וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - מכבי פ"ת: מענקי אליפות אצל הלוזונים

עוד הצהרת כוונות במלאבס. רוביל סרסור: "נפצח את הבונקר שלהם". הסגולים ינסו לשבור רצף של תשעה משחקים ללא נצחון

שחקני מכבי פ"ת נמנעים מלדבר על אליפות, אבל הם בהחלט לקחו בחשבון את האפשרות הזאת במעמד חתימת החוזה. מתברר כי הלוזונים הכניסו בתחילת העונה מענקי אליפות לכל שחקני הקבוצה.

גורם במועדון אישר את הפרטים באומרו: "זה מראה על הכוונות האמיתיות של הקבוצה. למרות שמאחורי הקלעים מסרבים לדבר על כך, זו לא תהיה הפתעה אם נזכה באליפות. הלוזונים חשבו צעד אחד קדימה והחליטו להוסיף את הסעיף הזה בתחילת העונה. האם הם חשבו אז שהקבוצה באמת תתמודד על האליפות? אינני יודע לענות על כך". אגב, לפי אותו גורם, גם חלק מאנשי הצוות המקצועי, בניהם המאמן, גיא לוזון, קיבלו את המענק.

אחד השחקנים אמר: "זה טיפשי לדבר על אליפות ואפילו מצחיק. אליפות היא מילה גסה נכון לשלב זה של העונה. נכון שיש מענק בתוך החוזה, אבל יהיה לי קשה לומר האם נקבל אותו בסוף העונה". היו"ר, משה זוארץ, נשאל האם המטרה של הקבוצה היא לזכות באליפות והשיב: "אני לא מוכן לדבר על אליפות".

לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן (מוצ"ש, 18:30, שכונת התקווה) לא צפויים שינויים גדולים בהרכב של המאמן גיא לוזון. מלבד נאור פסר הפצוע בעינו, כל השחקנים כשירים למשחק.

החלוץ רוביל סרסור אמר לקראת המשחק: "זה משחק לא קל עבורנו, אבל למדנו שמכבי פ"ת מגיעה לכל משחק, ולא משנה אם מדובר בקבוצת תחתית או צמרת, כדי לנצח. זה לא סוד שאנחנו קבוצת צמרת ששואפת גבוה". לגבי היריבה אמר סרסור: "הכח היא קבוצה מסודרת שהצליחה להפתיע ולהשיג תוצאת תיקו ממכבי חיפה ובית"ר ירושלים. לפעמים הם עושים בונקר, זה נכון, אבל גיא לוזון מאמן גדול ואנחנו סומכים על שיטת המשחק שלו שבעזרתה נדע לפצח את ההגנה שלהם. הרבה בזכותו אנחנו נמצאים היכן שאנחנו נמצאים".

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מרסיו ג'ובאניני, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, אנדרה קלדיירה, אורי לוזון; פטריק סופו, עומר גולן, רוביל סרסור (דניאל אונגר).

חולמים לשוב הביתה

הכח סוף סוף ניצחה השבוע. זה קרה במשחק אימון נגד מכבי השקמה, 0:1 משער של שלומי אדרי בסיוע שחר כדורי, זה שלפני שלוש שנים הניף גביע במדי הפועל ר"ג, בזמן שהכח עוד לא חלמה על ליגת העל. הקבוצה של אורי מלמיליאן תנסה לשבור רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון, הארוך בליגה, בשבת נגד מכבי פ"ת, סגנית המוליכה. לרשות המאמן יעמוד סגל כמעט מלא. בקבוצה מקווים שזה יהיה משחק הבית האחרון לפני החזרה ל"וינטר" בסוף החודש.

הקשר דן רומן: "אנחנו צריכים להיות אופטימיים גם לקראת שבת, למרות המצב הקשה. צריך להיזהר יותר ממצבים נייחים, שגרמו להפסדים, ולשפר את הריכוז מול השער כי אין ספק שיש לנו בעיה בהתקפה. אני מאמין שהסיבוב השני יהיה הרבה יותר טוב מבחינתנו כי סגל השחקנים מתאים לליגת העל". בקבוצה מצפים לקבל בשבוע הבא תשובה סופית לגבי החתמת הקשר הזר בינואר, כשהעדיפות היא לגנאי צ'רלס סמפסון.

הרכב משוער: מרשל אודה: ליאור ראובן, רובי רגב, סביטי ליפניה, שוקי נגר: דניאל היידמן, יוסי רוזן, דודי ליברמן, אבי תקוה (דן רומן): מור גולן, ג'ף איה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully