וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליי ראשון המועמדים להדחה מירושלים

שגיא ניר

6.12.2006 / 21:37

ההפסד לחימקי דירדר את מעמדו של הפורוורד, שבסביבתו לא יופתעו מהשיחרור הצפוי. האם בעיית מזומנים תביא לשיחרור אוסטין?

ההפסד הרביעי העונה ביול"ב קאפ אמש (שלישי) לחימקי מוסקבה (85:75) קירב עוד יותר לסופה את העונה האירופית של הפועל ירושלים. ביום שאחרי, ממשיכים בקבוצה המחשבות והקולות לגבי שינויים אפשריים בסגל השחקנים.

מי שככל הנראה יסיים בקרוב את דרכו בקבוצה הוא הפורוורד תמאר סליי. סליי, שהצטרף לקבוצה ממש עם פתיחת העונה שעברה, הוחתם השנה למרות יכולת בינונית בעונה החולפת, אך ריבוי פציעות ויכולת חלשה בעונה הנוכחית ישלחו אותו בקרוב הביתה. בסביבתו של השחקן, שמודע לחוסר שביעות הרצון מיכולתו, טענו זה מכבר כי החלטה שגזו מצידה של ירושלים לא תפתיעה אותם.

בקבוצה טרם קיבלו את תקציב חמשת מיליון הדולרים אותו הבטיח ארקדי גאידמק, שגם התבטא לא מעט בתקופה האחרונה כאילו אין בכוונתו להעביר את הכסף לקבוצה ממנה הוא מבקש להתנתק. אי הודאות הכספית העלתה אפשרות לפיה בקבוצה ינסו להקל על תזרים המזומנים על ידי העברתו של מריו אוסטין לקבוצה אירופית אחרת. כזכור, היה אוסטין מבוקש בעונה שעברה על ידי ברצלונה וריאל מדריד, אך בשל מעמדו המקצועי בירושלים ספק אם כך יקרה.

"אוסטין עולה לירושלים 800 אלף דולר אבל נותן תפוקה של שחקן ב-100 אלף. הם מאוד מאוכזבים ממנו ולא פוסלים על הסף אפשרות למכור אותו", אמר גורם המקורב לקבוצה. מנגד, מכחישים בירושלים מכל וכל את האפשרות, ומתחייבים כי אוסטין ישאר בקבוצה עד תום העונה. "הפירסומים לגבי אוסטין הם שטויות ומעידים על חובבנות", אמר מנהל הקבוצה גידי דודי, שהוסיף כי "שברגע שתתקבל החלטה לגבי כל שינוי נהיה הראשונים לפרסם אותה".

אין ספק כי כי מעמדו של סליי, וכמוהו גם של אד קוטה ויוריצה גולמאץ אינו מתחזק לאור התוצאות האחרונות, אך העובדה כי שיחרור של כל אחד מהשחקנים יחייב לפצותם, כמו גם ההיצע הדליל בשוק השחקנים, מונע מההנהלה למהר בשיחרור מישהו מהם. מנגד, אין ספק כי המשך רצף ההפסדים, כמו גם הדחה אפשרית מהמשך המשחקים ביול"ב קאפ, יזרזו מהלך שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully