וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מעולם לא שיחקנו רע כל כך"

7.12.2006 / 14:04

מאמן מילאן אינו יודע את נפשו אחרי ה-0:2 של ליל בסן סירו. פרגוסון: "יש 4 קבוצות אנגליות בשלב הבא, אחת מהן יכולה לזכות"

אמש (רביעי) נסגרה רשימת העולות לשלב שמינית גמר ליגת האלופות, כשמנצ'סטר יווניטד, ארסנל, פורטו וליל תפסו את ארבעת המקומות שנותרו פנויים, וכולן, יחד עם 12 המעפילות האחרות, ישתתפו בהגרלה שתתקיים ביום שישי הבא.

הקבוצות שסיימו ראשונות בשלב הבתים יוגרלו נגד הקבוצות שסיימו במקום השני, תחת שתי מגבלות - לא ייפגשו קבוצות ששיחקו באותו הבית, ולא ייפגשו קבוצות מאותה מדינה. שמונה הנפלטות לאופ"א יוגרלו באותו התאריך במסגרת השלב הבא של גביע אופ"א, ויקבלו קבוצות שסיימו במקום השני בשלב הבתים של אופ"א.

רשימת העולות:

מהמקום הראשון: צ'לסי, באיירן מינכן, ליברפול, ולנסיה, ליון, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, מילאן.

מהמקום השני: ברצלונה, אינטר, פ.ס.וו איינדהובן, רומא, ריאל מדריד, סלטיק, פורטו, ליל.

"שיחקנו ללא רעיונות, סדר ומוטיבציה"

עם כל הכבוד לעולות, הסיפור של הערב היה מילאן, שכבר הבטיחה את עלייתה לפני שני מחזורים. לא רק שהרוסונרי הפסידו 2:0 בבית ליל, הם עשו זאת תוך כדי הצגת יכולת מחפירה, ובמזל לא חטפו רביעייה מהצרפתים הרבעים.

לקרלו אנצ'לוטי נגמרו התירוצים, אז הוא אפילו לא ניסה לנפק כמה. מבחינתו, מילאן מעולם לא שיחקה גרוע יותר. המקום הראשון בבית כבר היה שלה, אחרי המחזור הרביעי, אבל מאז הגיעו שני הפסדים במפעל, ובתווך כמה משחקים רעים בסירייה A, שם נודדים הרוסונרי בתחתית. כרגע הם במקום ה-15.

"שיחקנו רע, רע מאוד", הבהיר אנצ'לוטי שהוא לא מתכוון למרוח את האוהדים. "נדמה היה לי שאנחנו מתחילים להשתפר, אבל לאחרונה חזרה ליכולת הרעה. לא היו לנו רעיונות, ושיחקנו ללא סדר וללא מוטיבציה. צריך פשוט לשכוח את המשחק הזה. להפסיד ככה בבית זה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות".

פיטר אודמווינגה העלה את ליל ל-0:1 בדקה ה-7, ובין הדקה הזו לדקה ה-67, אז קבע קאדרקייטה 0:2, המשחק הלך כמעט אך ורק בכיוונו של השער של השוער המחליף של מילאן, ז'ליקו קלאק. וכדאי לזכור שהעונה מילאן שמו דגש על הצ'מפיונס, לאחר שהופחתו להם 8 נקודות בליגה. עד ההפסד הזה, הקבוצה הפסידה בבית באירופה רק פעם אחת ב-17 המשחקים האחרונים, לברצלונה בחצי הגמר מהעונה שעברה.

"זה ברור שאנחנו לא בכושר, אבל מעולם לא שיחקנו עד כדי כך רע", המשיך האיטלקי, שמסרב להיגרר לשמועות בנוגע לעתידו, שלהגיד עליו שהוא לוט בערפל יהיה כמו להגיד שמצבה של מילאן אינו טוב. רוצה לומר: אנדרסטייטמנט. "אם זו מילאן, אז הקבוצה היא חושך מצרים. אני לא בורח מזה שכשהדברים לא עובדים האחריות היא של המאמן, אבל אני חושב שיש לי יחסים טובים עם השחקנים בסגל, ואני מבין את הקשיים. בכל מקרה, השמועות סביבי הם הבעיה האחרונה שלי, אנחנו פשוט צריכים להשתפר בצורה משמעותית, וגם להראות יותר מאמץ", אמר הקואץ'. "כל הגישה צריכה להשתנות בחודשיים הקרובים, לפני שאנחנו חוזרים למפעל. אני מקווה שהערב הנוראי הזה יעיר אותנו, וכשהפצועים יחזרו אולי יהיה טוב יותר".

פרגוסון: "אנחנו לא טובים כשאנחנו משחקים בסבלנות ובלי מהירות"

בצד השני של סקאלת מצבי הרוח ממוקם לו סיר אלכס פרגוסון, שאחרי ה-1:3 של קבוצתו על בנפיקה נשם לרווחה, וגם נשם אוויר פסגות. הוא גם טרח להודות לכובש השער של הפורטוגלים, נלסון, שירה בדקה ה-27 בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה. אחר כך הגיעו נמנייה וידיץ', ריאן גיגס ולואיס סאהה.

"התחלנו את המשחק לאט מדי", אמר פרגי. "אני לא חושב שאנחנו טובים כשאנחנו משחקים בסבלנות ובלי מהירות. אנחנו יכולים להודות לנלסון, כי הוא העיר את השחקנים ואת האוהדים, ואז ראינו את מנצ'סטר יונייטד האמיתית".

המשחקים בבית התחילו עם שלושה ניצחונות רצופים, ואז הגיעו הפסדים מפתיעים לסלטיק וקופנהאגן בחוץ. בסופו של דבר הגיע הניצחון הרביעי, בבית מול בנפיקה.

"מאותו רגע שיחקנו עם המון התלהבות, וטוב שכבשנו לפני המחצית כשהשער היה באוויר", המשיך הסקוטי. "במחצית השנייה כבר שלטנו. יש 4 קבוצות אנגליות בשלב הבא (יונייטד, ארסנל, צ'לסי וליברפול), אחת מהן יכולה לזכות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"חוזר מזל שלא ניצחנו את ארסנל"

בארסנל העדיפו להתמקד בהעפלה מראשות בית ז' אחרי ה-0:0 בדרגאו מול פורטו, ופחות בבונקר שהוביל אותם לשם. "אנחנו ראויים לחלוטין, וזה הישג גדול", אמר קולו טורה, שהוא וחבריו ידעו שתיקו יעלה אותם ללא קשר לתוצאה של צסק"א מוסקבה בהמבורג. "אף אחד מאיתנו לא ידע מה קורה במשחק השני. הפסדנו 1:0 ועשינו 0:0 מול צסק"א, והיינו יכולים להבקיע במשחקים האלה כמה שערים. למרות זאת סיימנו ראשונים".

פורטו, מצידה, פשוט מצטערת שלא הצליחה להבקיע. "ארסנל קבוצה גדולה ומגיע להם הרבה כבוד, אבל אין ספק שהיינו חזרי מזל שלא ניצחנו", אמר המגן הברזילאי של פורטו, פפה. "לא היינו חייבים לנצח בשביל לעלות, אבל רצינו לעשות זאת בשביל הקהל, שנאמן אלינו בצורה בלתי רגילה".

רונאלדו וקלדרון מלקקים לבקהאם

מי שחזר אתמול לעצמו היה רונאלדו הברזילאי, שכבש צמד לרשת דינמו קייב והעניק נקודה חסרת משמעות לריאל מדריד. "זה היה משחק קשה" אמר הברזילאי, "ולא רק בגלל הקור או הקבוצה, אלא בגלל שקשה היה למצוא מוטיבציה למשחק כזה כי כבר הבטחנו את העלייה לשלב הבא".

"יש לי הבנה מצוינת עם דיוויד בקהאם", החמיא רונאלדו לבישול המצוין שקיבל מהקשר האנגלי, "בלי שהוא מסתכל עליי הוא יודע איפה אני נמצא, הוא קולט את התנועה שלי על המגרש".

גם נשיא ריאל רומן קלדרון החמיא לבקהאם. "הוא אחד שאתה ישר נקשר אליו", אמר קלדרון, "אם זה היה תלוי בי, הייתי מחתים אותו לכל החיים".

עדכון ראשון: 7.12.06, 10:32
עדכון אחרון: 7.12.06, 14:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully