וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמה העפילה לרבע גמר הגביע האיטלקי

7.12.2006 / 18:24

ניצחה את נאפולי מליגת המשנה במשחק הגומלין 1:3, ומחקה פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון. תפגוש את רומא בשלב הבא

פארמה ניצחה היום (חמישי) את נאפולי 1:3 במשחק הגומלין של שמינית גמר הגביע האיטלקי והעפילה לשלב רבע הגמר שם תפגוש את רומא.

הצהובים-כחולים, שאירחו באניו טרדיני את המדורגת ראשונה בליגת המשנה, היו צריכים למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון, שנערך באיצטדיון סאן פאולו בעיר הנמל.

פארמה, שזכתה שלוש פעמים בגביע, הבקיעה לקראת סוף המחצית הראשונה משער של סיגאריני בפנדל. דדיץ' הוסיף צמד למארחים בדקות 53 ו-63 כדי לעלות את פארמה ליתרון מבטיח. בונה צימק בדקה ה-83 כדי להכניס את המארחים למתח, שהרי שער נוסף היו מספיק להם, אך לבסוף הם הודחו. גאריסס, משורות האורחים, הורחק בדקה ה-86.

ליבורנו הודחה מהגביע האיטלקי

אז אחרי שנשיא ליבורנו האיץ בשחקנים שלו לסיים כבר את החוויה האירופית שלהם בגביע אופ"א ולהתרכז במאבקים בליגה האיטלקית, הצליחה אמש (רביעי) הקבוצה לתת קצת נחת לבוס כשהודחה בשמינית גמר הגביע האיטלקי. מי שהדיחה אותה היא לא אחרת מאשר ארזו, האחרונה בטבלת ליגת המשנה. שתי הקבוצות אמנם סיימה בתיקו 1:1 (פאולינו בדקה ה-42 לליבורנו, פלורו פלורס בדקה ה-79 לארזו), אך ארזו הקטנה חגגה העפלה לשלב הבא בזכות הניצחון 1:2 במשחק הראשון.

אמפולי, עוד קבוצה שעושה חיל בסריה A, דווקא הצליחה להתגבר על יריבה מליגת המשנה, כשהשלימה ניצחון כפול 0:1 על גנואה, משער של פוצי בדקה ה-18. גם במשחק הראשון ניצחה אמפולי 0:1.

ארזו ואמפולי יצטרפו ברבע הגמר למילאן, אינטר, רומא, סמפדוריה וקייבו שכבר העפילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully