וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מציגה: ההתפרקות

8.12.2006 / 23:06

ירדה לשפל המדרגה בתבוסה 101:66 בנהריה, שלוותה בהתנהלות שערורייתית. שמיר: "אי אפשר לקבל הפסד כזה". לימונד נפצע

המחזור השישי בליגת העל בכדורסל נפתח היום (שבת) עם התבוסה הצורמת שהנחילה עירוני נהריה להפועל ירושלים 101:66.

שתי הקבוצות, שלא מרשימות במפעלים האירופיים, רצו להתרכז בליגה. והיום (שבת) הם נפגשו לקרב ראש בראש בעין שרה, במשחק שיכול להתוות עונה שלמה. נהריה יכולה לצאת מהמשחק הזה גאה עם ניצחון גדול בנקודת קפיצה מצויינת לתפוס את המקום השני, אחרי מכבי ת"א. הפועל ירושלים, מעבר לתבוסה, שיחקה כמעט מתחילת המשחק בצורה גרועה. בדקות הסיום השחקנים לא לחמו וכבודה של ירושלים נרמס על הפארקט בצפון.

רביב לימונד ועידו קוז'יקרו, שני אדומים עד לעונה שעברה, לא עשו הנחות לקבוצה שמנגד, והיו טובים בשורות נהריה. ג'ון גילכריסט, שסבל ממתיחה בשבוע האחרון, פתח וגם הציג משחק טוב. מחמאות מגיעות גם לברק פלג וג'ף גריר.

האדומים מהבירה, ללא מתן נאור, שגמר את העונה, הגיעו אחרי ההפסד לחימקי באמצע השבוע. אבל אם בירושלים חשבו שיותר נמוך אי אפשר לרדת אז היום הם התבזו. שוב. כמעט כל שחקניהם תפסו יום מחריד. דווקא תמאר סליי, שכבר נמצא על המזוודות בדרך החוצה לירושלים, היה טוב במחצית הראשונה עם 14 נקודות מתוך ה-30. אבל במחצית השנייה, הוא נתפס בחולשה של חבריו, והאדומים מהבירה ספגו את הפסדם השלישי בליגה.

מהלך המשחק:

רבע ראשון: 14:17 לנהריה

המקומיים פתחו בחמישייה עם רביב לימונד, ג'ון גילכריסט, עידו קוז'יקרו, חואן מנדז וג'ף גריר. האדומים מהבירה פתחו עם אד קוטה, יוריצה גולמאץ, מריו אוסטין, גיא פניני ומאיר טפירו.

נהריה עלתה ללוח עם נקודות של שחקני ירושלים לשעבר. אחת של קוז'יקרו מהקו וחמש של לימונד והמשיכה בבליץ עם שלשה של מנדז. אבל מאיר טפירו, בחמש נקודות רצופות, קיזז ביתרון הנהרייני. תמאר סליי, שהחליף את אוסטין, תפר שלשה. 11 שניות לסיום הרבע, סחט סליי עבירה וקלע שתיים מהקו כדי לצמק ל-3 יתרון. נהריה איבדה כדור והרבע הסתיים.

תוצאת מחצית: 30:44 לנהריה

שתיים נוספות של סליי הורידו לנקודה, אבל מנדז הטביע מהצד השני כדי להחזיר לשלוש. סליי, שאולי מאוד רוצה להישאר בירושלים, הציג משחק מצוין עם שתיים נוספות. לימונד השיב בשלשה. מנדז קבר שלשה נוספת והגדיל את היתרון לחמש. ריצה 4:12 של נהריה העלתה אותה ליתרון 22:30. גילכריסט בעוד שתיים פתח פער של 9 נקודות, 3:30 לסיום המחצית הראשונה. טפירו ירה שלשה, אבל ברק פלג החזיר מהר מהצד השני באחת משלו. ברק פלג קבר אחת נוספת מדאון טאון וגם את ירושלים.

רבע שלישי: 49:65 לנהריה

ירושלים ניסתה לקזז אט אט בפער הנהרייני דרך מריו אוסטין, שקלע חמש נקודות רצופות והקטין ל-11 הפרש. 6:33 לסיום הרבע, מאיר טפירו ספג את העבירה שלישית שלו ודרור חג'ג' החליף אותו. רביב לימונד נפצע בקרסולו וירד לנוח, אבל זה לא מנע מהמקומיים לשמור על היתרון הדו ספרתי. שלשה של פלג ונקודות מהקו של גילכריסט העלו את היתרון ל-16. דרור חג'ג' עצר את הסחף עם שתיים.

רבע רביעי: 66:101 לנהריה

באוארס קלע שתיים ראשונות ברבע. טפירו צימצם את היתרון ל-15, בשלשה. נהריה המשיכה לחגוג על הראש של ירושלים, 54:73 למקומיים. ג'ף גריר בעוד שלשה, קבע יתרון 21 ולדן שמיר כל שנותר זה לקחת פסק זמן, 4:58 לסיום. הדברים של המאמן הירושלמי נפלו על אוזניים ערלות. נהריה חזרה וקלעה ארבע נקודות רצופות, נוסף על עבירה חמישית של סליי. בהתקפה הבאה של נהריה חטף טפירו עבירה חמישית ומיד קיבל גם טכנית. ירושלים התפרקה. גולמאץ יצא בחמש עבירות, וגם קיבל טכנית. הירושלמים ניסו להציל במקצת את הכבוד שנרמס, אבל גם את זה הם התקשו לעשות.

בית הלחמי: "אני לא מחפש להביס"

דן שמיר, שהסכים להתראיין בסוף המשחק, אמר: "אפשר להפסיד, אבל לא בצורה כזאת. יש משהו יותר עמוק מזה. נעשה חושבים ומה שנצטרך להודיע, נודיע. אני לא מתכוון לדבר כאן ועכשיו, אלא בהמשך, אבל אני יוכל לומר שהפסדנו כמה משחקים בתקופה האחרונה והיו רגעים לא טובים. עברנו עלינו ימים לא פשוטים, אבל, עדיין להפסיד ככה כמו שהפסדנו היום אי אפשר לקבל את זה".

המאמן המנצח, בית הלחמי: "קודם כל אני לא מחפש להביס. חלמנו על ניצחון. לא רוצה לצאת מגדרי. מי שהיה מסביב לקבוצה ראה את התהליך הזה".

סטטיסטיקה

לעירוני נהריה: ג'ון גילכריסט 22 נקודות ו-6 חטיפות, עידו קוז'יקרו 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, ברק פלג 16, חואן מנדז 14 ו-10 ריבאונדים, ג'ף גריר 13, רביב לימונד 10, יגאל ניר 5, אורי קוקיה 2, וודראן ווקושיץ' לא קלע.

להפועל ירושלים: מריו אוסטין 15 ו-7 ריבאונדים, תמאר סליי 14, מאיר טפירו 11, גיא פניני וטימי באוורס 9 כ"א, דרור חג'ג' 4, יוריצה גולמאץ וארז מרקוביץ' 2 כ"א. אד קוטה לא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully