וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א רוצה את אלירן דנין

לי בוץ

7.12.2006 / 19:11

מצטרפת לכפ"ס ובני יהודה במאבק אחר השחקן. ז'אן ומישאלוב יהיו כשירים למשחק בראשון. בהתאחדות זועמים על לוני: "ההתבטאויות שלו גובלות בהסתה"

מכבי ת"א ממשיכה לחפש חיזוק לקראת חלון ההעברות הקרוב בינואר. בעקבות חוסר ההצלחה במציאת קבוצה שתקלוט את הקרואטי המאכזב, איבן ראזיץ', תתקשה מכבי להביא שני שחקנים זרים ברמה גבוהה, ולכן נוטים בקבוצה לחפש חיזוק ישראלי.

שחקנה של בית"ר ירושלים והנבחרת הצעירה, אלירן דנין, הוא השם החדש שמוזכר אצל הצהובים, שמצטרפים כעת להפועל כפ"ס ולבני יהודה, שגיששו אף הן אצל הירושלמי.

עם זאת המשיכו חניכיו של אלי כהן הערב (חמישי) בהכנותיהם למשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים, שייערך ביום ראשון בטדי. סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של המאמן כשליאור ז'אן, שמחלים מפציעה במפשעה ומושיקו מישאלוב, שמתאושש מפציעה בברך, ערכו אימון מלא וצפויים להיות כשירים למשחק. גם עומר פרץ, יובל שפונגין ורועי דיין, שחזרו ממחנה האימונים של הנבחרת הצעירה התאמנו עם הקבוצה.

הכרטיסים של האוהדים הצהובים למשחק נשארו בירושלים גם היום (חמישי) וכפי שזה נראה כרגע בעקבות דיון בבג"צ, שצפוי להתקיים מחר (שישי), לא תיערך מכירת כרטיסים עד לבוקר המשחק. זאת לאור העובדה שבירושלים לא ישלחו כרטיסים ביום שבת. בעקבות כך צפוי לחץ גדול על הקופות ביום המשחק.

הצוות המקצועי של מכבי קיבל היום הזמנה מחמיאה מקבוצת הפאר הגרמנית, באייר לברקוזן, להשתתפות בהשתלמות מקצעוית של מספר ימים בחודש אפריל הקרוב. הצהובים סרבו להזמנה בנימוס וטענו כי במידה וההשתלמות היתה מתקיימת בפגרה הם היו מגיעים בשמחה, אך מאחר והתאריכים אינם תואמים לפגרה בארץ הם לא יוכלו לאשר את השתתפותם.

"מן הראוי שלוני יעשה את המתבקש ויתפטר"

מערכת היחסים הרעועה בין לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי ת"א, לבין ההתאחדות לכדורגל ידועה לכל חובב ספורט בישראל. הרציקוביץ' וחברי ההתאחדות מרבים להשתלח זה בזה הן פנים מול פנים והן בתקשורת.

אמש טען הרציקוביץ' כי "יש לפרק את בניין ההתאחדות לכדורגל מהיסוד ולעשות שם סדר, כדי שאנשים יתחילו לבצע את עבודתם". זאת למרות שבערעור שהגיש בעקבות הקנס של 30,000 השקלים אותו ספגה קבוצתו, הוחלט להוריד את הקנס לשליש מהסכום. לוני טען כי "גם הקנס הזה מיותר. הקנס צריך להיות של מאה שקל לכל היותר".

היום (חמישי), הגיע תורה של ההתאחדות להשיב אש, שהוציאה היום הודעה בה נאמר: "בעת האחרונה מרבה לוני הרציקוביץ' להשתלח כנגד ההתאחדות לכדורגל ומוסדותיה, בהתבטאויות ריקות מתוכן, חסרות אחריות ומסיתות. במשך שנים הרציקוביץ ונציגיו נמנים על מוסדות ההתאחדות, ובלשון המעטה ניתן לומר, כי תרומתו לייעול ו/או לשיפור הענף בטלה בשישים. לא זכור כי מר הרציקוביץ' יזם בהיותו חבר המזכירות או הנהלה, דיון ענייני בנושא אחריות שילוחית של קבוצה למעשה אוהדים, וחרף 'הטפתו' לתרבות ניהולית הוא מעדיף לכנות את החלטת ביה"ד המכריע בהתאם לתקנונים 'פסיקה מטומטמת של דיינים מצחיקים', התבטאות המעידה יותר מכל על אומרה".

"חמורה לא פחות קריאתו 'לפירוק' ההתאחדות, קריאה הגובלת בהסתה, ובחציית קווים אדומים הבאה רק משום שהחלטת ביה"ד בעניין קבוצתו אינה תואמת את ציפיותיו. קריאתו של לוני לבדיקת ההתאחדות על ידי גורמי ביקורת חיצוניים מעידה אף היא על מגמתיות ורצון להרע ולא לתרום שכן הוא יודע היטב שההתאחדות כגוף דו מהותי בוקרה בשנים האחרונות על ידי גופי ביקורת חיצוניים ובכלל זה משרד מבקר המדינה, משרד רשם העמותות, משרד הספורט ואופ"א. טוב יעשה הרציקוביץ אם ייטול קורה מבין עיניו יבדוק בציציותיו בטרם מטיל דופי באחרים, ובאם לא נאה בעיניו המוסד בו הוא חבר ומכהן כדירקטור, מן הראוי שייעשה את המתבקש ויתפטר על מנת לאפשר לאדם רציני המעוניין לתרום, למלא את מקומו".

שחקני הנבחרת לא ינוחו בפגרה

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, לא מתכנן לתת לחניכים שלו מנוחה בפגרת החורף. בזמן שליגת העל תצא לפגרה של שבוע, יתכנסו שחקני הנבחרת למחנה אימונים בן שלושה ימים באצטדיון הלאומי בר"ג.

המחנה יפתח ב-24 בדצמבר עם אימון אחד, שלאחריו ייצאו השחקנים לבית מלון. למחרת יקומו השחקנים ליום של שני אימונים, וב-26 בחודש יסגרו את המחנה עם אימון בוקר לאחריו ישוחררו חזרה לקבוצותיהם.

בתקופתו של אברהם גרנט, נהוג היה מחנה מהסוג הזה להתקיים באילת, אך הפעם ינצל קשטן את מזג האויר הנוח יחסית על מנת לקיים את המחנה במרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully