וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: רמת השרון הבטיחה את המקום הראשון בבית

7.12.2006 / 18:59

החניכות של אורנה אוסטפלד גברו בחוץ 59:62 על דינמו מוסקבה איזורית. ניצחון גם לרמלה ברומניה , תבוסה להפועל ת"א בבולגריה

אנדה רמת השרון ממשיכה להרשים בבית א' של היורוקאפ, והערב (חמישי) היא הנחילה לדינמו מוסקבה איזורית את הפסד הבית הראשון שלה עונה, עם ניצחון מצוין 59:62 בבירה הרוסית. לירון כהן הובילה את רמת השרון עם 17 נקודות, מאוודי מאביקה הוסיפה 12 וג'ניפר פליישר תרמה שמונה נקודות בנוסף ל-16 (!) ריבאונדים. הניצחון הבטיח לרמת השרון את המקום הראשון בבית, עובדה שאמורה לזכות אותה ביריבה נוחה יותר בשלב הבא. המאמנת אורנה אוסטפלד אמרה בסיום: "היה לי מאד חשוב באופן אישי לנצח במוסקבה, והקבוצה הוכיחה נחישות יוצאת מהכלל ונתנה פייט גדול כקבוצה".

בבית ב' השיגה מוליכת ליגת העל, אליצור רמלה, ניצחון חוץ מצוין 71:82 על אולימפיה בוקרשט, והבטיחה לעצמה את המקום השני בבית ואת העלייה לשלב הבא. פלנט פירסון עם 26 נקודות ו-12 כדורים חוזרים ומוניק קורי עם 20 נקודות ושבעה אסיסטים בלטו ברמלה.

האכזבה של הערב הגיעה מהמשחק של האלופה הפועל תל אביב בבולגריה מול צסק"א סופיה. קבוצתו של רועי אייזנברג הייתה יכולה להבטיח לעצמה את המקום השני בבית ג' עם הפסד של עד 18 נקודות, אבל הובסה בפער של 21 נקודות - 85:64. טמישה ג'קסון הובילה את האדומות עם 15, טנישה רייט ואביולה וובארה הוסיפו 14 כל אחת. למרות ההפסד הפועל צפויה לעלות לשלב הבא גם אם תסיים במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully