וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטא ועונשו, גרסת איגוד הכדורסל

שגיא ניר

7.12.2006 / 20:17

הפועל ת"א זוכתה בועדת המשמעת למרות שלא הופיעה למשחק מול מכבי שוהם. הפחתת נקודות ע"ת לרמת גן בפרשת החוב לבירנבוים

ועדת המשמעת של איגוד הכדורסל החליטה לחוס הערב (חמישי) על הפועל תל אביב, וזיכתה אותה מאשמת אי ההופעה למשחק הליגה בשבוע שעבר מול מכבי שוהם.

כזכור, שלח באותו בוקר מורשה החתימה מטעם הקבוצה באיגוד הכדורסל שאול אייזנברג מכתב בו הוא מודיע כי הפועל הפסיקה את פעילותה, אך ועדת המשמעת החליטה כי אין בכך כדי להרשיע את הקבוצה וקבעה משחק חוזר שיתקיים בשבת הבאה. הפועל ת"א הורשעה באי הכנת מגרש, ונקנסה בסכום של 2000 שקלים. "במקרה החריג הזה נעדיף כי ההכרעה בין הקבוצות תהיה בשדה המשחק ולא בבית הדין המשמעתי", נכתב בהחלטה.

אייזנברג לא נכח בדיון, אך יו"ר הפועל מעוזיה סגל הגיע, וסיפר כי בימים שלפני המשחק ניהל מגעים על שימוש באולמות זיסמן ברמת גן, האולם ברמת השרון וברמלה ואף היכל הספורט ביד אליהו. סגל ביקש ממנכ"ל היכלי הספורט ניר פרצלינה מחיר מופחת על שימוש במתקן מכיוון שהמשחק אמור היה להתקיים ללא קהל, אך משזה סרב ירדה אפשרות השימוש גם באולם זה.

קבוצה נוספת שעמדה לדין היא עירוני רמת גן, וזאת על אי תשלום חוב של כ-250 אלף שקלים לאפי בירנבוים משנת 1996. רמת גן הגישה זה מכבר בקשה לבית המשפט המחוזי לביטולו של פסק הבוררות, ובית הדין של האיגוד קבע כי משום כך עליה להפקיד את הסכום כערבון בחשבון נאמנות תוך שלושים יום. לקבוצה נפסקה הורדה של 6 נקודות ליגה על תנאי.

יו"ר רמת גן, בני ברנר: "הנושא נמצא בדיון בבית משפט ולא היה צריך להגיע לועדת משמעת. אני מקווה שהנדברים יסגרו בין הצדדים בצורה הראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully