

אחרי שבוע וחצי של אימונים בפרדסיה, חזרה שלשום (חמישי) מכבי נתניה להתאמן לעת עתה בוינגייט, למרות האיכות הלא טובה של המתקן. בפרדסיה הודיעו כי הם מבקשים להפסיק את אימוני הקבוצה הנתנייתית, בטענה כי איכות הדשא הידרדרה.

אמיר טגה צפוי לנוח בשבת הקרובה. במצבו של הקשר, שערך אימון עם מאמן הכושר, אברי מונצ'ר, חל שיפור בימים האחרונים, אך בנתניה לא רוצים לקחת סיכון, מכיוון שהשחקן לא כשיר במאת האחוזים ולכן אבישי ז'אנו, שתורגל במהלך האימון היום, עשוי לתפוס את מקומו.

באימון תירגל גוטמן את שי בירוק ואת ג'ף טוטואנה לסירוגין בעמדת החלוץ המרכזי לצדו של איתי שכטר, כשעל פי האימון המסכם ביום שני, בירוק יועדף בהרכב. גוטמן התרכז במספר שחקנים של מכבי חיפה כגון אלן מסודי וגוסטבו בוקולי והסביר לשחקני ההגנה והקישור כיצד להתמודד עימם. מספר שחקנים בקבוצה כעסו הערב על הדברים שמודלפים לתקשורת על המתרחש בחדר ההלבשה."לא ייאמן, שזה מה השחקנים מתעסקים בו, השחקנים האלה הורסים את הקבוצה", אמר אחד השחקנים.

לאחר האימון קיים גוטמן אסיפה, בה הראה קלטת וידאו ממשחק ההפסד מול מכבי הרצליה, במהלכה אמר: "לא הגעתם מחוייבים וזה היה המשחק היחידי בסיבוב הראשון בו לא נתתם את התחת, והגעתם מתוך הרגשה שאתם פייבוריטים. לצערי, מכבי נתניה עדיין לא יכולה לחשוב שהיא פייבוריטית בשום משחק ונגד שום יריב. אנחנו צריכים לבוא בכל משחק מחוייבים".

דניאל יאמר, שיצא לאירופה לרגל עסקיו, מתכוון להשקיע את כל מרצו במכבי נתניה, כך נראה אחרי שהוא החליט למכור את קבוצתו הסלובקית סנץ לכל המרבה במחיר. כבר לפני יותר מחצי שנה, כאשר רכש את מכבי נתניה, חשב יאמר על האפשרות למכור את סנץ אך לא עשה זאת עד כה.

יאמר החליט לעשות זאת בדרך מקורית ואת ההצעה למכירת הקבוצה פרסם באתר eBay, כאשר המחיר ההתחלתי הוא מיליון יורו. כזכור, מאז רכש את הקבוצה לפני 3 שנים, היא עלתה בזכות השקעתו לליגה הסלובקית הראשונה. על פי התקשורת הסלובקית, הנהלת הקבוצה הסלבוקית אינה מאשרת את העניין, לעומת זאת, בסביבתו של יאמר אישרו את הפרטים.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אבישי ז'אנו, מריוס זנו בונדאה, אופיר חיים; איתי שכטר, שי בירוק (ג'ף טוטואנה).

בתקשורת הרומנית שוב פורסם על התעניינות הקבוצה בקלמי סבן, כשעל פי הידיעה, מלבד בית"ר, שהתעניינה בשחקן לאחרונה, גם הקבוצה של אלי גוטמן בתמונה כשזו גם שאלה, על פי הפרסום, על מחירו.

החלוץ הניגרי דיוויד טייבקאסה, שעל מועמדותו למכבי נתניה פורסם בוואלה! ספורט לפני שלושה שבועות, נחת הבוקר (שבת) בישראל ויחל להיבחן בקבוצה בשבוע הקרוב, כאשר המבחן הראשון והמרכזי עבורו הוא משחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה ביום שלישי הקרוב. טייבקאסה אמור היה להגיע כבר לפני שבועיים , אך בקבוצה הוחלט להזמין את השחקן בסמוך למועד בו יוכל להיבחן בצורה רצינית מול קבוצות אחרות.

פרסום ראשון 7.12.06 14:56
פרסום אחרון 9.12.06 15:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully