וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ברוכה הבאה לצמרת, באר שבע

9.12.2006 / 16:36

הפועל ב"ש ניצחה את בני סכנין 1:3 ויצרה משולש בחלק העליון, ביחד עם קרית שמונה. לופא קדוש התפטר מאחי נצרת: "אולי אחר יצליח במשימה"

המחזור ה-12 בליגה הלאומית, שנפתח אתמול (שישי), סיפק לנו תוצאות מעניינות ומאמן מתפטר אחד. היום (שבת) יצאה הפועל באר שבע לאצטדיון דוחא, למשחק מול בני סכנין וניצחה 1:3. עצם הניצחון של הדרומיים (22 נקודות) יצר משולש צמרת מבטיח ביחד עם סכנין (24 נקודות) השנייה וקרית שמונה (26 נקודות), שחזרה להוליך, אחרי ניצחון אתמול על אשקלון 0:1 בחוץ.

לופא קדוש התפטר מאימון אחי נצרת, אחרי שקבוצתו נחלה תבוסה 4:1 לרמה"ש. המאמן המתפטר, שהגיע במטרה להוציא את הקבוצה מהבוץ שנקלעה אליו במהלך העונה, לא הצליח ופינה את מקומו.

הפועל רעננה גברה 0:2 על הפועל חיפה של שלומי דורה, שמאבדת גובה במהירות רבה. עכו עצרה את הריצה של בני לוד ורמי לוי, כשניצחה, 0:1 בחוץ. רמה"ש דחקה עוד את קבוצתו של לופא, אחי נצרת, עם ניצחון 1:4.

במשחק, שייערך מאוחר יותר תפגוש נצרת עילית, שנפרדה השבוע מגיא לוי, את הפועל ירושלים, האחרונה בטבלה.

הפועל אשקלון – קרית שמונה 1:0

הצפוניים פתחו את הסיבוב השני במשחק חוץ באשקלון אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. נאביל נאסר א-דין, שאיים לעזוב בתחילת השבוע, הושעה והוחזר, לא פתח. המגן, רן קוז'וק, חזר להרכב.

ירון הוכנבוים, מאמן אשקלון החדש, שהכיר את המוליכה אחרי שפרשן אותה רבות, ידע שזה לא יהיה קל מול החיה הפצועה, שהתייצבה מולו.

עד הדקה ה-74 נראתה קרית שמונה בדרך לשמיטת נקודות נוספת, אבל אז תומר טייר, הציל את הקבוצה של רן בן שמעון עם שער ניצחון, שהעלה את הצפוניים למקום הראשון, שנשמר אחרי משחקה של בני סכנין. 0:1 חשוב לקרית שמונה.

עירוני רמת השרון – אחי נצרת 1:4

המקומיים אירחו את אחי למשחק על 6 נקודות, ניצחו והצליחו לברוח קצת מהתחתית. הקבוצה של לופא קדוש ספגה את הפסדה השביעי העונה והיא ממשיכה להתחפר בתחתית.

שרון גורמזנו הרשית ראשון לזכות רמה"ש בדקה ה-42. עידן ביטון, אחיו של אלי ביטון, הבקיע צמד בדקות ה-52 ו-61 כדי לתת יתרון יתרון מבטיח. חמודי כיאל הצליח רק לצמק בדקה ה-62. שרון גורמזנו הוסיף עוד אחד בדקה -80, כשחיים שאבו מרמה"ש הורחק באותו דקה.

בסוף המשחק הודיע מאמן נצרת, לופא קדוש, על התפטרותו. נצרת תחפש מאמן שלישי העונה אחרי קדוש והישאם זועבי. קדוש: "אם הייתי חושב שאני יכול לעזור לקבוצה להישאר בליגה, הייתי ממשיך. אולי מישהו אחר יצליח במשימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בני לוד – הפועל עכו 1:0

הקוסם רמי לוי הגיע ללוד במקום יעקב הלל והקבוצה צברה שלושה נצחונות רצופים ועלתה מעל לקו האדום. היום היא אירחה את עכו ורצתה להמשיף ברצף המצוין. אלכס לויט, משורות האורחים, עשה לזה סוף כשכבש בדקה ה-50.

הפועל רעננה – הפועל חיפה 0:2

המקומיים חיפשו להמשיך את המומנטום מיום שני (1:4 על קרית שמונה) מול קבוצה עם עבר מפואר והווה חיוור. בחיפה ביקשו השבוע להנמיך פרופיל בנושא התקוות לעלייה. היום הם קיבלו אישוש לכך כשהפסידו מצמד שערים של איציק שמש. הראשון הגיע בדקה ה-13, את השני הוא הבקיע חמש דקות לסיום.

בני סכנין – הפועל ב"ש 3:1

באר שבע הגיעה למשחק כשהיא רוכבת על גל ההצלחה. גם המארחים הגיעו למשחק במומנטום מצוין עם חמישה נצחונות רצופים בזכות הסקורר, אוהד קדוסי. אבל היום הקבוצה של גילי לנדאו נתנה משחק ענק בדוחא, הרבה בזכות ג'ורג' דאטורו, הזר המצוין של באר שבע, שהיה גיבור הניצחון עם שלושער. אם באר שבע תמשיך להציג את היכולת שאפיינה אותה היום, ליגת העל בהישג יד.

כבר בדקה השמינית הוא קיבל כדור ברחבה ובעט לפינה הרחוקה של מאיר כהן, שהיה קצר מלהגיע. רק אז סכנין התעוררה והחלה לתקוף. הפעם צמד החלוצים הקטלני של הקבוצה לירון וילנר את אוהד קדוסי לא הצליחו להכניע את אסי רחמים. בדקה ה-40 קיבלו המקומיים מכה נוספת, כשחאלד חאלילה פגע בשרון עמר והורחק.

שתי דקות בתוך המחצית השנייה ובאר שבע מבקיעה שער זהה לראשון. דאטורו נשלח אל תוך הרחבה ובעט לפינה הרחוקה של כהן. רבע שעה לאחר מכן עומר סאני הצליח לצמק, אבל זה היה מעט מדי מול החניכים של גילי לנדאו, שהציגו משחק מצוין היום. בדקה ה-71 דאטורו פרץ לרחבה ומול כהן גילגל בקלילות לפינה. ניצחון חוץ גדול לבאר שבע, שצימצמה את הפער מהמקום השני, לשתי נקודות בלבד.

נצרת עילית – הפועל ירושלים 0:4

בנצרת החליטו השבוע להיפרד מגיא לוי, והנשיא אבשלום נוריאל ציפה מאורי גרופר להחזיר את הקבוצה למאבק העלייה. זה לא היה קשה היום למקומיים שנתקלו בקבוצה האדומה מהבירה, שמתפוררת אט אט וסופגת הפסד אחר הפסד. יירו בלו היה גיבור הניצחון של נצרת עם צמד בדקות 4 ו 78. יוסי ג'אנח (56) ושי בנאי (80) השלימו את התבוסה לירושלים. נצרת עילית מתייצבת במקום החמישי עם 17 נקודות.

יו"ר הפועל ירושלים, ויקטור יונה, טרם נפגש עם מוטי איווניר, המועמד לאמן את הקבוצה. בקבוצה גם חושבים על החזרתו של אופיר עזו ממכבי פ"ת בחלון ההעברות. כדאי לירושלים להתחיל להזדרז לפני שהם יימצאו עצמם קרובים לליגה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully